Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buite/binne snowwhite

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Het eind:d:d

    Ok nou ik heb alles geknipt en ondersteboven gehangen en nu laten drogen ik had een week geleden ook al een plant geknipt die word al goed droog dus dat komt goed ik heb natuurlijk ook een smaaktest gedaan Het is een heel heel heel pittig wietje de toppen plakken gewoon in de cruncher crunched lekker fijn niks te klagen dit zal overgens me laatste Binne kweek zijn meschien volgend jaar maar me ouders hebben het liever niet laaste tijd veel politie maar ik zal maar een paar fototjes posten het nat en droog gewicht nog geen idee het droog gewicht zal ik over een tijdje posten Mensen suc6 ermee als er vragen zijn stel ze maar
    Attached Files
    Schutto In tha house

    Comment


      #92
      Mooi oogstje heb je daar te drogen hangen, laat het je smaken emielschut!

      Peace

      Comment


        #93
        Hey Emiel dat ziet er lekker uit! Je kan voorlopig even vooruit

        Ben benieuwd naar je droog gewicht.

        Greetz

        Comment


          #94
          De kleine plant die ik als eerste had geoogst daar is toch een nette ongeveer 30 gram afgekomen niet een super opbrengst maar wel oer sterke het gaat om de kwaliteit nu nog w8ten op de andere planten die nu aan het droge zijn daar denk ik toch wel 50 gram per plant af te hale dikke toppen goeie geur
          Schutto In tha house

          Comment


            #95
            zozo mooie oogst hoor kerel

            Comment


              #96
              Mooie oogst, maar euhm... ligt het nu aan mij, of hangt daar een joekel van een top vol met toprot? Die ietwat meer bruinere zo... Als het werkelijk rot is - en ik heb een zwaar vermoeden van wel - zou ik die top toch verwijderen van de rest en zelfs weggooien. Rot roken is niet echt gezond lijkt me...

              Verder ziet het er nice uit

              Greetz

              Comment


                #97
                Hey Emiel, daar kon Cannaboy best eens gelijk hebben, had er niet op gelet maar zie het nu ook. Op die andere zit het ook een beetje lijkt het, hoop het niet voor je na al die moeite. Zo zag mijn dikke top er namelijk ook uit op mijn foto, stengel was verrot en er zat witte draadige schimmel in het nog groene, onder het bruine gedeelte zeg maar. Ik zou die hele top eraf knippen en ontleden.

                Maar je houd vast nog wel lekker wat over

                Peace

                Comment


                  #98
                  eumhh dit was met mijn vorige plant ook die toppen zijn tegen de lamp aangekomen in de tent
                  Schutto In tha house

                  Comment


                    #99
                    oke dan, dat is beter nieuws! heb je m al gerookt?

                    Laterz

                    Comment


                      JAAAA MAN ook gewoon zo een donker bruin stuk Van die Ging ik juist helemaal stuk ahahaha maar tis zker nice wietje
                      Schutto In tha house

                      Comment


                        lekker ouwe hoeveel heb je er van afgehaalt ?

                        Comment


                          ik ben die andere 3 planten nog aan het drogen nog geen gewicht maar hopelijk toch wel bove de 50 gram
                          Schutto In tha house

                          Comment


                            ik heb een klein topje gerookt van de wiet waar ik suiker aan toegevoegd heb en vergeleken met de normale het is dus echt gelukt de suikerwiet is echt veel milder en neigt erg naar de zoete kant dus suiker toevoegen aan je plant helpt dus erg goed
                            Schutto In tha house

                            Comment


                              mooi dus dat bewijst dat het wel kan dat zal ik dan ook gaan doen ik hou wel van een zoete wietje lekker man en al plannen voor je volgende kweek ??

                              Comment


                                Het eind

                                NOu alles is gedroogd in totaal mijn doel was 30-35 gram per plant te halen dat is gelukkig gelukt ik heb in totaal ongeveer bove de 100 gram eraf gehaald dus dat vind ik voldoende kan ik wel weer een beste tijd mee voort dit is verlopig ook me laatste kweek volgend jaar zomer paar buiteplanten maar momenteel helemaal niks meer bedankt voor alle informatie LTR!!
                                Schutto In tha house

                                Comment

                                Bezig...
                                X