Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
NIce man laat maar lekker de hoogte/rondte in gaan man
Wel jammer van die ene uitschieter dan, mijn NL ronde had ik ook 1 uitschieter dat was wel een herma geworden dus houd die goed in de gaten zou ik zeggen.
Hoeft niet direct te betekenen dat jij ook een herma hebt maar de kans is er wel is mijn ervaring met de NL.
Dag 10 12/12. Temperaturen grond lucht optimaal en LV tussen 45 - 60 %.
De bladeren zijn niet zo gruwelijk groot als de vorige keer geworden. Misschien krijg ik nog een uitschieter maar die verwacht ik niet. De oorzaak hiervan ligt volgens mij in;
- de bladeren hebben mogelijk minder licht gekregen
- ik heb een tijd niet geslapen in de kamer van de kweekruimte (C02). Bij mij is het dag in de kweekruimte in de nacht.
Plant 2a schiet omhoog terwijl plant 2b wat achterblijft ook op de rest. 2a heeft erg grote bladeren dicht bij de lamp. 2b krijgt kraaiepootvormige bladeren die iets minder groot lijken. 1 heeft een comeback gemaakt t.o.v. de rest.
Zekers gaan ze hard! De oppervlakte is nu volledig bedekt met blad. De takken schieten door. Nog 1 weekje groei en dan bloeien ze helemaal. Dit weekend plaats ik de takken tegen het gaas, de laatste verandering aan de setup.
Temperaturen grond en lucht optimaal. De lv mogelijk aan de lage kant ca 40 - 45 %. Dicht bij de lamp wat brandplekjes.
Dit weekend worden de takken zover mogelijk en noodzakelijk aan het gaas vastgemaakt. Alle takken ga ik kneuzen van onder. Sommige takken worden geknakt omdat ze erg lang zijn.
Dit zijn de laatste afbeeldingen voor de verandering in de setup.
Dit weekend nog een update!
Bijlagen: Opmerkingen bij bestand: Boven plant 2b, onder plant 3
Opmerkingen bij bestand: Boven plant 1, onder plant 2a
LMFAO!! Al de grote afbeeldingen zijn niet meer te zien
Dag 23 12/12
Topjes beginnen op te komen. De groei is er nu bijna uit. Planten nu 70 CM hoog.
Nu is volgens mij alle oppervlakte optimaal begroeid. Ik let op de LV waarden. De vergrote uitblaascapaciteit helpt me de LV lager te houden. Binnenkort dek ik de aarde af met zeil en de luchtinlaatunit wordt vervangen door een inblaas met stoffilter. De LV piekt nu nog ~55%. Dit wil ik terugdringen naar de 50% max. Ook overweeg ik extra ventilatie met pc fans ~100mm - 80mm. Nu zijn 2x 80mm in bedrijf 24/7
Betreft enorme fanleafs. Vandaag mat ik het grootste vingerblad in de tent a.t.m. Ruim 27 CM!! Dat is een evenaring van de langste vinger van kweek NL 1. Dit is volgens mij een goed teken. Ik hoop nu op 400+ gram droog eindresultaat.
Comment