Bas Haze zinnige?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Northern lights - beginfase en opvolging
Collapse
X
-
Niets mis mee, met wat eigenzinnigheid
Ben ook zo , maar als je raad vraagt omdat je het zelf niet zo goed weet ,dan zou ik de tips van harte nemen 
Je komt er wel ,elke dag is een leerdag
- Likes 1
Comment
-
Ik heb 1 fan leave weggeknipt omdat ik het wel voordelig vond voor die nu bloter gesteld zijn aan het licht. knip 1 fan leave.jpg
- Likes 2
Comment
-
Die 2 nieuwe takjes in de oksels komen in no time boven de bestaande bladeren uit . Dus dat blad weghalen was niet nodig , ze vangt nu 20 % minder licht tijdelijk.
-
atmosphere1 ok dat onthoud ik.
-
Gewoon afblijven , madam gaat zelf wel beslissen wanèér ze
ze niet mèér nodig hèéft , maar de verleiding is toch
zo groot ik betrap me er ook iedere kèér op !!
Al doende leert men en ik ben ook nog aan't leren ðŸ‘ðŸ¼ðŸ‘ðŸ¼!​
Btw mooi plantje gaat nen topper worden da ziet ge nu al
zie maar dat je genoeg weckpotten in huis hebt
!!
🔥Kèép it Grèén🔥
Remco.
- Likes 2
Comment
-
Om ongeveer in te schatten hoe veel voeding de plant nu opgenomen heeft kun je de volgende voorstelling maken: het gehele plantje uit laten drogen , en daarna verbranden , de as die overblijft laat ongeveer zien hoe veel voeding er is opgenomen . Heel erg weinig dus .
-
atmosphere1 ok ik ben je kwijt
-
Het is bedoeld om een voorstelling te hebben van de hoeveelheid voeding de plant ongeveer heeft gebruikt.
-
Comment
-
Ja, zeker, dat klopt , ik zag die 140 hoogte even over het hoofd. Dus niet meer te langwachten met omschakelen naar bloei .
-
denk niet echt dat ze dr last van heeft gehad die 2 blaadjes weg zoon grote operatie is het ook niet en gezonde planten herstellen snel als je dr beetje vaseline op doet op de wondjes is net als bij ons met een pleister werkt prima al zou ik perdoonlijk zeggen dat het niet nodig is ontbladeren kunne ze wel ff wat van still staan maar als je te veel bladeren hebt is het soms beter wat weg tehalen ivb ventilatie of top locaties die anders geen licht krijgen
-
In de eerste weken is het toch nogal een forse amputatie , als er 2 van de totaal 4 echte bladeren worden verwijderd . Natuurlijk groeit ze daar wel overheen , het geeft alleen wat vertraging tijdelijk.
-
-
Begint echt mooi te komen.
https://www.reddit.com/r/GrowBuddy/comments/y0izje/anyone_got_some_advice_first_timer/Last edited by Jefkewiltnogs; 10 October 2022, 18:27.
Comment
-
atmosphere1 ze gaat daar zonder probleem over zie de laatste link.
-
Daarom zei ik ook "Natuurlijk groeit ze daar wel overheen , het geeft alleen wat vertraging tijdelijk."
-
-
Paar foto's. Nog weekje of 2 en dan flip?
plant dis 1.jpg plant dis 2.jpg plant dis 3.jpg plant dis 4.jpg
- Likes 2
Comment
-
Getopt zou ik ze de breedte van de pot laten groeien dan flippen . Haalbaar in 2 weken , ik duim mee!
-
Je kunt ook nu alvast beginnen met het een beetje naar beneden buigen van de 2 nieuwe hooftscheuten , om de plant alvast nog breder te maken . Post af en toe een foto dan kijken we hier wel wanneer we denken dat flippen goed is.
-
Comment
-
Kunichika ik wou de setup een keer tonen en plantje vanop afstand in video is duidelijker vind ik. Ik denk hem over 6 dagen te flippen? Wat denken jullie? Hoe zit het met voedingschema npk in week 1 - 8 voor een flowerfase? Welke ratios? En de vochtigheid? Ik dacht van 60-45 toe in week 8?
-
Over 6 dagen is te vroeg denk ik. voedingsschema welke voeding heb je ? die luchtvochtigheid is goed.
-
-
Kunichika JawelAttached FilesLast edited by Jefkewiltnogs; 17 October 2022, 15:45.
- Likes 2
Comment
-
Welke nutes kan men mij aanraden die langer bewaard kunnen blijven en niet te duur uitkome?
Momenteel enkel opzoek naar bloei nutes.
Comment
-
-
bio bizz kan je lang lang bewaren en goedkopere voeding als hun heb je haast niet en het is goed spul kweek er zelf ook mee en het geeft de wiet toch een lekkere smaak dan met plagron vind ik maar daar staat bio bizz ook om bekent
ik vind het voordeel van bio bizz kost weinig en je kan voor weinig geld een complete voeding set samen stellen waar je anders alleen bloei voeding van kan kopen van een ander merk en bio bizz steeds meer mensen gebruiken het goedkoop op een uitgebreide set met voeding en boosters snap het wel dat het steeds meer gebruikt word en is super simpel niet meter ph of ec dus ideaal voor de luie kweeker wil je wel meten kan ook dus licht aan jezelf wat je wil maat meten is weten
-

Comment