Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De 2de Ronde!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: De 2de Ronde!

    Ziet er netjes uit!
    Mooie bladeren, zeker die A1

    Keep it up

    Peace

    Comment


      #92
      Re: De 2de Ronde!

      Thanx Smokey! ik blijf mijn best doen.

      Hoe zit het nu met geven van PK 13/14?

      Ik lees op dit forum dat meerdere mensen de gehele bloei PK meegeven, echter ik heb geleerd dat je dit pas op het einde mag gebruiken. Ik heb PK van Canna en er staat toch duidelijk op: gebruik 4-6 dagen.... en max. een week. Ook heb ik een voedingsschema waarop staat dat je dit alleen in de twee na laatste week van de bloei mee mag geven.

      In ieder geval geef ik het niet en volg het voedingsschema... toch?

      Peace

      Comment


        #93
        Re: De 2de Ronde!

        Op mijn fles staat na de 4de week bloei geven. Op het schema dat ik heb gekregen bij mijn tent staat 1 x per week vanaf de 5de week geven.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #94
          Re: De 2de Ronde!

          Ja, volg het schema.
          Hoe te doseren hangt van het merk af,

          Canna:
          Men voegt deze Canna PK13-14 toe in week 6 tot 7 van de bloeifase. Men kan dit mengsel dan maximaal 3 tot 6 dagen toevoegen aan het voedingswater.

          Bio Nova pk 13-14:
          1e week bloei : 25 ml./100 liter 2e week bloei : 75 ml./100 liter 3e week bloei : 100 ml./100 liter 4e week bloei tot oogst maximaal 125 ml./100 liter.

          Peace

          Comment


            #95
            Re: De 2de Ronde!

            Oke dat volg ik gewoon dan. In welke week dat is hangt ook van je soort plant af natuurlijk

            thanx

            Comment


              #96
              Re: De 2de Ronde!

              heel erg nice man

              ik vind je bladeren heel erg mooi
              ziet er ook heel gezond uit

              Comment


                #97
                Re: De 2de Ronde!

                ziet er zeker netjes uit keep it up

                Comment


                  #98
                  Re: De 2de Ronde!

                  Je A2 ziet er echt de max uit!! Mooie dikke volle plant. Ik wist helemaal niet dat je pk 13-14 maar een kleine periode mag gebruiken. Ik ben het van de eerste dag van de bloei beginnen geven (eerst klein beetje en dag opgevoerd tot een week geleden).Nu ben ik aan het flushen. Heb je er soms een idee van of dat gevolgen zal hebben voor de kwaliteit van mijn toppen?
                  Greetz

                  Comment


                    #99
                    Re: De 2de Ronde!

                    Zoals je hierboven kan lezen hangt het er vanaf welk merk je gebruikt. Geen idee of het ook gevolgen heeft maar zal vast niet goed zijn, tenminste met Canna dan.

                    Vandaag dag 47. Alles gaat goed met de 2 dames. Ze krijgen elke dag ongeveer 750ml water, de een iets meer dan de ander, met Cannabooster en om de dag bloeivoeding erbij. De potten zijn al helemaal doorgeworteld.

                    Temperatuur is 28,1 en de luchtvochtigheid is 49

                    De Mad S is een raar geval. Deze staat nog steeds maar zit nog niet in de bloei ondanks dat hij wel gegroeid is. Ik geef nog niet op maar het lijkt nergens naar.
                    Last edited by ijscoman1; 11 February 2009, 13:34.

                    Comment


                      Re: De 2de Ronde!

                      Ze groeien stevig door en beginnen aardig te bloeien! Ik moet de lamp om de 2 dagen iets hoger hangen. Ook ruiken de beide dames erg lekker! Dit deden ze al toen ze klein waren. Is dat dan een voorbode dat het een vrouw is of is dat toeval?

                      grtz
                      Last edited by ijscoman1; 11 February 2009, 13:34.

                      Comment


                        Re: De 2de Ronde!

                        Ziet er erg nice uit!
                        Die MS is een echte Freak .
                        Je kan btw nu tot 8 attachments uploaden in 1 post .

                        Peace

                        Comment


                          Re: De 2de Ronde!

                          Haha ja die is zeker freaky, ksnap er niets van maar goed ik zie wel. Ben al blij met de twee dames.

                          Handig dat er nu meer foto's bij kunnen. Wilde dit al eens vragen waarom 3 maar da's nu overbodig

                          Comment


                            Re: De 2de Ronde!

                            JD heeft ze zo te lezen (Nieuws en update sectie) weer verandert, nu zijn het er 10.

                            Peace

                            Comment


                              Re: De 2de Ronde!

                              Dag 49. De Anesthesia 2 krijgt wat last van licht wordende bladeren onderin. Heeft ze meer voeding nodig, dus ipv om de dag nu elke dag? Of is juist elke dag Cannaboost teveel? Of is het normaal? Had het de vorige ronde ook maar iets later volgens mij

                              Verder gaat het goed. De A1 heeft echt mooie bladeren, vooral de groteren hebben een aparte glans/kleur
                              De freaky Mad. S is weer een klein beetje gegroeid maar verder nog niets...

                              De beide dames groeien precies evensnel en zijn nu ongeveer 75cm

                              Attached Files
                              Last edited by ijscoman1; 11 February 2009, 13:36.

                              Comment


                                Re: De 2de Ronde!

                                ziet er heel mooi uit ,gaat lekker daar maar die ene ziet er egt gaar uit ,ik heb nu ook een plantje met een soort gelijk probleem,mzzl

                                Comment

                                Bezig...
                                X