Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RUNTZ (zamnesia seeds)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Ben je tevreden over je phantom tent? Vind dat die bij mij veel licht lekt als ik dat vergelijk met de dark street van n maatje van me.
    En wat is de “liter inhoud van je potten?

    Comment


    • Frostydog
      Frostydog commented
      Editing a comment
      Ja ben zelf tevreden over de tent en dan vooral om hoe sterk die is vergeleken met andere tenten. 🙂 ik heb 4x 25lt smartpotten.

    #32
    Nou vandaag was de dag😛😛😛 ik heb de boel geoogst en opgehangen en heb besloten om droog te gaan trimmen.
    Attached Files

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      'En besloten om droog te trimmen'

      Was je te stoned? 😀

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ik vind droog trimmen ook beter en scheelt ook dat het droog proces zo ook langzamer gaat en das alleen maar beter paar hooft toppen knipt bijna iedereen met de hand de rest doe ik ook.droog vind wel voordeel dat het dan minder stinkt en minder plakt

      maar das een mooi wietje pik goed gedaan was een mooie ronde om te lezen mooie dikke toppen die om vallen van het gewicht

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ik doe beide; nat alle blad zonder trichs, droog al het blad met trichs. Laatste wordt ijshash of olie

      Alles kan he

    #33
    lekker hoor mooie toppen & goed te pruimen die runtz

    Comment


      #34
      Dag 4 drogen en alles gaat prima. Ik denk dat ze met 2 tot 3 dagen wel klaar zijn om getrimd te worden en er is tot nu toe best veel overgebleven dus ik ben benieuwd wat het drooggewicht is 😛😛😛.
      Attached Files

      Comment


      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        het glinstert je tegemoet. runtz al vaker voorbij zien komen hier. die ga ik zeker zetten wanneer ik weer een ronde ga proberen. nog ff geduld en dan genieten. of stiekem al een topje geprobeerd?

      #35
      Nee kep nog niks geprobeerd en na het drogen ga ik ze ook nog uitharden in potten met hygrometertjes. Maar voordat de boel in de potten gaat ga ik natuurlijk cker ff wat roken.😛

      Comment


        #36
        Nou ben vandaag begonnen met trimmen en ben voor 80% klaar en morge doe ik de rest maar ik heb nu al meer dan verwacht😛 ik denk dat er nog 1 of 2 potten bijkomen. Als ik alles getrimd heb dan ga ik de boel wegen en dat post ik natuurlijk gelijk op mijn draadje hier!😏
        Attached Files

        Comment


        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Mooie ronden gedraaid, smoor ze 👌

        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Enjoy!

        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Lekker man, genoeg groen goud zo te zien. Hoe heb je ze zo snel droog gekregen? Als ik naar je oogstpost kijk hangen ze een week? Hier hangt het al bijna 3weken en nog niet knak-droog. Ziet er zeer smakelijk uit.

        #37
        jij gaat stoned worden hahahahaha

        Comment


          #38
          Ja het is idd snel gegaan mischien omdat ik de afzuiger hoog had staan zodat er meer verse lucht aangezogen werd. Ze zijn opzich nog niet helemaal knakdroog maar de lv in de potten is rond de 56% dus ze zijn cker droog genoeg om te curen.
          Attached Files

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Ze mogen zelf nog wat vochtiger zijn als je gaat curen, maar mooie voorraadje, geniet ervan.

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            als je de wiet te droog hebt kan het niet goed curen je kan het beter in de pot hebben net 65 % en dan langzaam het laaste stuk drogen in de pot wat het curen dus doet

          #39
          Kep laatse beetje nog geknipt dus kep er nog een volle pot bij🤣 met paar dagen ga ik de boel wegen maar ik gok dat ik wel tegen de 400 gram zit bijna

          Comment


            #40
            Ja ik doe ze zelf altijd rond 55% in de potten dan kan ik de potten dichthouden en dan 4 weken later is het echt een stuk beter. Maar dat is mijn eigen routine want dan hoef ik niet te steeds te boeren en kan ik de boel gewoon gelijk wegzetten. En in mijn ervaring werkt het altijd prima maar droger als 50% luchtvochtigheid is te droog.

            Comment


            • Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Same. Boveda pack 58% voor langdurige kuur, pot waaruit ik rook zonder boveda of integra pack.

            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Fijn man, als wij bij elkaar op bezoek komen kunnen we zo direct elkaars wiet gebruiken

            • Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment

            #41
            357gram totaal dus al met al niet slecht😛

            Comment


            • parakweker
              parakweker commented
              Editing a comment
              Prima opbrengst idd! Hoeveel weken groei/bloei hebben ze nou in totaal gehad?

            • Alzheimer
              Alzheimer commented
              Editing a comment
              357 gr zonder rot is een lekkere hoeveelheid. ziet er potent uit met al die glinsterende trichomen. met 400w hps mag je ook wel wat opbrengst verwachten he

            #42
            4 of 5 weken groei en 10 weken bloei ongeveer. Al met al is het een redelijke opbrengst vooral met de hittegolven die we hebben gehad😅 en het is ook echt sterke wiet met een lekkere smaak.

            Comment


              #43
              Wat ik wel echt merk is dat de geur en smaak minder sterk is als normaal want normaal kweek ik altijd biologisch en dit is de eerste x dat ik niet bio heb gekweekt afgezien van de voedingstoffen dan. En ik merk gewoon dat de geur en smaak minder sterk is. Niet dat die niet goed zijn hoor🤣 maar vergeleken met m'n normale groen is het wat minder.

              Comment


              • Alzheimer
                Alzheimer commented
                Editing a comment
                wat gebruik je normaal dan? biobizz?volgende ronde weer biologisch dus?

              • Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                ja bio bizz is beste voor de smaak dat is ceker heel ander smaakje dan mineraal

              • Alzheimer
                Alzheimer commented
                Editing a comment
                ok nice. wist ik niet joh. heb gewoon de voeding gekozen die qnq gebruikte

              #44
              Niet alleen de voeding maar ook gebruik ik regenwater en onbemeste biologische grond van goede kwaliteit en daar voeg ik meestal monsterbudmix aan toe van zamnesia of iets dergelijks want daar zijn goede bacteriën enz aan toegevoegd. Ik ga cker weer op die manier kweken want de geur en smaak is echt een stukkie sterker dat valt wel op😅
              Last edited by Frostydog; 8 October 2022, 13:30.

              Comment

              Bezig...
              X