Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winterkweekje 4 x AF onder een SF - 1000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Satéprikker was vrij droog, even 300ML per plant gegeven.

    Wesley pipes
    Zou kunnen inderdaad, ik gaf ongeveer 1/3 van de voeding die biobizz voorschrijft, op lightmix. Zou kunnen dat het nog wat te heet is, zal is kijken of er dingen veranderen komende dagen

    Comment


    • Beginner70
      Beginner70 commented
      Editing a comment
      Ik geef 1/2 van de voeding, rootjuice, grow en bio heaven, geen probleem

    • Fuego
      Fuego commented
      Editing a comment
      @beginner70

      Nee precies, we gaan het even aankijken

    #17
    kroket

    Je had inderdaad gelijk. Ik heb gewoon steeds te weinig water gegeven waardoor ze steeds wat te droog stonden. Hopelijk trekt het mooi bij
    IMG_20220117_093719.jpg

    Dit was vanochtend

    Comment


    • Fuego
      Fuego commented
      Editing a comment
      kroket

      Potten zijn 11 liter.

      Ik zal straks als de lamp aan gaat even kijken hoe ze erbij staan, en dan geef ik ze misschien nog wel wat bij!

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Oooh, iets kleiner
      Gelukkig blijft de berekening hetzelfde

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Fuck me, ja lijkt inderdaad net of dit mijn kweekje is.

    #18
    Dag 27!

    Vandaag de aarde wat bijgevuld en opnieuw lst toegebracht aan de dames. Ze staan er mooi bij!

    IMG_20220117_171136.jpg
    IMG_20220117_171148.jpg
    Vandaag ook 500ml water per plant gegeven. Stonden wel te droog namelijk.

    500ML per plant 1ml/l bio grow
    2ml/l activera
    2ml/l heaven
    1ml/l root juice

    Comment


    • Fuego
      Fuego commented
      Editing a comment
      Kunichika

      Dankje! Zijn erg buigzaam gelukkig dat helpt enorm.

      Heb een rondje autoflowers gezaaid die ik had nog had liggen. Klok kan mooi op 20/4 blijven staan

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Oh ja sorry zie het nu van de afjes, ik heb ook net een af-kweekje gestart. Laten ze nog geen pistels zien ofzo. Ze zijn aardig mooi gegroeid.

    • Fuego
      Fuego commented
      Editing a comment
      @Kunichika

      Zeker maken ze pistols aan. Sinds vorige week maandag al, zal zo is even wat close ups maken

    #19
    Dag 28

    Hier even een update met wat foto's.

    Morgen weer van plan om opnieuw lst toe te passen, ze beginnen al mooi de lucht in te gaan. Alles is flexibel genoeg om er een mooi geheel van te buigen.

    IMG_20220118_212802.jpg
    IMG_20220118_212821.jpg
    IMG_20220118_212836.jpg
    Attached Files

    Comment


    • Beginner70
      Beginner70 commented
      Editing a comment
      Gaan lekker, iets verder dan die van mij. Ga morgen toppen en onderste node verwijderen.

    • Fuego
      Fuego commented
      Editing a comment
      @Beginner70

      Gaat lekker toch! Mijn eerste kweek ging ook stuk moeizamer dan deze moet ik zeggen. Ze groeien hard door

    #20
    Gaat lekker zo te zien, mooie planten, suc6
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


      #21
      Dag 29

      IMG_20220119_211227.jpg
      Net weer halve liter per plant gegeven, met nog steeds zelfde dosering voeding als vorige keer.

      Ook vandaag weer lst toegepast, je ziet vooral bij de achterste 2 dat ze breder worden. Best blij hoe dat gaat.

      Screenshot_20220119-211318__01.jpg

      Comment


        #22
        Dag 31

        Best wat gebeurd afgelopen dagen, planten zijn wel een stukje groter geworden.

        Ook weer lst toegepast, hier onder een hele rits foto's

        IMG_20220121_164541.jpg IMG_20220121_163321.jpg IMG_20220121_162528.jpg IMG_20220121_164729.jpg IMG_20220121_163907.jpg IMG_20220121_164720.jpg IMG_20220121_162534.jpg IMG_20220121_164532.jpg IMG_20220121_163911.jpg IMG_20220121_162107.jpg
        En zo zagen ze er vanochtend uit na een nachtje bijtrekken:
        IMG_20220122_100317.jpg

        Gisteren ook weer water gegeven 650ML per plant Biobizz grow 1ML/L
        Biobizz bloom 0.5ML/L
        Biobizz top max 0.5ML/L
        Biobizz activera 1.5ML/L
        Biobizz heaven 1.5ML/L
        Biobizz algamic 1ML/L
        Biobizz calmag 0.3ML/L

        het lijkt erop alsof ze het wel lusten



        ​​​​​Luchtvochtigheid was gisteren en vandaag wel stukje te hoog, die moet echt naar beneden komende tijd, even kijken hoe dat zal gaan.

        Screenshot_20220122-111429.jpg

        Comment


          #23
          Dag 35

          Zijn weer een paar dagen verstreken, en de dames hebben mooi bij kunnen komen van de lst. Ze groeien gestaag door en er beginnen zich leuke topjes te ontwikkelen (vind ik mooi).

          IMG_20220125_182911.jpg
          Ze doet het wel leuk, als ze nog iets omhoog komen probeer ik de toppen nog verder over de tent te verdelen.
          IMG_20220125_182916.jpg
          Plant links achterin hangt altijd een beetje, teveel water is het niet, te droog is het ook niet. Plant is donkergroen (net als de rest, alleen die hangen niet). En lichte puntjes. Vrij zeker van dat het door stikstofoverschot is. Komende tijd even rustig aan doen qua voeding en we gaan zien hoe het gaat.

          Vandaag een liter per plant gegeven met algamic

          IMG_20220125_182927.jpg IMG_20220125_182919.jpg

          Screenshot_20220125-183001__01.jpg

          Comment


          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Gaat wel goed toch
            Lukt het nog een beetje met watergeven? De dames liggen vrij dicht op de pot.. Misschien iets om een volgend rondje rekening mee te houden..

          • Fuego
            Fuego commented
            Editing a comment
            @kroket

            Klopt inderdaad, had verwacht dat ze nog wel iets sneller zouden groeien. Heb ze ook wel ver maar beneden gebogen, volgende keer iets hoger vast zetten.

          #24
          Dag 38 alweer
          dames doen het goed, alleen de do-si-dos hangt nog steeds. Geen idee wat er nou precies scheelt aangezien de rest het wel naar hun zin hebben.
          . IMG_20220128_114717.jpg
          IMG_20220128_114727.jpg
          Ik geef sinds deze week een liter water per keer. Ongeveer om de dag. 2 dagen geleden alleen water gegeven zonder voeding vanwege vermoeden stikstofoverschot, met als resultaat dat linksachter blijft hangen ( bladeren ook niet geel of andere kleur, hangt alleen)
          IMG_20220128_120009.jpg
          IMG_20220128_120014.jpg

          Voeding iets aangepast

          Biogrow 0.5ML/L
          Bio bloom 1 ML/L
          Top max 0.5ML
          algamic 1ML/L

          1x per week

          Activera 2ML/L
          Heaven 2ML/L

          IMG_20220128_114737.jpg

          Moet wel even goed letten dat ik mn airco/verwarming op de goede stand zet 's nachts, anders stijgt se luchtvochtigheid snel in huis. Niet vergeten

          Screenshot_20220128-114832__01.jpg

          Comment


          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Als de grond droog is en je hebt lichte potten, versterkt dat wel m'n vermoeden dat je Dos Si Dos simpelweg dorst heeft

            Geef haar eens 1,5 liter.. Of twee dagen achter elkaar 1 liter. Als de grond echt flink droog is, mag dat zelfs (eenmalig) wel wat meer zijn.. Als droge grond de oorzaak is, zou je haar snel moeten zien opknappen..

            Een droge grond heeft ook een hogere EC waarde wat je kan terugzien in het blad. Water verdunt die voeding weer en brengt de EC waarde omlaag.

          • Fuego
            Fuego commented
            Editing a comment
            @kroket

            Ik gooi er morgen gewoon nog een liter in en dan kijken we even hoe het gaat!

          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Ben benieuwd

          #25
          Staat lekker vol, zal zo ook weer eens posten. Hebben kleine achterstand, hebben week in garage, koud, voor het raam gestaan omdat ik niet thuis was.
          onder de lamp zouden ze uitdrogen. Zagen en nog goed uit toen ik terugkwam, meteen maar op 12-12 gezet nu.

          Comment


          • Fuego
            Fuego commented
            Editing a comment
            Ben benieuwd!

            Klinkt niet als optimale omstandigheden, kon je niet een druppelsysteem in elkaar beunen met een fles ofzo?

          • Beginner70
            Beginner70 commented
            Editing a comment
            Nee helaas niet aan gedacht.

          #26
          Dag 40


          Even een paar foto's.
          Is verder nog niet enorm veel veranderd
          IMG_20220130_223634.jpg
          IMG_20220130_223707.jpg
          IMG_20220130_223648.jpg

          Screenshot_20220130-223510__01.jpg
          Attached Files

          Comment


          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Staan er mooi bij Alleen Dos Si Dos.. Maar daar hadden we het hierboven al over..

          #27
          kroket

          Gisteravond voor het slapen nog een halve liter aan de do si dos gegeven, en dit is hoe die er net bij stond.

          IMG_20220131_095714.jpg

          Misschien verandert er nog wat de komende uren

          Comment


          • Fuego
            Fuego commented
            Editing a comment
            @kroket

            Je zou denken van wel inderdaad. Reacties komen uiteindelijk vanzelf. Als het nog langer aan houdt, dan open ik daar een topic!

            Je reactie wordt in ieder geval gewaardeerd 😄

          • Waterfall420
            Waterfall420 commented
            Editing a comment
            geef ze eens een goeie plens water en dan 4 dagen niets... het lijkt me droog nat prob

          • Krisdc
            Krisdc commented
            Editing a comment
            Probeer die 1L die je geeft eens te verdelen..
            Bv 500ml, dag niks, 500ml. Pas dit al 3 ronden toe. Zo is de kans miniem dat je ze teveel.water geeft.
            Ik zit aan dag 58, ze krijgen nu 500ml om de 2dagen. Zolang de toppen verdikke is er weinig aan de hand. Ziet er verder heel goed uit hoor👍

          #28
          Gisteravond nog een halve liter bij de do so dos gedaan Waterfall420 zal nu is een aantal dagen wachten en kijken of er iets gaat gebeuren.

          Lijkt mij ook hoor Krisdc daar lijkt het iig wel op, maar wat het is komen we de komende dagen hopelijk te weten.

          Vanochtend:

          IMG_20220201_113349.jpg
          IMG_20220201_113354.jpg

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Goed bezig, staan trotser.

          #29
          IMG_20220201_231335.jpg

          Volgends mij staat ze er iets vrolijker bij inmiddels! Blij mee

          Comment


          • Beginner70
            Beginner70 commented
            Editing a comment
            Staat lekker vol, veel toppen.

          #30
          Gaat lekker Fuego, ik volg mee! het ontbreekt de meisjes niet aan liefde hier!! Puik werk die LST kunsten, zalig veldje!

          Dosodos lijkt goed te reageren op der behandelplan.
          Kan het zo zijn dat ze stiekem iets meer water nodig heeft gehad door de verse droge aarde die je erin hebt gegooid bij het opvullen van de potten?
          Wat dat betreft kan ik je blumats zeer zeker aanraden, die dingen vertellen je precies hoe het zit met de watergift.

          Veel succes verder, ben benieuwd naar het eindresultaat


          Comment


          • Fuego
            Fuego commented
            Editing a comment
            Daar heb ik al is naar gekeken inderdaad, is wel iets wat handig is inderdaad! Zijn lastig te krijgen momenteel meende ik. Jij bent er heel tevreden over dus? Highrider

          • Highrider
            Highrider commented
            Editing a comment
            Meer dan heel tevreden! Ik zou niet meer zonder de tensiometers willen kweken. Raad ze iedereen aan en vertel er wel bij dat ze echt als een schroef de grond in moeten worden gedraaid!!(gebruiksaanwijzing van die dingen is net zo belangrijk als de blumat zelf)

            Je leest precies wat je meisjes nodig hebben. Sinds ik ze gebruik ben ik gestopt met precies dezelfde hoeveelheid water geven per zusje en kan me watergift zelfs per dag een liter verschillen om de waardes "stabiel" tussen 100 en 200mbar te houden.

            Houd zelf de site nauwlettend in de gaten, wil er ook nog 2 bestellen. Op de site staat leverbaar in januari. Nou is het al bijna valentijnsdag, dus lijkt me dat het niet lang meer zal duren voor ze weer leverbaar zullen zijn.

          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Op blumat.nl zijn ze te koop,succes.
        Bezig...
        X