Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ronde 3 SOG setting HPS 4x4 16 potten California Strain

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    14 dagen 18/6 waarvan 4 dagen in de 11 liter pot
    3 dagen 12/12


    Om te beginnen met een kleine oohw oohw shit kut niet goed gezien momentje.

    Dag 3 en 4 had ik de timer van me clipfan precies verkeerd om ingesteld. Aan was uit en uit was aan waardoor de ventilator niet constant onder de lamp geblazen had. En een oepsie ik dacht dat me evsa op 440 wat stond maar die stand heb ik helemaal niet hij stond op 600 watt ipv 440. Hij kan van 250 naar 400 naar 600 naar 660. Ik dacht 250 400 440 600 660. Ik kan de voorkant niet goed zien dus de lamp heeft 3 a 4 dagen op 40 cm gezeten op 600 watt bij wat jongere plantjes.


    20220711_211226.jpg 20220711_210234.jpg
    20220711_210241.jpg
    Je ziet wel iets wat verandering bij een aantal bladeren maar niet schrikbarend erg dat de lamp er te dicht op zat.
    Het veltje is redelijk egaal. Ik heb vandaag elk 0.5 liter van boven gegeven met grow en root stimulator. En van onder voelde de potten erg droog aan dus heb nog 9 liter schoon water onder in de bak gegooid.

    Afgelopen vrijdag de klok 12/12 gezet. Misschien wat vroeg maar ik ga geen risico nemende de hoogte zoals vorige keer dat alles te hoog werd. Liever de volgende keer iets langer als ze nu iets te klein blijken achteraf.


    20220711_212022.jpg
    Co2 zakje had ik hog liggen dus deze netjes opgehangen.
    De temperatuurschommelde lekker tussen de 25 en 28 graden. Gaat best goed met de cooltube merk ik.

    Ik zal nog tot en met vrijdag groei meegeven en dan rustig overgaan op bloei. Kwa voeding 10-30 ml grow per 10 liter. Ik geef nu 14 ml. Dit bouw ik iets op nog en dan rustig over op bloei voeding.

    ​​​​​​​
    Attached Files

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      da go hie goe , keep it green !!

    • Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Ja vast wel ik baal er altijd zo van van die stomme dingetjes. Maar heb het gewoon erg druk dus 10 dingen tegelijk. Maar we blijven knallen 💪

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Zal wel goed komen. Leuk verslag en een subje erbij

    #17
    Ze hebben er niet van te lijden gehad, zo blijkt maar dat een 600 watt hps lamp prima op 40 cm kan!

    Nu niet meer terug gaan in het wattage en knallen met die handel!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      en het was met een cooltube dus dat scheelt ook weer daar kunne ze bijna tegen aangroeien

    • Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Precies heb hem op 600 watt laten staan en wel even 60 cm eraf gedaan. Laat ze nu wat naar de lamp groeien. Ze krijgen tot vrijdag nog groei voeding mee dan rustig bloei opbouwen

    #18
    14 dagen 18/6 waarvan 4 dagen in de 11 liter pot
    10 dagen 12/12

    Vorige week dinsdag had ik iets te enthousiast 0.5 liter moet voeding van boven gegeven. En 9 liter schoon water in de bak om de pot van onder lekker nat te krijgen. Maar ze hebben er 5 dagen over gedaan om het leeg te trekken en ik ze niet lekker heb kunnen voeden.

    Ze doen het goed groeien redelijk egaal verder. Zaterdag was de pot niet helemaal droog nog en heb ze 0.2 liter met grow gegeven en gister overgegaan op bloom stimulator en organic bloom. 1x per week geef ik yucca mee van bac. En heb ze 0.4 tot 0.5 liter gegeven.

    20220717_205458.jpg 20220717_205437.jpg 20220717_205506.jpg 20220717_205539.jpg
    Tot nu toe vind ik de tent goed gevult en zeker nog niet te druk. Je ziet nog genoeg ruimte tussen de planten. Het groeit nog niet extreem door elkaar heen.

    20220717_205526.jpg
    Dit is de purple punch deze trekt iets meer de breedte in ipv de hoogte vergeleken de RudeBoi. Het bewijst nu wel dat stekken maken uit feminized zaad planten mogelijk is. (Tot zover dit goed gaat tot nu toe)

    20220717_205556.jpg
    Het ziet er niet te druk uit onder het blader dek.
    De temperatuur wisselt per dag een beetje. Bovenin de tent soms 32 graden. Maar bij me bladerdek heb ik hem nog niet boven de 29 graden gezien. De cooltube doet zeker ze werk wel en de lucht blaas ik nu ook onder me dak weg ipv huis dat scheelt ook 1 a 2 graden in de tent.

    Het gaat redelijk tot nu toe geen rare fratsen gelukkig. Zolang ik water van boven kan geven doen ik dat. En als ik haast heb of de volgende dag er niet zijn kan gooi ik de bak bak onder lekker vol.


    Hopelijk strekken ze niet belachelijk veel de lamp staat nu op 600 watt nog steeds en op 50cm afstand ik probeer ze nu een beetje te drukken.

    Als het te heet word deze dagen zal ik miss een paar dagen op 400 watt gaan zitten.

    thnx peeps

    Attached Files

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Mooi veldje, erg goed gedaan. Dat wordt een flinke toppenzee!

      Alleen morgen nog erg heet dat gaat wel lukken met de 600 watt. Gazodoorrrrr

    • Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Top.man thnx. Net voor de lamp aanging 32 33 graden. Dus hij staat nu even.op 400 watt en morgen ook. Erna weer 600 watt knallen. Scheelt toch 2 a 3 graden even lampje dimmen.

    #19
    14 dagen 18/6 waarvan 4 dagen in de 11 liter pot
    12 dagen 12/12


    De plantjes groeien lekker door. Ik ben begonnen al een paar dagen met organic bloom en Bloom stimulator. Ondanks ik geen grow meer geef blijven ze flink strekken. Helaas zit de lamp er 45 - 50 cm van af. En kan nog maar 10 cm omhoog. Ze zullen nog wel 2 weken rustig aan door strekken ik wil niet teveel gaan buigen en doen en vet in de problemen komen. Dus misschien toch de growstop organic zit ik aan te denken. Ik heb gewoon 60cm minder om te werken dan de gemiddelde tent.


    20220720_205910.jpg 20220720_205917.jpg 20220720_211852.jpg
    Het veltje redelijk egaal zijn nu 65 cm hoog vanaf de pot gemeten.
    Ze hebben gister 0.5 met voeding van boven gehad. En 5 liter van onder in de bak gegooid met voeding en van onder een lichtere mix met water.
    Vandaag potjes een beetje gewogen en aan de hand van het gewicht 0.3 of 0.5 liter gegeven wil ze een beetje even nat houden.


    20220720_211859.jpg 20220720_205928.jpg 20220720_205952.jpg
    Gaat aardig het is geen hele brede plant vergeleken de purple punch. Het is nog lekker luchtig daar beneden.
    De lamp staat weer op 600 na de 2 extreme warme dagen.


    20220720_211807.jpg
    Soms lijken de bladeren die dicht bij de lamp zitten aan de rand van het blad wat donkerder miss toch een beetje lamp stress/warmte!

    20220720_211936.jpg 20220720_212004.jpg 20220720_211951.jpg
    Dit is de rudeboi de takjes vind ik toch niet zo dik en sterk dus vandeweek dat dunne gaas netje erover heen spannen. Verder niet slecht ik geef nu toch elke keer voeding mee zolang ik geen overvoeding indicaties heb. Wil ze zo groen mogelijk houden.

    20220720_212154.jpg 20220720_212148.jpg
    Dit is de purple punch deze gaat breder dan hoog. Scheelt toch zo een 15 cm vergeleken de RudeBoi.

    20220720_204850.jpg
    Ik heb nog een paar amnesia haze toppen bewaard van.me 1e run en smaakt nog steeds goed super knetter word je er van. En genoeg purple en ak47 nog die purple is best goed te doen mega knetter. Die ak lekker actieve knetter heel goed smaakje. De ww die ik had smaakt heerlijk en een milde knetter die heb ik al aardig weg getuft dus alleen nog maar gruis en kleine topjes.

    Het rommelt rustig door hier gaat aardig. Ben alleen weer een beetje hoogte bang. Miss is scrog toch de enigste manier om goed te kweken in me tent. Met een led rek zal ik meer geholpen zijn maar die moet nog even op zich laten wachten


    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      zou kunnen maar gele bladeren is stikstof tekort en dat zit nou net in de groei voeding

    • Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Als ze geel worden vanaf de buitenrand en gaan krullen is stikstof te veel

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      als het gaat gewoon gaat vergelen weet nie beter dat het een tekort is en verdorren doen ze sws wel als je gele bladeren krijgt en je hr eerder een tekort dan teveel

    #20
    Ziet er super uit, ga zo door! En dan maar gauw sparen voor een goeie ledlamp!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Zeker weten dacht aan een lumatek rek ipv een centrale lamp die alsnog 60 cm eraf moet staan

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      lumatek moet er wel ver vanaf las iets van een meter ofzo in het begin later wel lager rond de 50cm denk dat je beter kan gaan voor een led waar je dr dicht mee op het gewas kan

    #21
    Misschien zijn het er veel mensen het er niet mee eens. Maar volgende week ga ik 9 dagen weg en heb ik niet de volledige controle als de planten tever doorgroeien. Dus ik heb dit spul eroverheen gegooid vandaag. Ken meerdere mensen die het gebruiken en we proeven ruiken niks anders aan die wiet.
    Het is op soja basis.
    20220721_184851.jpg
    Lekker nat gespoten in het donker plant eruit gehaald rondom van onder en boven ingespoten.

    Als ik er de hele tijd zelf bij was had ik het niet gedaan. Ik ga onverwachts weg 9 dagen nood breekt wet.
    ze blijken nog iets door te groeien na sprayen.

    Attached Files

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      het word tijd voor een led voor jou hehehe das ook wel.ff even wenne hoor als je hps gewend bent hps in makkelijk omdat je het gewent bent moest er ook even aan wenne maar nu ben ik wel blij dat ik overgestapt ben
      de hoogte blijft een dingetje maar eigelijk hoeft dat geen probleem te zijn met scrogg moet.het goed lukken de hoogte sog kan ook nog hoog worden de ouderwetse knakken blijft maklelijkste met problemen met.de hoogte hoop dat de hoogte meevalt

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Tis geen kriteik hoor, ieder moet zelf weten wat ie doet met zijn kweek. Ik geef alleen aan waarom ik er niet voor kies om wat dan ook toe te voegen, zo kunnen lezers zelf beter hun conclusies trekken. Niks beters als discussies!

    • Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Nee ik snap hem ook man. Jullie zijn geweldig hier op het forum helpen iedereen. Geen kwaad naar jullie hoor. Ik heb aan een maatje gevraagd die scheikundige is. En die vertelde dat ze stoffen extraheren uit de soja plant die een stofje afgeeft aan de plant die je bespuit waardoor de cel rek stopt

    #22
    Ik had om half 5 vandaag gesproeid in het donker pot eruit gehaald gesproeid en terug gezet. Volgende keer probeer ik het eerder te doen want de lamp gaat 9 uur aan dan kan het even beter uitdampen. Dat ik keek dat de lamp aanging waren nog maar een paar bladeren nat de rest van het water met oploste spul was al verdampt.

    Dit is 3 uur nadat de lamp aan ging op de sproei dag.
    20220721_233736.jpg 20220721_233826.jpg 20220721_233823.jpg
    Tijdens het sproeien begonnen ze een beetje te hangen. Maar dat de lamp aanging was daar niks meer van te zien. Heb de planten allemaal op een andere plek terug gezet express behalve de purple punch. Deze heb ik ook niet gesproeid. Over 3 dagen doe ik het weer bij de middelste planten en de buitenste weinig tot niet.

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ben benieuwd! Wel slim om het spul ook te gebruiken om ze gelijk te krijgen

    #23
    14 dagen 18/6 waarvan 4 dagen in de 11 liter pot
    35 dagen 12/12


    Daar zijn we weer na een kleine vakantie na 10 dagen ozora festival in Hongarije. De plantjes hebben het fantastisch gedaan en diegene die oppaste heeft het super netjes gedaan. Zelfs wat gele plekken uit het blad gekregen. Ze zijn super mooi groen.

    20220812_103446.jpg
    20220811_222520.jpg 20220811_222755.jpg
    Het verschil met voorgaande keren wat ik nu doe tegen het geel worden van de bladeren. Is ipv minder voeding te geven veel hoger in me voedings waardes te zitten. Organic pk booster 10-30ml per 10 liter geef ik bijna elke water beurt 20-25 ml mee. En me organic bloom 10-30 per 10 liter 20-30 ml mee. Heb me laten vertellen met biologische moet je goed je best doen om ze te over voeden dus als je die indicaties niet hebt blijf flink geven in de bloei.

    20220811_222726.jpg 20220811_222654.jpg
    Toppen beginnen nu langzaam maar zeker lekker op te zwellen. Ze zijn perfect 1 hoogte geworden. En heb nu zo een 50cm tot aan me lamp. De ene plant drinkt veel meer dan de andere. Probeer als het kan altijd van boven water te geven. Potje optillen en aan de hand daarvan water te geven. Soms krijgt er 1 0.2 liter soms 0.8 liter.

    Ik ga geen blad weghalen van onder het is nog redelijk luchtig.
    De temperatuur is niet belachelijk hoog geweest dat ik weg was. Max 33 bij de toppen na deze warme dagen valt dat mee.


    20220811_222736.jpg
    Tot nu toe gaat het prima. Ik weet van wie ik de strain gekregen heb dat het geen grote gevers zijn. Ik ga de volgende run wel weer met 16 potten verder. En zat te denken white choco van Amsterdam genetics mee te laten groeien.

    Ben erg blij tot nu toe gaat aardig stabiel verder gelukkig.


    Attached Files

    Comment


      #24
      Hoi Monkey Man ik dacht al waar is ie gebleven? Leuke vakantie gehad?

      Hoog in de voeding voorkomt geel blad maar ook als je aan de ondergrens zit blijft je blad groen, kijk maar naar mijn kweekjes. Maar je planten staan er verder prachtig bij, alleen vind ik wel dat ze veel blad hebben. Dat kan komen door de hoge voeding maar het kan ook strain gerelateerd zijn.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        Misschien toch even wat blad weghalen onder het hoger gelegen bladerdek? Verder zie ik wel goed licht komen onder de 2e rij topjes vanaf boven gezien zegmaar.

        En het was heerlijk 9 dagen op 1 grote culturele vrijhaven met mensen over de hele wereld. Feest samenhorigheid en veel liefde daar. Heerlijk voel me weer een normaal mens.

      #25
      14 dagen 18/6 waarvan 4 dagen in de 11 liter pot
      41 dagen 12/12


      De RudeBoi plantjes staan lekker in de bloei morgen precies 6 weken 12/12. Je ziet een redelijk gevult veltje van topjes. De hoger gelegen en eronder nog een bedje van topjes die ook nog goed licht krijgen.

      Je ziet wel dat het geen hele lange toppen zijn. Het klopt wel dan dat ze zeide dat het geen grote gevers zijn. Maar de smaak zou het goedmaken. Dus we gaan het zien.

      Ik geef tot heden nog organic bloom en organic pk booster mee en soms nog een beetje bloom stimulator. Beide 2/3 3/4 van de max hoehoeveelheigister ook me wekelijkse gift yuccah meegegeven. En merk wel dat ze goed groen blijven bovenin. Wat bij me vorige rondes al behoorlijk geel werd in week 5.

      Ik merk wel dat de ene plant veel meer drinkt dan de andere. Als ik dan ga kijken zie je dat de ene plant 4 toppen hoog boven het netje eruit komen en bij de andere soms maar 2 hoog erbovenop en meer iets lager topjes heb zitten. Daar zal het deels wel mee te maken hebben.
      20220816_214254.jpg

      20220816_214346.jpg 20220816_214415.jpg
      Ze hebben na schatting ongeveer nog 4 weken te gaan dus ze hebben nog even om wat vetter te worden. Tot nu toe is het een rustig kweekje. Geen gekke dingen gelukkig tot nu toe.

      20220816_214057.jpg 20220816_214113.jpg
      Heb wel wat takjes weg geknipt deze vielen onder het bladerdek om helemaal naar beneden omdat ze toch te slap waren. Heb ze toch maar weg geknipt kon amper erbij om water te geven. En onder het grotere bladerdek toch wat verschrompeld blad af en toe maar deze krijgen weinig tot geen licht ook.
      of kan ik hier uit uit opmerken te droog of te nat soms?



      Je merkt dat die koeltube echt wel helpt de buis met uitgaan de lucht is soms best warm. Scheelt zeker een paar graden in de tent deze zomer. Voor die 40 euro doet hij ze werk prima.

      Ben erg benieuwd naar wat er af gaat komen.
      Attached Files

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Dat scheuten dieven is goed; dat zou toch niks geworden zijn. Dat blad zou ik me niet al te druk over maken; je zit al op de helft. Zelf laat ik dat zitten tot het er vanzelf afvalt, kan de dame ze nog leegzuigen

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Te weinig zon onderaan, heb ik hier ook...

      • Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        Goed om te horen dat het niet iets anders geks is. Maar gewoon te weinig licht. 😅

      #26
      Je laatste foto zijn dat moederplanten?

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Paar stekjes eraf halen en die weer als moederplant gebruiken

      • Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        Ja dat dacht ik ook 2 stekjes eraf en in een kleinere pot zetten elke keer moet ik ze omlaag knippen.

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Kun je de moederplant nog buiten zetten of in de natuur

      #27
      14 dagen 18/6 waarvan 4 dagen in de 11 liter pot
      47 dagen 12/12



      Geen rare fratsen gelukkig. Ze krijgen nog steeds verschillend water. Ik weeg vaak gewoon de potten en het zijn alsnog dezelfde die wat meer drinken. Soms gooi ik het van onder zodat ze onderin de pot ook af en toe lekker nat worden.
      heel af en toe alleen een water beurtje maar over het algemeen hou ik me voeding op 3/4 van de max hoeveelheid. Op advies vergeleken de vorige keer werd het toch erg geel waarvan ik dacht stikstof teveel en bijna overvoeding. Nadat ik te horen kreeg lastig overvoeding met biologische lekker hoog in ze waardes gehouden.
      We zitten op bijna op week 7 en ben super blij met me blad kleur. Me pk booster gooi ik hooger in ze waardes dan me organic bloom vanaf week 4 12/12.




      20220823_205834.jpg 20220823_205557.jpg 20220823_205604.jpg
      Foto net voordat de lamp aan ging. Zitten bijna op week 7 en merk gelukkig dat de toppen vetter beginnen te worden. Het zijn geen hele lange toppen.

      20220823_205633.jpg 20220823_205617.jpg 20220823_205626.jpg
      Ze beginnen nu wel al een beetje te kleven geur af te geven. En die ruikt al fantastisch hele fijne licht zoetige geur. Het is een echte indica kush in de familie ook.

      20220823_205706.jpg 20220823_205738.jpg
      Dit is het veltje toppen onder de hoger gelegen grotere toppen. En dat zit ook best goed vol met kleinere toch wel aardige topjes. Probeer ze soms een beetje uit te graven dat ze wat meer licht krijgen.


      Gelukkig heb ik dat dunne netjes net onder de toppen gespannen de takken beginnen er soms echt wel op te leunen door het gewicht. Vind de takken soms wel dun vergeleken de vorige rondes maar op deze manier goed te doen.

      Zit vet in twijfel wat de volgende run te doen. Miss 9 potten en met zaad. Of miss 6 18 liters en weer een scrog. Heb nog 2 gorilla glue zaden die uitdaging wil ik wel aangaan en zijn erg geschikt voor scrog. En cheese van greenhouse seeds. Beide kort bloeiende planten. En kijken of ik er nette stekken van af krijg en na de scrog weer 16 potten met stekken doen.

      Attached Files

      Comment


        #28
        Planten staan er mooi bij maar erg hoog in de voeding en hoezo is het lastig overvoeden als je bio kweekt, dat klinkt niet logisch?
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Monkey Man
          Monkey Man commented
          Editing a comment
          Tot nu toe ook geen gele puntjes en of verbrand blad.

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Het maakt de plant niet uit of hetgeen dat aangeboden wordt biologisch is of mineraal en overvoeden uit zich niet alleen in verbrande puntjes van het blad, maar veelmeer door weelderige bladgroei dat glimt van groenheid. Wanneer je aan de ondergrens zit kan je je blad net zo groen hebben, bekijk mijn huidige aardekweekje maar eens in mijn topic. Die planten zitten in de tweede week bloei en hebben nog geen hap voeding gehad.

        • Monkey Man
          Monkey Man commented
          Editing a comment
          Ja miss verschilt het merk. Me vorige rondes werd behoorlijk geel in week 4. Af en toe krijgen ze ook een lekkere flinke water beurt zonder voeding. En soms een dagje helemaal geen water en voeding. Dus miss daarom is het best ok bij mij.

        #29
        14 dagen 18/6 waarvan 4 dagen in de 11 liter pot
        55 dagen 12/12


        Goede morgen heren heren kweek en misschien dames maar die zie ik hier helaas nog niet.

        De plantjes staan nu bijna 8 weken 12/12 7 weken en 6 dagen om precies te zijn. Gisteren de eerste trichoom check gedaan en ik zie dat zeker 1/4 1/3 milky begint te worden.
        Ze moeten dus zeker nog wel 2 weken staan als ik kijk naar me vorige 2 rondes hoe lang dat ongeveer duurde voordat alles milky was.

        Heb de lamp vandeweek op 660 watt gezet. Had ik veel eerder moeten doen maar had er echt even niet aan gedacht.
        20220831_214607.jpg 20220831_214635.jpg
        De toppen beginnen nu goed te ruiken zijn erg hard. Zal vandeweek als het lukt een paar foto's zonder hps maken.

        20220831_214722.jpg 20220831_214653.jpg
        Gaat redelijk okee tot nu toe. Temperatuur schommelt rond het toppen veltje tussen de 25 en 32 graden gedurende de week. En de lv schommelt tussen de 45 en 60%.
        ​​​​Als ik water van onder geef loopt hij eventjes wat meer op. Haal nog steeds 50% van me lucht onder me dak vandaan.

        Heb even nagvraagd en de rudeboi strain is een strain met wat meer blad. Gelukkig genetische en niet door andere gekke dingen.

        Voeding geef ik 2/3 - 3/4 van de hoeveelheid en 1 op de 3x alleen schoon water van boven.

        20220831_215020.jpg
        Mocht ik dit soortje nog een keer zetten gaat de onderkant echt meer leeg. Had stiekem gehoopt op iets minder blad boven dat onder af en toe ook een straaltje licht kreeg.
        weer een leer momentje.

        20220831_214950.jpg 20220831_215013.jpg
        De purple punch is erg in het niet gevallen deze kweek. Heeft een tijdje onder het bladerdek van de rest gestaan. Miss iets te laat verhoogd maar wel leuk hem even mee te kweken.
        Ik heb nog zaden liggen van de purple punch weet niet of ik hem nog een keer ga zetten. Miss als reserve zaadje als er in de volgende selectie een paar af vallen in de groei.


        Ik heb een keuze kunnen maken voor ronde 4. Ga 9x 18 liter doen 3x3.

        Bubble kush van Royal queen seeds 3x
        Skyrocket van Amsterdam genetics 3x
        Big bud van Free seeds online 3x

        Ik hoop over 2 weken te kunnen knippen dus geef ze nog een paar dagen voeding en dan spoelen.
        Hopelijk krijg ik de zaden snel binnen ga ik ze gelijk ontkiemen.






        Attached Files

        Comment


        • Monkey Man
          Monkey Man commented
          Editing a comment
          Hork is je vraag van de vorige keer over het blad ook beantwoord. En heb ik gelijk van je geleerd dat bepaalde invloeden invloed hebben op je hoeveelheid blad. Thnx maat
          Last edited by Monkey Man; 1 September 2022, 09:25.

        #30
        14 dagen 18/6 waarvan 4 dagen in de 11 liter pot
        56 dagen 12/12


        Ze staan nu precies 8 weken en hier wat foto's met de lamp uit. Dat is toch wel een verschil in hoe het er uit ziet. Zowel in het echt als op de foto's.



        20220901_205627.jpg 20220901_205650.jpg
        Toch wel veel blad van boven. Maar onder de hoge toppen schuilt nog een veltje met kleinenere topjes die nog best goed licht krijgen tussen de hogere bladeren door.

        20220901_205657.jpg 20220901_205635.jpg
        20220901_205643.jpg
        Het zijn geen hoge lamge toppen maar kleine harde dikke lollies op een stokje.
        Gelukkig heb ik dat dunne netje gespannen veel toppen beginnen om te vallen en vinden gelukkig steun aan het netje dat alles toch redelijk blijft staan.

        20220901_205817.jpg
        Dit zit onder het hoger gelegen toppen veltje ook geen onaardig wietje.

        Dinsdag 11 liter met voeding van onder gegeven Woensdag en donderdag waren de potten nog best zwaar dus geen water gegeven die dagen. Dan merk ik dat de temperatuur echt gezakt is buiten en op zolder. Soms moest ik die donderdag zeker weten opnieuw water geven omdat het al droog stond.
        Hogere temperaturen meer drinken en verdampen?

        Vanavond krijgen ze van boven een schone water beurt met een scheutje yuccah erbij.

        Als het goed is komen al me zaden vandaag binnen en ga ze gelijk laten ontkiemen en beginnen met voorbereidingen ronde 4 3x3 9x 18 liter. Of misschien beter in 11 liter 3x3 te zetten?





        Attached Files

        Comment


        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Volgens mij hoeft dat niet met biobizz

        • Monkey Man
          Monkey Man commented
          Editing a comment
          Ik zie dat de grow / bloom / top max een stuk goedkoper is. Alleen als je die bio heaven moet kopen die ook in zo een pakket zit is aan de prijs. Misschien volgende run proberen 😁

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          bio bizz draai ik zelf ook mee kost niks en ph en ec hoef je niet te meten kan wel maar hoeft niet
      Bezig...
      X