Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8 x GG4 en 1 x Eigen Cross

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    ja het is echt net lijm die thc kristallen Remco ik was blij dat ik latex handschoentje s in huis had .
    ik knip niet graag zonder want ik word wappie van die plak zooi trek me huid in alles blijf aan je klauw plakken .
    als ik dan zo 8 uur heb zitten knippen zonder handschoentje s voel ik me net een zombie
    ik ben ook blij dat ik zo tumble trimmer elektrisch in huis heb kan je mooi dat kleinen spul in gooien .
    dat ding knip wel kan je zelf lekker door werken geen knip hulp meer nodig sinds ik dat ding heb

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Ik knip zonder handschoenen maar met een spraibus ontsmetting alcohol geen plakhanden en geen geklooi met die klote handschoenen !!!

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      of wat olie haal je de thc er zo vanaf

    #32
    ja mij handen krijg ik wel plak vrij na het knippen. mij geheim is . ik gebruik altijd olijfolie en wat dreft afwasmidel.
    samen zonder water niet je handen nat maken .goed je handen er mee in smeren onder je nagels tot je voel dat het niet meer plak en dan onder de hete kraan afspoelen .
    ik ben nog niets beters tegen gekomen dan dit

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      klopt de thc lost op in olie inderdaad zo doe ik het ook altijd niks beter meegemaakt

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Ik heb alleen nen handdoek en Onts. alcohol nodig èé

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Beter de Indiase manier van charras maken proberen, is wel een tijdrovend klusje haha.

    #33
    ja precies Remco ieder ze ding ik heb ook van allles geprobeerd ook met alcohol. maar het werk net niet beter.
    dan olijfolie met dreft ook mijn oude knip hulpjes waren blij met mijn tip
    ik kan alleen maar zegen probeer het een keer voor het geld hoef je het niet te laten alcohol kost meer en het stink

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Heb Ik allemaal geprobeerd , ben ook al effe bezig , heb altijd gevloekt met die plak toestanden !!!

      Awel in ga het volgend oogst nog eens proberen , maar dan moeten jullie het mijne ook èéns proberen !!!

      èé

    • Beginner70
      Beginner70 commented
      Editing a comment
      Beide werken perfect, spreek uit ervaring.

    #34
    image_440848.gif
    Ik had mijne update hier geplaatst
    Was een foutje van't systeem heb
    het boeltje maar terug verplaats
    naar mijne topic !!





    BSUD.gif




    !! Kèép it Grèén !!






    Remco.
    Attached Files
    Last edited by Remco; 4 July 2022, 14:41.
    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


    • DCKFACELVRS
      DCKFACELVRS commented
      Editing a comment
      Prima update! Nu alleen nog in je eigen topic plaatsen denk ik :p

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      ????????????????????????????????? OEPS ????????????????????????????

      HAHA Blijkbaar op de verkeerde plaats , iemand een idee hoe dat ik dit hellemaal kan verplaatsen naar mijne topic èé

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Ok gefixt ; heeft me wel wat tijd gekost om al de foto's er terug tussen te zetten !!
      Is daar geen simpelere manier voor ??

    #35
    Nen boef-kick En ge vergeet "de lach-kick
    Wss omdat we ondertss al doorwinterde blowers zijn

    Comment


      #36
      ik heb net de opbrengst gewogen het was 144.6 en ik had een week geleden al takje er af geknipt dat schat ik op 5 gram
      dus ik zit mooi op een gram per watt

      1.jpg

      3.jpg
      4.jpg
      5.jpg







      Attached Files

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        mooi mooi en is hij al te roken ??

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Mooi hoor ! Enjoy ! Tschijnt wel dat verse wiet nogal reageert met zacht plastiek, heb ik hier denk ik es gelezen. Glas van weckpot is dan beter om op te slaan...

      #37
      ja hoor Remco het smaak prima in me vaporizer ik rook al een tijd geen jointje s meer eerst gestopt met tabak
      en toen rookte ik puur wiet toen 2 jaar niets meer gerookt toen ondekte ik de vaporizer en dat beval prima wil niets anders meer

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        eigenkwèék wèét je nog èé

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        i know

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Als iemand zo'n opmerking maakt, dan weet je dat diegene het verkoopt on te verdienen. Bah bah ik stem voor een ban

      #38
      ik gebruik nu zo 3 jaar the mighty vaporizer echt een super vaporizer de aroma die van je wiet komt smaak zo lekker
      ik denk dat het een goeie tool is als je wil stoppen met tabak je kan ook anderen dingen er in doen.
      zo als munt blad of mix maken wat wiet en scharen hars klein beetje munt blad lekker hoor

      Op zoek naar de Mighty Vaporizer ? - Altijd de laagste prijs! - Voor 23:45 besteld = morgen in huis! - Gratis verzending vanaf €20,-

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Nee dat vapen is niks voor mij, net als pijp of waterpijp roken. Als ik dat doe ben ik binnen 10min weer nuchter op een of andere manier. En dat vapen, nee daar proef ik nooit wat door. En heb verschillende vapes geprobeerd, van hele dure tot goedkope Maar ieder zijn ding natuurlijk.

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        vapen ik heb hier ook zo een toestelletje liggen , en ik heb daar ook niks aan , voel zelfs niks ofwel doe ik het verkeerd ???

      #39
      ja ik weet wat jullie door maken met je vaporizers ik heb er ook veel vaporizers geprobeerd .
      maar ik kan je met zekerheid zegen die vaporizer mighty is een monster ik koop nooit meer een ander.
      ik zou zegen ga een keer naar een winkel waar je hem kan testen als ik een kamer vol wiet weg vape dan.
      ga je die echt wel 4 uur voelen en proeven ik verwarm hem tot 190 graden soms op 200
      en ik krijg ook altijd een goei klap in me keel ik heb geen gore smaak van diesel teer van wat
      je heb als je een joint heb gerookt .als je gerookt heb dan stinken je handen en je meur uit je bek altijd overal as troep asbakken die meuren .
      de geur in huis is stuk frisser geen geel plafon meer ik hou van me vapie
      had nog wat hars gemaakt van het droog blad dat doe ik met wat wiet in me vapie
      h1.jpg
      nou ik ga er nog 1 vappie vullen en wat relaxeu want dat heb ik wel verdiend ik heb net 10 km gefietst tjezus ik heb nou pijn me ster

      Comment

      Bezig...
      X