Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RUNTZ (zamnesia seeds)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    RUNTZ (zamnesia seeds)

    Korting op 420shop
    Ik ben poosje terug begonnen met een nieuw kweekje. Het gaat om 4x runtz gefeminiseerd van zamnesia seeds. Ik heb een 100cm x100cm x200cm kweektent van phantom met een prima klima 125 afzuiger, een azur wing reflectorkap met 400watt hps lamp aan een dimbare evsa ik ben een beetje laat begonnen met dit kweekverslag maar ik zal proberen elke week.even een update te geven vanaf dit punt.
    Attached Files

    #2
    Succes, ik volg, runtz is wel de max ja
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Frostydog
      Frostydog commented
      Editing a comment
      Een zoetterdezoet soortjeπŸ˜›πŸ˜› als je het zoet doet teminste πŸ˜‰
      Last edited by Frostydog; 16 July 2022, 13:35.

    #3
    Succes man, zou wel warm zijn met deze temperaturen buiten

    Comment


    • Frostydog
      Frostydog commented
      Editing a comment
      Ja moeilijk om de temp op peil te houden iddπŸ˜…

    #4
    Haal effe een cooltube.

    Comment


    • Frostydog
      Frostydog commented
      Editing a comment
      πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

    #5
    Staan er goed bij, suc6
    buiten-2020, 2021, 2022
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Frostydog
      Frostydog commented
      Editing a comment
      πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»dankuuu

    #6
    Even snel een foto - Kep er bijna 2 weken op zittenπŸ˜€ de temp is aan hoge kant maar ik kan het tot nu onder controle houden. Zal volgende week ff wat meer foto's erbij plaatsen.
    Attached Files

    Comment


      #7
      Week 2 zit erop! De dames zijn bijna klaar met strekken en beginnen al wat sterker te ruiken. Topvorming begint op gang te komen en ik ben begonnen met bijvoeden 2x per week 10ml alga bloom 5ml alga grow per plant, er zit nog wat voeding in de potgrond dus voor nu gaan ze erg lekker op dit schema. πŸ˜›πŸ˜›πŸ˜› op naar week 3!
      Attached Files

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Runtz power , en goeie zorg, ze gaan goed, zzer mooi!

      #8
      Ben ook zeer tevreden😍

      Comment


        #9
        Ok week 3 bloei is vandaag begonnen! De dames zijn gestopt met strekken en beginnen nu langzaam op te vullen. en ook beginnen de trichomen zichtbaarder re worden en beginnen ze sterker te ruiken. Ik heb de voeding iets verhoogt ze krijgen nu 5ml alga bloom en een paar ml alga grow extra ik houd het niet super vast aan en kijk ook gewoon naar wat ze nodig hebben. Verder is het gelukkig iets koeler buiten maar ik heb nog steeds moeite om de temp onder de 30Β°c te houden maar gelukkig zie ik niet echt veel hittestress en kunnen ze het goed hebben. Op naar week 4!.
        Attached Files

        Comment


          #10
          Week 3 is vandaag voltooid! Morgen begint week 4 en de dames beginnen zich nu echt te richten op het vormen van de buds. Ze zuipen grote hoeveelheden water en voeding en nog zuigen ze het blad leeg... maar meestal laat ik ze dat doen zodat ze zichzelf van onderen mooi trimmen dat scheelt mij weer werk. Verder begint het terpenen profiel nu ook naar voren te komen met een hele zoete fruitige geur elke x dat ik de tent los doe. Op naar week 4! ----- ltrzzzzπŸ˜›
          Attached Files

          Comment


            #11
            Even 2 snelle foto's
            Attached Files

            Comment


              #12
              😎 goodtimes 😎

              Comment


                #13
                Week 4 zit er bijna op en ik heb even moeten improviseren want de voeding was op dus kep gelijk nieuwe besteld en ik heb een 50/50 mix van alga grow/alga bloom moeten maken waardoor ik hier een daar wat verbrande puntjes heb opgelopen ivm het stikstof overschot denk ik maar de nieuwe voeding is binnen (alga bloom en sugar royal) en dit weekend krijgen ze weer wat ze nodig hebben en dan zal ik ook ff wat nieuwe foto's posten.
                Attached Files

                Comment


                  #14
                  Week 4 zit erop! En de geur is zo sterk dat de filter niet alles meer tegenhoud...hopelijk krijg ik geen gezeur. Verder gaat het heel goed en reageren ze goed op de algabloom en sugar royal. Vanaf hier is het een kwestie van routine dus week 5 zou behoorlijk goed moeten gaan.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Kunichika
                    Kunichika commented
                    Editing a comment
                    Sterkere afzuiger nemen. Of proberen naar buiten af te zuigen. Ik gebruik al 5kweekjes dezelfde goedkope filter. Nog nooit wat geroken buiten de tent.

                  #15
                  Welke filter heb je?
                  had ik ook met een can lite filter echt troep.
                  nu orginal can filter en je ruikt echt niks!

                  Comment


                  • Tijnie82
                    Tijnie82 commented
                    Editing a comment
                    9 van de 10x is er dan een lek met hoe je hem bevestigg hebt op de slang of bij de afzuiger daarom tape ik het altijd af nooit weer problemen

                  • Kunichika
                    Kunichika commented
                    Editing a comment
                    Ik heb al 5rondes een filter van een b-merk. Nog steeds geen geurtjes, ik zuig wel af naar buiten dat x wel meehelpen denk ik.

                  • Tijnie82
                    Tijnie82 commented
                    Editing a comment
                    das wel het beste naar recht streeks naar buiten blazen heb k ook alleen doe wel elke ronde ff slang los halen om te kijken of het filter wel alles tegen houdt de geur anders weet je niet waarneer die vol is ja als de politie aan de deur staan en dat moeten we niet hebben
                Bezig...
                X