Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x shiskaberry 4x shoreline 1xtropicanna bannana 1x biscotti mintz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4x shiskaberry 4x shoreline 1xtropicanna bannana 1x biscotti mintz

    Korting op 420shop
    Sup stoners,
    na 2 jaar dan nog maar eens een kweekje begonnen. Hier gaan we dan voor mijn tweede ronde.

    set up:
    dr90x90
    mars hydro 900W (354W uit de muur)
    plagron growmix, royalmix en biologische voedingslijn.


    3 weken voorgroei in growmix, getopt en daarna overgepot naar definitieve pot met de royalmix.
    na een weekje klok op 12/12 gezet en LST toegepast.
    Planten doen het zeer goed nu maar wachten op de voorbloei..
    Attached Files

    #2
    Succes, alvast mooie gezonde planten, op naar de bloei ! Van welk merk zijn de dames ? Subke!
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Faabsv
      Faabsv commented
      Editing a comment
      Shiskaberry, biscotti mintz en tropicanna banana zijn van barney’s en de shoreline is van devil’s harvest. Over de shoreline ben ik tot dusver niet zo tevreden van, die zet ik nooit meer.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Barneys schijnt heel goed te zijn he, de ander ken ik.niet. dacht al de die namen te herkennen van ergens.

    • Faabsv
      Faabsv commented
      Editing a comment
      Ja ben er voorlopig heel content van!

    #3
    Succes. Ben ook wel benieuwd welke lamp je hebt van de mars hydro

    Comment


    #4
    Veel succes met je bloeifase maak er wat moois van!
    Geduld is een schone deugd.
    Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical

    Comment


      #5
      Gaan lekker alleszins.
      Nice basis, nu nog een netje erop?
      Veel chance ermee
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • Faabsv
        Faabsv commented
        Editing a comment
        Scroggen met verschillende soortjes lijkt me niet echt interessant, toch?

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Interessante vraag. Niet zeker, zag hier wel nog niemand met dezelfde soortjes groene schermpjes maken, meteen bijzeggen met maar weinig echte screens of greens
        een goeie vraag wel, anders lijkt het dan ook niet erg lekker te gaan qua topverdeling zou je denken, heb er zelf nog geen ervaring mee.
        Modest heeft daar een nice topicje over gemaakt met een link daarbij om je der meer over te verdiepen bij plant knowhow topics ergens. Of mss de ev scrogg profs kunnen je wel directer v antwoord zijn.

      #6
      Zo tijd voor een update.
      niet heel veel veranderd buiten wat bladproblemen maar daar maak ik me niet teveel zorgen om.
      Nog steeds geen voeding aan het geven, enkel sugar royal en water.

      Ik begin het wel verschrikkelijk ambetant te vinden dat ik steeds men hele tent moet leeg halen om water te geven.. ik denk dat ik eens ga proberen met gewoon een emmer water in men tent te gooien. Ze zullen het dan wel langst onder opzuigen zeker?

      Verder nog steeds geen bloei te bespeuren maar dat zal nog wel een weekje duren geloof ik.

      Cheers guys, zonnige groetjes vanuit Afrika!
      Attached Files

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Gebruik je een gieter, ik steek daar een verlengstuk op voor de verste planten..

      • Faabsv
        Faabsv commented
        Editing a comment
        Ik gebruik een gieter ja. Zelfs met verlengstuk is het toch moeilijk werken om aan de achterste plant te komen nee?

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Wat voor bladproblemem heb je dan, ik kan het namelijk niet zo goed zin met dat discolicht😉

      #7
      Net terug van Afrika, vind ik hier thuis ook een oerwoud.. dames staan nu dus lekker in de bloei en zijn nog een serieus stuk gegroeid op een goeie week tijd.

      heb zo’n beetje het idee dat ik wat te lang heb voorgegroeid, mijn tentje wordt te klein. Weer een les geleerd voor de volgende ronde.

      Ze hebben blijkbaar nog steeds genoeg voeding in de aarde zitten dus voorlopig krijgen ze nog altijd enkel water.

      cheers
      Attached Files
      Last edited by Faabsv; 13 May 2022, 14:17.

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ziet er goed uit, mooi groen veld, gaat helemaal goedkomen.

      • Faabsv
        Faabsv commented
        Editing a comment
        Laat ons hhopen!

      #8
      Zie ik dat nu goed? Is dit een herma??
      Attached Files

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ja inderdaad herma, vrouwelijke pistes zit direct aan de stam, mannelijke bloem zit aan een steeltje.

      • Faabsv
        Faabsv commented
        Editing a comment
        Miljaaaaar deze ronde ging nu juist probleemloos.. is het te doen om de balletjes te verwijderen of sowieso plant weggooien?

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ja kun je doen zolang ze niet open zijn, maar als je er een mist heb je overal zaad, ik zou hem verwijderen, zeker omdat het al zo vol staat, krijgen de andere planten wat meer licht en ruimte, goed overdenken en de juiste beslissing nemen, suc6 Faabsv

      #9
      Ik zou hem uit de tent gooien en heel snel! Voor je het weet zit er ook balletjes tussen de dikkere toppen die je later gaat krijgen en stuift heel het zooitje daar binnen onder.

      Weg ermee

      Comment


        #10
        Hey gasten,

        iemand die weet of er ook twee slachtige pistels bestaan? Deze pistel heb ik van mijn plant getrokken, er komen 2 witte haartjes uit maar er zitten precies ook stuifmeelzakjes in??
        Attached Files

        Comment


        • Italiano
          Italiano commented
          Editing a comment
          yup duidelijk herma.

        #11
        Dat is dus een herma, een vrouwelijke plant met ballen

        hermafrodiet-wiet-wietplant.jpg
        Je kunt ook een vrouwelijke plant mannelijk maken door een week voordat de bloei begint deze dagelijks te besproeien met zilverwater, dit wordt vaak gedaan om vrouwelijke zaden te maken.
        buiten-2020, 2021, 2022, 2023
        Hydro-met afjes-2022

        Comment


        • Italiano
          Italiano commented
          Editing a comment
          wel apart dat ze door zilver water vrouwelijk zaad kunnen maken.

        #12
        Weekje verder, update plaatsen dan maar.

        dames krijgen beetje voeding bij de sugar royale.
        ook net begonnen met green sesation dus verwacht dat de toppen goed gaan opzwellen komende weken.

        verder iemand bekend met de shoreline? Er komt een paarse schijn op mijn toppen.. is deze strain zo of komt dat door stress of iets dergelijks?
        op de beschrijving van de zaadboer vind ik er niets over terug.

        greetz gaste
        Attached Files

        Comment


          #13
          De shoreline kan behoorlijk stinken en na ongeveer zes weken krijgen ze een paarse kleur, suc6 ziet er goed uit.
          buiten-2020, 2021, 2022, 2023
          Hydro-met afjes-2022

          Comment


          • Faabsv
            Faabsv commented
            Editing a comment
            Thanks man!
        Bezig...
        X