Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag Auto AK (Eerste kweek)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    En wat vinden jullie er van, ik heb me best gedaan met lst en de auto ak groeit hard.

    Comment


      #32
      Update week 4 bloei!


      Week 4 bloei is gestart, en eergisteren heeft ze voor het eerst pk 13-14 gekregen!.
      Vandaag merkte ik wel op dat sommige puntjes van het blad wat geliger zijn geworden, maar alleen op een hand vol bladeren.
      Maar ze begint al heerlijk te ruiken en ze groeit best hard en goed, ondanks mijn mindere lampen, Zie fotos!!!


      p1.jpg p4.jpg p5.jpg



      Dat was mijn Auto AK,

      Nu mijn Banana punch!,
      Ik heb haar geprobeerd te fimmen, nou dit is dus niet gelukt(Ik snap niet waarom)
      Heel veel foto's en video's bekeken voor ik het uiteindelijk ging doen, eenmaal gedaan.
      Bleek ze best wel eigenwijs te zijn, ze is in een week tijd amper gegroeid.
      Vervolgens begon ze flink te groeien, maar ze groeide doodleuk verder op de plek waar ik haar had gefimmed.
      Nog geen 2 hoofdtakken helemaal niks, gewoon zoals ze hoort te groeien.
      Toen maar besloten om met LST tebeginnen.
      Al moet ik eerlijk zeggen, het gaat me al wel makkelijker af(Oordeel zelf maar).

      Hebben mensen dit vaker meegemaakt dat fimmen niet lukt, of heb ik het zelf alsnog verkeerd gedaan door haar te hoog te fimmen.

      En overal voor mijn eerste keer in een tent kweken, gaat het me nog aardig goed af.
      Wat vinden jullie ?

      p2.jpg image_445765.jpg

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Wss wel , te hoog gefimd, waardoor er niks veranderd. Mooie dames!

      #33
      Ziet er goed uit! ga zo door
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #34

        Update
        Week 5 bloei
        Gisteren een microscoop gekocht, om de trichomes te bekijken.
        Vandaag ontvangen, maar moet het nog wel even onder de knie krijgen om door zo'n ding te kijken haha.
        Maar ze zijn nog niet klaar voor de oogst, maar ze schieten al mooi op!.



        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 4 photos.

        Comment


          #35
          Week 6.

          De toppen beginnen al mooi te zwellen, en ondertussen is mijn microscoop ook binnen.
          En nu ik goed kijk(lastig stil te houden, oefenen oefenen oefenen...) van de week keek ik er door en toen zag ik dat er echt al heel wat trichomen melkachtig waren.
          Ook zag ik een transactie overgang van doorzichtig naar melkachtig!.
          Vanaf dit moment heb ik ook geen voeding meer gegeven en alleen maar water.

          Nu 7 dagen verder en ik zie dat er nu veel meer trichomen amber gekleurd zijn...
          Alleen het blad is nog aardig groen..nu las ik dat het soms bij autoflowers niet te zien is aan de aantal trichomen maar echt zodra de plant pas geel word...
          Zal ik haar oogsten, of haar nog laten staan... ik wil ook niet dat ik te laat/te vroeg ben met oogsten hah.

          Bedankt

          IMG_20220630_213631.jpg IMG_20220630_213600.jpg
          IMG20220630165430.jpg IMG20220630165346.jpg
          Attached Files

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Mooie foto's, ik snap ook niet dat ze zo'n microscoopje portabel maken. Is vriij logisch dat je het niet zo scherp krijgt omdat je beweegt. Alles vergroot vooral beweging. Kun je hem niet op je phone vastklikken?

          • EagleNebula
            EagleNebula commented
            Editing a comment
            Nee niet echt , heb al vanalles geprobeerd.
            Maar als ik er zo door heen kijk zie ik zeker wel meer als 10% amber gekleurde trichomen.

            Zal ik hem vandaar kort wieken ?

          #36
          Hallo, vandaag weer even goed gekeken, en ik denk dat ik haar nog een week laat staan.
          Aantal trichomen waren al mooi amber, en melkachtig, maar ik zag dus ook nog steeds doorzichtige.
          ik ben al wel begonnen met spoelen is dat erg ?.

          Het blad was echt nog donker groen, en naar mijn mening begint ze nu ook echt te zwellen...

          Comment


          • Beginner70
            Beginner70 commented
            Editing a comment
            Spoelen kan altijd maar ik zou het doen 2 weken voor je gaat oogsten. Merk dat als zaadboer aangeeft 7 weken het er eerder 8 a 9 worden. Die van jou mogen denk ik nog even.

          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Sommige mensen weten echt niet hoe ze iets moeten interpreteren. Ze zien met eigen ogen dat je erdoor heen kan kijken en toch zeggen ze dat het melkachtig is. Ik doe even een griësmannetje!!!!

          • EagleNebula
            EagleNebula commented
            Editing a comment
            Top bedankt! ja naar mijn gevoel was dat het ook, maar goed het is dan ook me eerste keer.
            Ik zal nog eventjes gedult hebben en haar goed in de gaten blijven houden.

          #37
          Ik denk dat je erg vroeg bent, en zou nog ff doorgaan met voeding geven.
          Juist nu gaan je toppen aanzwellen, en hebben ze lekker veel voedingstoffen nodig.
          dit is ook waar je de meeste winst qua oogst haalt, die laatste paar weekjes.

          Op basis van je foto's zou ik ze nog 2 weken laten staan, en dan eens kijken ff je een weekje wil flusen.

          Je trichjes zijn nog zo helder alst t maar kan
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


          • EagleNebula
            EagleNebula commented
            Editing a comment
            Ja ik zag her en der wel wat amper , maar nu we bijna 1,5 week verder zijn vanaf het moment dat ik de eerste foto heb gemaakt, is er toch wel aanzienlijk wat veranderd, maar ik laat haar nog even staan.

            Ik heb namelijk nog een andere plant in me tent staan die geen auto flower is , maar die begint aardig hard te groeien, en wil haar dus zo snel mogelijk op 12/12 zetten haha.

          #38
          Ik zie helemaal geen amber trichomen op je foto's, ze zijn juist glashelder nog (en reflecteren het paarse licht van je lamp). Zie ook nauwelijks bruine haren op de toppen. Die moeten echt nog wel een maand. Nu flushen is zonde.

          edit: voor iedereen die nog een microscoop zoekt om de trichomen te bekijken, kan ik deze aanraden: https://www.amazon.nl/Jiusion-Vergro...ps%2C80&sr=8-5

          Compatibel met de meeste telefoons
          Last edited by parakweker; 2 July 2022, 11:44.
          Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

          Comment


          • EagleNebula
            EagleNebula commented
            Editing a comment
            Als ik door mijn microscoop heen kijk zie ik toch zeker wel amber kleurige trichomen, mischien op deze foto niet. maar die eerst foto is natuurlijk van bijna 1,5 week geleden.
            Maar ik laat hem nog even staan, en zal er weer voeding bij in doen de volgende waterbeurt

          #39
          Zoek hier ff wat foto's van hoe rijpe toppen eruit zien.
          Al die witte haren betekent dat ze nog lang nie uitgebloed zijn.
          echt pas op de helft.
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


            #40
            We zijn inmiddels weer een week ofzo verder..
            De dames doen het erg goed..

            Alleen me niet autoflower die ook in me tent staat begint aardig huge te worden zo.
            De volgende keer ga ik niet meer een normale plant met een auto flower doen haha...

            Want ik neem aan als ik de tijd op 12/12 zet , me autoflower daar niet zo blij van word in haar laatste weekjes.

            Zie fotos!!! van hoe het er nu bij staat!

            Die plant buiten, is de plant waar me lamp op was gevalleen en volledig was afgebroken.
            Heeft zich goed herstelt.


            Ik heb ook een microscoop gekocht die ik aan me telefoon kan vast klikken..
            Dit werkt perfect, en kan de trichomen veel beter bekijken.
            En ze mag inderdaad nog wel eventjes staan, ze beginnen nu allemaal milky te worden.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 4 photos.

            Comment


              #41
              Foto'ss...

              De eerste plant is eindelijk geknipt, en gedroogd.
              Nu is ze lekker aan het curen,
              Moet eerlijk zeggen het ziet er goed uit voor de eerste keer.

              En dat met maar 1 plantje, heb er al 1 van gerookt en ik was knetter ahaha.

              Zie bijlagen voor de foto's

              Wat vinden jullie er van.
              Ooohja mijn Kleine LST Projectje.
              Kan altijd beter maar ben aardig tevreden.
              Attached Files

              Comment


                #42
                Leuk kweekje man. Welk merk en waar haal je die led strips aan de zeikant?

                Comment


                  #43
                  Dankje wel, ik had niet verwacht dat er nog mensen zouden reageren.
                  Het is aardig rustig hier.

                  Eerlijk gezegd, ik heb ze van marktplaats gehaald dus heb werkelijk geen flauw idee...
                  Ik wil binnenkort toch een mars hydro gaan halen, dus dan mag je die strips wel hebben van mij.

                  Ik zal zo eens een foto posten van hoe ze er nu bij staat.

                  Comment


                    #44
                    w2.jpg wiet1.jpg w3.jpg
                    Dit is hoe ze nu is 14/9/22


                    Dit is trouwens banana punch

                    Comment


                    • EagleNebula
                      EagleNebula commented
                      Editing a comment
                      Dankje wel, ze heeft alleen wel iets te lang groei gehad.
                      Want me autoflower was nog niet klaar.... (Lesje geleerd, nooit een autoflower en regular bij elkaar in de tent zetten haha.

                      Deze net heb ik ook helemaal zelf gemaakt, gelukkig maar want ze beginnen redelijk top zwaar te worden.

                      Ze mag zeker nog wel een paar weken, zal weer eens wat vaker foto's posten.

                    • parakweker
                      parakweker commented
                      Editing a comment
                      haha dat heb ik ook al een paar keer ondervonden, ik heb m'n laatste autoflowers laten afbloeien op 12/12 omdat de reguliere planten te groot dreigden te worden

                    • Bas Haze
                      Bas Haze commented
                      Editing a comment
                      Staan er mooi bij
                  Bezig...
                  X