Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer Hybride Fems

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    9.5 Weken of 66 Dagen Bloei

    De laatste loodjes

    20220216_181741.jpg 20220216_181738.jpg 20220216_181745.jpg Nu denk ik ze morgen om te leggen in mijn vrije namiddag!!!

    Evening Waterfal
    Attached Files

    Eerste keer FEMS onder LED
    Indica Medisch rondje van Barneys

    Comment


    • Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Lekker bezig man. Ziet er veelbelovend uit hoeveel weken bloei stond er voor deze soort?

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Zullen wel sticky fingers worden , mooi afgebloeid . Lekker volle potten terug binnenkort!

    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Monkey Man voor beide soorten 8 weken bloei.

    #62
    WTF is da hier , das èén bloem , je ziet door de bloemen het gewas niet meer !!!

    Mooi jobke , zeker met zo een lading groen goud dat staat te wachten
    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Jaja moest wel remco, jars are empty...

    #63
    Ziet er goed uit Waterfall, knip ze
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    #64
    Oogst


    Jaja de eerste gewichten zijn bekend, de rest in deze middag zoals gepland op bijna 10 weken geoogst.

    Mooi hoopje groen

    plateau.jpg hoofd.jpg toppen1.jpg toppen.jpg trichomen.jpg droognet.jpg paarse.jpg

    Speciaal wietje die Gelato, al enkele topjes rookbaar en heel sterkte soort

    Van de eerste oogst vooral alle hoofdtoppen hebben we na 6 dagen drogen 214 gram op de schaal. Dit zal ongetwijfeld wel nog wat zakken maar daar komt dan de nieuwe lading die nu pas gesnoeid is en ik had me misrekent, dit is toch nog een mooi rondje geworden. 1487 natte grammen nog te drogen, de meeste zijn ontdaan van zware takken, dus nog een 250 gram en we halen bijna de halve kilo!

    Meer dan tevreden en reeds weer opgestart met een nieuwe ronde, er volgt nog een eindpost over het totale droge eindgewicht

    avond


    Eerste keer FEMS onder LED
    Indica Medisch rondje van Barneys

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Mooie toppen, paar weken curen en dan genieten, laat ze smaken.

    • Kasteelheer
      Kasteelheer commented
      Editing a comment
      goed gewerkt!

    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Ja thx , opnieuw een zeer potente wiet. Hij is her en der al iets rookbaar en hij slaat goed hard in. De White Choco Haze ga ik eerst 3 weken curen. Dan even een jointje pas

    #65
    25 Februari 2022

    Wat op Oktober 15de gestart is met het ontkiemen van een zaadje zijn we 4 maanden verder en weten wat er op de schalen ligt in deze eerste keer Hybride kweken.
    Tot mijn verbazing is de opbrengst hoger dan verwacht, maar dat kan ons alleen maar bekoren



    Schermafbeelding 2022-02-25 225018.png Schermafbeelding 2022-02-25 224843.png
    White Choco haze die 9.5 weken bloei kreeg schoot de toren eraf met 185 gram droog.
    De reeds geoogste gelatos , wat er nog van afkwam was 170 droge grammen aan goeie kwaliteit wiet
    Schermafbeelding 2022-02-25 224936.png Naamloos.png


    Meer dan tevreden dus met een totale opbrengst van 614 droge grammen cannabis

    Het is split pot dus mijn deel is curen gestart maar ik heb wat potten tekort

    Schermafbeelding 2022-02-25 225115.png

    Een reeds gekuurde top weekje oud gaan we eens aansteken en ons goed laten sleren op de touch van gelato.

    Ik kan weer een tijdje voort met mijne vooraad!!!

    HPS WINT DUIDELIJK IN DEZE SETUP - vooral in topdikte
    In opbrengst heeft de led net iets beter gepresteerd naar mijnen indruk.



    Schermafbeelding 2022-02-25 225321.png

    Dit is een hoofdtop die een week of twee droog is en dus al rookbaar, de Gelato smaak kan je goed herkennen en de High is heel ontspannen, de smaak is ook al goed maar die moet nog wat uitharden.

    Zo zo dit was het voor deze ronde
    Ik zou het zeker opnieuw proberen de combo in de winter, het spectrum kan zich zeer goed aanpassen aan elkaar en de warmte krijg je er "gratis" bij

    Fijn weekend enzo

    Waterval

    Attached Files

    Eerste keer FEMS onder LED
    Indica Medisch rondje van Barneys

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      proef je ook verschil tussen de wiet van led en hps of is smaak het zelfde

    • TegridyRandy
      TegridyRandy commented
      Editing a comment
      lekkeeeeeeeeer

    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Tijnie82 niet echt moet ik zeggen, het is wel zo dat de led toppen net iets harder lijken... de hps is ook hard en compact maar iets meer foxtails etc

    #66
    Wauw wat een mooie opbrengst, laat het je smaken !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #67
      Dat heb gei goed gedaan
      laat ze je smaken

      Comment

      Bezig...
      X