Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De 2de Ronde!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Thanx Smokin! Met alle hulp hier op het forum moet het je vast lukken

    Greetzz

    Comment


      en hoe is het mee de plantjes??? bijna klaar?

      greetz
      en wat is een vapo
      Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
      Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

      sigpic

      Comment


        Haha ja man, kijk op de vorige pagina.... Ben de twee Anesthesia's volop aan het roken en ook de laatste, de Mad.S, is droog en aan het rijpen en smaakt nu al lekker. Da's 3 planten 348,4 gram dus ik kan even vooruit, alhoewel het wel snel gaat ghehe. Begin gelijk met de volgende kweek er achteraan dus een nieuw verslag volgt binnenkort.

        En een vapo= vaporizer= verdamper, een apparaatje waar je wiet in doet en puur rookt. Het filtert je wiet zoveel mogelijk van schadelijke stoffen.

        Peace!
        Last edited by ijscoman1; 19 December 2008, 18:51.

        Comment


          ziet er lekker uit ijscoman,wel wat laat dat ik het zie maar de volgende kweek van jou ga ik zeker volgen!

          smoke ze...

          Comment


            Heb weer eens zin in een kleine jongen. Heel mooie toppen
            Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

            Comment


              Bedankt Creerz, ze smoked ook fijn!

              @ Haze'o'lator Thanx en laat maakt niet uit, er zijn hier zoveel topic's op dit forum. Je kan niet op iedereen reageren.
              Volgende kweek en verslag zijn onderweg zodra de zaden ontkiemt zijn

              Morgen nog even naar de growshop voor nieuwe aarde, flesje Cannaboost en misschien een nieuwe fitting. Ik weet niet hoeveel kweken een lamp goed blijft schijnen. Ik heb eens gelezen dat hij na een aantal kweekjes minder licht geeft zonder dat je het zelf merkt. Zal hier even naar vragen. Verder even kijken of ik nog wat leuks tegenkom.

              Greetzz
              Last edited by ijscoman1; 22 December 2008, 15:03.

              Comment


                ik doe er 3 kweken mee maar normaal kan je er 4 mee doen!

                maar liever het zekere voor het onzekere nemen...

                en ik kijk er al naar uit!

                grow ze... grtzzz

                Comment


                  Kan helaas het kweekverslag niet afronden met een aanvulling op de database want de desbetreffende zaadbank heeft deze zaden (Mad.S) niet meer te koop dus kan de informatie niet meer terugvinden. Ik weet alleen dat het een kruising is tussen White Widow en Herijuana en dat ze lekker rookt

                  De eerste zaden zijn open dus begin morgen aan mijn nieuwe verslag!

                  Greetzz

                  Comment


                    goed bezig, ik wacht weer in spanning af

                    Comment


                      wat betreft de mad s zaden deze zijn idd niet meer te krijgen!maar ik heb de oplossing .check mn ruil post

                      Comment


                        Hey Markster, ja ik had het gelezen. Ik heb zelf ook nog een aantal zaden van deze soort, een stuk of 6 dacht ik. Collectors item! Ik zou net als jou zelf zaden kunnen kweken van dit soortje. Ik ga hier wel even over nadenken, misschien iets voor de vierde kweek. Ik bewaar ze in ieder geval zeker nog even.

                        Peace

                        Comment

                        Bezig...
                        X