Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

🍀Do-si-dos auto🍀2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Wanneer heb ik ze eigenlijk voor t laatst water gegeven … 🤔 Ze melden zich wel…

    45BBBDE2-67BB-405D-BE55-D45EC4F44CF0.jpg
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      als je met 10& van de potmaat hebt ingewaterd zit je wel goed perfect zelfs

      water dat gaat nog wel ff duren voor ze dat nodig hebben laat ze maar lekker naar het water zoeken onder in de pot

      en als je toch water geeft lekker langs de rand zodat de wortels lekker over de hele bodem groeien ze gaan lekker ja niet te snel voeden dan gaat alles lekker snel

      door de stekenzaai grond

    • Ketelhuis
      Ketelhuis commented
      Editing a comment
      Ze gaan goed , heb een licht substraat gemaakt en ze hebben gister voor t eerst 250ml per pot gekregen langs de rand idd

    #17
    om nog even terug te komen op je ph en ec verhaal

    hier is wat leuk lees materiaal over biobizz enzo
    hoop dat je dr wat aan hebt staat op dit forum heb het ff opgezocht

    dit is al een oude discussie maar een goude

    k hoop dat het in de goede volgorde staat
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Ja dat had ik ook begrepen. Maar mss moet je dan na je dosering kijken. Ik gebruikte de helft van wat ze adviseerde en dat op grond water. Als je kraan water gebruikt mss is een ronde op 1/4 dosering?

    • Ketelhuis
      Ketelhuis commented
      Editing a comment
      Persoonlijk heb ik hun calmag pas sinds kort dus nogmaals ik doe geen uitspraak erover, enkel dat ik standaard lavameel in mn medium gooi en epsomzout gebruik wanneer ik zie dat ze t kunnen gebruiken.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Als je het elke x gaat toevoegen is het wel aangeraden om minimaal te geven zeerlage dosering dat je met led cal mag moet geven is onzin eigenlijk dat is overgewaaid van Amerika omdat ze daar alleen osmose water hebben uit de kraan

      Das heel ander water dan wij hebben hun moeten het echt wel elke x toevoegen en wij daarom niet wand zit cal in ons water

      In elke voeding wat je toevoegt zit al cal mag in daarom zijn de meningen verdeelt daar over k gebruik ook cal mag van plagron maar heb nog nooit meer dan 3ml gegeven op 10 liter

      En beste is langzaam opbouwen als je het al geeft

      Waarom ik die van bio bizz niks vind is omdat het lang duurt voor je verbetering ziet en met die van plagron is gelijk opneembaar

    #18
    Dag 16:
    Ze gaan lekker hoor🍀🍀🍀🍀
    Ze hebben nog niks van voeding gekregen, enkel activera en bioheaven (die 2x dat ze in hun hele leven water hebben gekregen).
    169AB076-64A8-4B6D-9B26-663EB1D7AEB7.jpg
    EF7615CE-7884-4A71-86A6-A21F89547BA6.jpg
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment


      #19
      Dag 16: (nogsteeds)

      Beetje water gegeven, 250ml per plant langs de randen.

      1L water +
      1ml acti-vera
      1ml bioheaven
      0.5ml fishmix

      2BC204E4-75A0-4D47-9CCF-805302DEC4B5.jpg
      Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

      Comment


        #20
        Dag 18:
        Alle chickies alvast wat lst gegeven want met iemand als ik moet je bestendig zijn.

        Die rechts achterin laat al wat voorbloei verschijnselen zien👀 die wilt gepakt worden zeker.

        Potten voelen zwaar dus ik ga ze verder met rust laten.
        A8FB1F5A-2DE0-4A18-A785-8D8988043F97.jpg 5A3D60EC-53CA-4583-860F-4CD6A130D9A0.jpg
        Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

        Comment


          #21
          Thanks

          AE805BCA-F50D-4D55-A8FC-31242DF88559.jpg
          Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

          Comment


          • Ketelhuis
            Ketelhuis commented
            Editing a comment
            Nee is feminized van kera seeds.

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            Niet de beste zaad boer kera vaak mindere planten gehad van hun zaad

            Maar daar in tegen die santa maria super lekker wietje

          • Ketelhuis
            Ketelhuis commented
            Editing a comment
            Tja een gegeven paard moet je niet in de bek kijken eh , ik heb swso alweer een waslijst aan soortjes die ik wil zetten dus het is ff aanzien wat er de volgende ronde in de tentjes staat, misschien zet ik er wel een paar buiten .

          #22
          Dag 20: (27-1)
          t groeit rustig door, misschien morgen een watertje…who knows.

          D99566D1-9E3F-4D64-9856-DB7A3E1FE2DB.jpg



          Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

          Comment


            #23
            Dag 22: (29-1)

            Salade
            E1C101DB-7F04-4A3D-9528-E3966F83415F.jpg
            Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

            Comment


            • Krisdc
              Krisdc commented
              Editing a comment
              Ze groeien wel compact op.
              Hoever staat je lamp ervan?

            • KritischeMassa
              KritischeMassa commented
              Editing a comment
              Mooi gedrongen plantjes, ga je toppen?

            • Ketelhuis
              Ketelhuis commented
              Editing a comment
              Krisdc stammen staan zowat horizontaal vandaar, lamp +-30 cm hoog.

              KritischeMassa nee ga deze niet toppen, enkel lst 🌱

            #24
            Ff wat tantes en nichtjes opvapen👻
            B8064977-947C-48A6-9F31-B132037B7751.jpg 66B4FFFC-B62D-4AD4-ABFA-5BA6481DDE70.jpg

            oh ja, net ff 0.5L water per pot gegeven , 2L maatbeker dus met 2ml biogrow + 2ml bioheaven.

            nu ff gaar wezen de rest van de avond, peace


            Edit:
            oh nee moet nog eerst dat andere verslag aanvullen​​​​​​​
            Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

            Comment


              #25
              Dag 24 (31-1).

              De lst begint te werken, dit worden mooie struikjes🍀
              18C002AF-DEBC-4E4B-B30F-19483E05E4FC.jpg 704130F6-D3D9-45FD-87B7-3FDA967C36CC.jpg


              Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

              Comment


              • Bo$wachter
                Bo$wachter commented
                Editing a comment
                Waarom groeien die voorste 2 eigenlijk zo na elkaar toe? Heb jij dat gedaan of wat is daar gaande?

              #26
              Fotootje van paar dagen terug, ik trek die stam omlaag zodat de zijscheuten gaan groeien, zo wordt t een struikje ipv een kerstboom. Nu groeit de stam weer recht omhoog en dan bekijk ik t later nog eens welke kant die op moet.
              825CEB66-D290-4F2D-8241-577F97070304.jpg
              Attached Files
              Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

              Comment


                #27
                Dag 26: (02-2)

                De lamp ff wat hoger gehangen voor de douche.
                Heb een snufje epsomzout op een 500ml water gemengd samen met wat sprietsjes vit-all.

                Merkte dat er wat geeligs begon te vormen tussen de bladnerven. Wou swso een douche geven met de vit-all , geen fishmix erbij… dat hebben ze niet nodig nu,

                integendeel ik denk dat ik ff rustig aan moet doen met voeding, heb ze althans nog niet veel gegeven maar ze beginnen gele bladpuntjes te krijgen, dus voorlopig ff geen voeding.


                Dusja lamp een stuk omhoog en sproeien maar
                85AE1DAA-05A9-438E-A0EE-9C9DE5FF4A14.jpg

                Was vergeten op dat moment een foto te trekken dus dit is eigenlijk al een tijdje na de douche, ze zijn nog wel lekker nat dat wel.

                2291BC75-711E-4E65-802D-2A9D7E333710.jpg
                3910F711-9C04-42CA-AA45-A9C22408388E.jpg
                Attached Files
                Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

                Comment


                  #28
                  Zie niet gek veel varenvrouwmugjes op de vangers en ze groeien lekker, dus dat gaat helemaal goed komen. Ik heb er ook heel erg last van gehad een aantal rondes als gevolg van een stekje kamerplant van iemand (wiens lichaam nu niet meer vindbaar is).

                  Ik heb het destijds opgelost met nematoden en roofmijten van biobestrijding. Maar het duurde ruim 2 rondes voor ik er echt vanaf was, en ik denk ook dat het helpt dat ik mijn kast een week of twee leeg gelaten heb en daarna gereinigd...

                  Maar ik heb wat zaailingen verloren aan die klotebeesten.

                  Comment


                  • Takketoelli
                    Takketoelli commented
                    Editing a comment
                    Aquariumgrint, die witte. Ideaal

                  • KritischeMassa
                    KritischeMassa commented
                    Editing a comment
                    Das inderdaad een hele goeie...

                    en Ketelhuis, ja weet je, ik voel altijd van onder in het gaatje of ze nog nat is zeg maar hihihahahoho... nee maar serieus, die bovenlaag, zal wel, als ze daar droog is is het mis

                  • Ketelhuis
                    Ketelhuis commented
                    Editing a comment
                    Oeh ik heb een aquarium buiten staan die moest ik van de vrouw vandaag leeghalen voor te verkopen, mja was natuurlijk met andere dingen bezig haha das geluk hebben dan, maare is wit en zwart gemengd, dan moet ik zandkorrels sorteren… 😅

                  #29
                  Nog ff wat foto’s omdat t kan

                  Lamp hangt weer omlaag , de dames zijn lekker aan t zonnen en hebben droge blaadjes

                  Heb naast home assistant ook een aparte camera server draaien die verschillende camerafeeds bijhoudt, waaronder een actioncam wat in de tent hangt en naast de stream ook iedere 30min een foto maakt voor een timelapse, dat leek me wel leuk

                  DDE98111-CCB2-4753-BECB-296C4A25038B.jpg AE4E1378-9E2B-416A-B6F4-E658CE124221.jpg A58A1650-4B45-42EA-B81E-8228AB34093B.jpg 0F415D7D-7324-4927-96DB-EE5BE099D915.jpg 96E2912C-3B20-4CE8-87FF-10B671FD44FD.jpg
                  Attached Files
                  Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

                  Comment


                  • KritischeMassa
                    KritischeMassa commented
                    Editing a comment
                    nee haha en ja als zo is dan wel natuurlijk, want lachen doen we graag, en het is gezond, maar nee... ik zit zelf ook al een tijd te kijken welke cam ik wil, dus als je tips hebt.. moet HA compatble zijn en het liefst cloudloos... dus nou... kom op met die data

                  • JimBean
                    JimBean commented
                    Editing a comment
                    Ik kijk ook uit naar de timelapse, wil dat ook nog eens een keer doen...

                  • Ketelhuis
                    Ketelhuis commented
                    Editing a comment
                    ja alleen kut want ik heb zonder na te denken tijdens het zand leggen 2 planten omgewisseld , mja misschien valt het nie op

                  #30
                  Dag 28 (04-2)

                  Vandaag de laag metselzand gefatsoeneerd en de potten van schalen voorzien. Optiefen kutmuggenvliegendingen.

                  B2B8F354-5C3D-431D-8F04-17939B8B01AA.jpg
                  niet veel te melden verder, misschien morgen weer eens watergeven
                  Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

                  Comment

                  Bezig...
                  X