Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tien om te zien!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Wel al mooie toppen! Hopelijk blijft het zaad weg!

    Comment


      #92
      Ruim 50 uur later.
      20220813_151714.jpg
      Goed gezwollen.
      20220813_151724.jpg 3 liter met Algabloom en Sugar Royal verdeeld langs onder.
      20220813_151701.jpg 20220813_151728_006.jpg

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Oeioei Kelder al likkebaardend aan 4 weken.. Benieuwd hoe lang ze deze keer mogen bloeien, gaan wel lekker je begint het te kunnen

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Altijd welkom om niks te doen na het roken van mijn Radical Juice bijvoorbeeld.

      #93
      Ruim 2 liter met guanoextract en wat druppels Sugar Royal langs boven vandaag.
      20220814_121937.jpg Erg proper beneden voor.mijn doen. Al een kilo blad en tak weggehaald daar beneden intussen vermoed ik.
      20220814_121557.jpg
      Links en

      rechts.
      20220814_121523.jpg
      Nog geen zaad gespot. Maar die modderfokkers verstoppen zich ook. Ik zie ook veel trichomen.
      20220814_121608.jpg
      Na de oogst zullen we het weten. Zaad in de vaper is ook geen probleem. Enkel bij verbranding erg goor vind ik.

      Toch content (op Herman na) hoe het er nu uitziet. Enkel de Cheese staat 2 weken achter. Die gaat in een tijdje met wat Afjes de tent moet delen vermoedelijk. Maar dat zijn zorgen voor later.

      Ciao.



      Attached Files

      Comment


        #94
        2 liter met Algabloom en wat druppels Green Sensation. Langs boven.
        20220815_120917.jpg Alvast 9 veelbelovende toppen. Nu de schimmel buitenhouden. Kaarsje branden voor St Marie en St Jeanne.

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Nee, nee niet doen die afgoderij nodigt de schimmelgoden binnen!

        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Niet als je voor het watergeven drie keer ronddraait 2 keer in je handen klapt en 1x stampt met je voeten.

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Yup, de 3-2-1 methode

        #95
        3 liter met Algabloom, wat Sugar Royal en CO-bruis langs onder vandaag.
        20220816_103522.jpg
        2e rechtsachter, Apple Fritter.
        20220816_103548.jpg
        En nog wat kansloze lage takjes verwijderd.
        20220816_104445.jpg

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          zo laat nog gedievt in de bloei kan je herma van krijgen toch

        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Dat zou kunnen. Maar ik heb een betere plek voor de energie die nu vrijkomt.

        #96
        2.5 liter met bacterial (van gisteren) en een plens guanoextract en CO-bruis.
        20220817_104919.jpgSannies Madchem, midden achter.
        20220817_104942.jpg
        Ruikt al gassig alweer.

        En de Tutankhamon pal ervoor.
        20220817_104936.jpg
        Het komt wel goed, geen zaad gezien, gezocht naar wat ik denk te moeten zien.

        Attached Files

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Heb geen ervaring met hermanus maar je zou denken dat er nu toch geen zaad meer in je toppen groeit? Ziet er goed uit!

        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Is mijn 1e ervaring, wel al banaantjes gehad. En ook al een keer wat zaad, maar dat viel erg goed mee. Ik ruik alweer verschillende dingen die lekker zijn, dus ben vrij content.

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Een bestoven top lijkt stil te staan zeg maar. Alle energie wordt gestoken in zaadproductie. Geen nieuwe pistels meer, geen groei. Dat is wat ik mij kan herinneren van mijn bestoven dame ooit. Ik heb veel van die zaadjes nog bedenk ik mij nu, daar wou ik guerrilla plaatsen mee testen. Volgend jaar misschien

        #97
        3 liter met Algabloom en CO-bruis vandaag. Langs de onderkant.
        20220818_112537.jpg Helemaal rechts ...
        20220818_112524.jpg
        De Weddincake vanachter is vet en groot en zwelt nog. De Gorilla Sherbet vooraan is een stuk smalle qua top, maar nu wel al veel aromatischer. Benieuwd alweer. Scheelt ook de helft in eindresultaat. Maar dat is een bijzaak intussen.

        70% LV buiten, nog OK ... liever niet de filterstress zoals vorig jaar. Tent in volle bloei en 90% LV buiten, de halve straat rook tijdelijk naar de ganja. snel de bqq aangezet met veel kruiden En de dehumificator terug aangezet in de kelder. Als vrouwlief in de zomer buiten droogt, hoeft die niet aan te staan in principe. Stond daar vorig jaar niet zo bij stil. Nu wel. Apparaat staat nu aan.

        Comment


          #98
          4 liter met Algabloom, Sugar Royal en Green Sensation druppels met een scheut guanoextract vandaag. Langs alle kanten.
          20220819_111406.jpg 20220819_111607.jpg in een week of 3 gaat de 1e om. En komen er 4 AFjes in de plaats. 4 .... ik ga ze voor het eerst voldoende plaats geven. Dat is het plan voorlopig toch. Rondje Sweet Seeds.
          Attached Files

          Comment


          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            mooi werk kerel , da gaat de moeite zijn om de schaar er is in te zetten !!

            Der gaat wel wa uitkomen denk ik , denken nee nee - zeker weten klinkt beter ja toch !!

            Allee das ook de periode dat ik op 2 handen kan tellen voor dat de mijne omgaan !!

          #99
          3 liter langs onder met een scheutje Algabloom.
          20220820_121451.jpg Lamp nog een centimeter of 2 hoger gezet.
          Bij 2 planten al troebele trichjes.

          Wir schaffen das!

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Ziet er prima uit, denk dat je geluk hebt en er weinig zaadvorming zal zijn. Nog efkes...

          3 liter met bacterial en Algabloom.
          20220821_112205.jpg
          Wiet gaat er zijn. Eventueel wat zaad. Maar dat zal wel meevallen.5 hangen aan een yoyo.
          20220821_112446.jpg
          Blijft mijn properste ronde ooit langs onder....
          20220821_112222.jpg
          En mevrouw Tutanchamon heeft al troebele trichjes. We naderen het einde alweer.
          20220821_112238.jpg
          We gaan ze gefaseerd oogsten. Kan deze keer. En dan eens zien voor nief Afkes.

          Comment


          • giinnoo
            giinnoo commented
            Editing a comment
            Toch ook een sog proberen, heeft toch wel iets een natuurlijke wietplant vorm

          3 liter met Algabloom en guanoextract vandaag. Langs onder. Het zwelt nog wat.
          20220822_101249.jpg Geduldig wachten. Moeilijk, moeilijk, moeilijk, ...

          Comment


          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Sabali in het afrikaans

          3 liter.langs onder. Enkele druppels Sugar Royal en Green Sensation met wat CObruis.
          20220823_125956.jpg Tot nu toe gaat alles wel goed. Ben zelf in vakantiemodus deze maand dus ook wat uit focus. Goeie oogst de vorige. Vooral blij met de Radical Juice en de Washingmachine nog steeds. Die steken erboven uit. De rest is anders ook niet mis. En nog wat liggen van de AFjes daarvoor. Komt wel goed weer. 20220823_130027.jpg
          Zelfs de Cheese achterin doet haar best om te zwellen. Rechts staan de dikkere dames.
          20220823_130036.jpg
          Cheers!

          Comment


          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Geniet van je vakantie man

          3 liter.met Algabloom en CO-bruis vandaag, langs onder. Ze doen gestaag voort.
          20220824_133815.jpg
          10 mooie toppen in de maak. Dunne en erg dikke. Njammie.

          Comment


          • Monkey Man
            Monkey Man commented
            Editing a comment
            Okee netjes dit probeerde ik vorige keer maar mijne werden te hoog. Hoe lang groei je voor?

          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Tot ik het genoeg vindt. Niet zo lang deze keer.

          • giinnoo
            giinnoo commented
            Editing a comment
            Monkey Man als je zo terug kijkt een week of 3, 3 en half.

          3 liter kraantjeswater met een scheut guanoextract. De één wat meer als de ander. Je ziet langs boven in de pot goed waar het meer drooggetrokken is. En even optillen ...
          20220825_111638.jpg
          Begint behoorlijk te ruiken ook, maja dat is het opzet. Blijft soms lastig als er een golf wietgeur door het huis walst. 20220825_111616.jpg
          Die achterste 2 zijn echt de joekels uit de tent.
          20220825_111626.jpg Maar ook met de rest is niks mis.

          Last edited by kelderkastje; 25 August 2022, 12:17. Reden: Vaut

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Gewoon met de wc eend er achteraan wapperen.

          2 liter verdeeld vandaag. Beetje Algabloom en een druppel Sugar Royal.
          20220826_105558.jpg
          Voor sommigen begint de spoelperiode na het weekend.

          Heb al 4 potten geselecteerd voor 4 mooie AFjes.
          Goesting in een nieuwe ronde. Nog efkes.

          Comment


          • giinnoo
            giinnoo commented
            Editing a comment
            Omdat je er maar 4 neer zet dat gaat toch niet de hele tent vullen?

          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Als je autoflower op de juiste tijd in de groei lichtjes knakt en wat takken naar beneden bind, gaat dat perfect. Dit jaar de grootste opbrengst met een autoflower, kan door de goeie zomer komen of door het trainen je raadt het nooit!!!

          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Tentje gaat wel volgeraken met 4, is maar 50 op 120. Tenzij er iets misgaat.
        Bezig...
        X