Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

🍀Do-si-dos auto🍀2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Dag 29:
    Beetje getrained, nu laat ik ze voorlopig hun gang gaan.

    Die rechtsvoor had ik perongeluk laten vallen, had de pot opgetilt met een paar vingers en toen brak het plasic …oops ja ze zijn ook een stuk zwaarder met dat zand. Heb zeker 3cm dik t zand ligge.

    Maargoed alles gefatsoeneerd en die planten wat gebonden, paar enkele blaadjes weg.

    B0E80A28-C6E3-46EE-AB7C-96166F89CF4D.jpg
    Verder heb ik ze 500ml water pp gegeven met algamic, activera en bioheaven.

    Misschien de volgende x wat biogrow of fishmix.

    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Vandaar: aquariumgrind. Zijn bolletjes van 1mm max geloof. Geen vliegjes, wel lucht.

      Is ook witter, meer lichtreflectie.
      Is ook te recyclen, door ff te spoelen.
      Is ook mooier voor het oog, die willen ook wat.
      Is ook mogelijk 😀

    • Ketelhuis
      Ketelhuis commented
      Editing a comment
      jaa ik moet dat aquarium nog steeds t zand eruithalen en schoonmaken..... realistisch gezien iets wat over een maand gebeurd

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      K heb die troep er ook weer afgehaalt wand wat ze anders 1 liter per dag drinken ze dat met die zand er op in de 3 -4 dagen en sommige hebben van die stinkende grond komt ook door die zand k heb t er afweer en tensio meters en water gift gaat gelijk weer omhoog

      En meer verdamping als je 1 cm hebt zal.vast niet zo erg zijn k had een laag 5 tot 6 cm er op en grond slaat dicht blij dat ik er vanaf ben die zand

    #32
    Dag 30.
    Die rechtsvoor wilt graag de bloei in, de rest zal wel snel volgen dan.
    Zullen geen grote knoeperds worden mja dat weet je nooit met AF’s.
    E29669BC-0472-48F5-8FF4-A10593DA8C47.jpg

    De dame in kwestie:
    BB30ACCB-6722-4EB3-94A2-1A15B3E98C00.jpg

    Dr pruik begint te groeien.

    F62DB4B7-97BE-4948-BECD-04CB4D4E64B9.jpg


    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment


    • Ketelhuis
      Ketelhuis commented
      Editing a comment
      Wesley pipes ze hebben idd alle 4 dat lichtere groen ja maar rechtsvoor is de enige waarvan ik zeg die is actief bloeiharen op de kop aan t produceren. Zal niet lang meer duren.
      Tijnie82 laten we het hopen, dit tentje is swso voor de fun erbij... t zijn AFjes dus wat er ook vanaf komt zal ik met plezier oproken

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Dat lichtgroen bij nieuwe groei is normaal.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Toch vind ik dat je verandering kan zien nog voor de voorbloei, net iets anders dan nieuwe groei...

    #33
    Dag 31:
    De bloei komt eraan voor de overige planten en rechtsvoor zit al in dag 1.

    korte recap:

    Tot nu toe heb ik denk ik 1 of 2 keer biogrow gegeven,
    en op t begin dan een kleine spray met fish mix.

    De kleur is goed maar ze hebben toch al ff gele bladpuntjes dus heb ze afgelopen waterbeurten alleen algamic/activera/bioheaven in hun drankje gedaan.

    Ook wat mini groei onder aan de benen is weg zodat alle energie naar de toppen bovenin gaat.
    DD1340AE-B587-4498-BFEF-5915FD69D271.jpg 0E241027-8366-4357-9800-22891F9989D1.jpg



    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment


      #34
      🍀Hoi🍀
      7AE27378-7551-4793-AB99-D23C44A1F3E4.jpg 29E0D1CA-3585-4C12-889F-26BF3DD6B0C5.jpg 3E5919E6-69E6-4129-AEA2-4D2379CB0258.jpg
      Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Hoi

      • Ketelhuis
        Ketelhuis commented
        Editing a comment
        Die kweekverslagen joh, worden steeds luier😂

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Zo gaan die dingen. Tegenwoordig doe ik er één per week 😀

      #35
      Het mysterie zaailingetje wat in 1 van de potten was gaan groeien is ondertussen goed onderweg om een mooie tomatenplant te vormen, waarschijnlijk een cherry tomaten plantje.
      DD830F1B-9AF9-4332-9D59-A534A1432E93.jpg
      Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

      Comment


        #36
        Dag 33 boven de grond:

        Ze zitten nog niet allemaal in de bloei maar t gaat nie lang meer duren!

        0CC3288C-5A3F-481C-B140-EE88746A6421.jpg
        Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

        Comment


          #37
          Dag 34.
          Voorste 2 zitten in de bloei, achterste 2 binne paar dagen vermoed ik.
          Denk dat ik ze weer rustig ga voeden.
          79074C48-DE4E-48FC-8465-407A92BCB96E.jpg
          Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

          Comment


          • DerpiE
            DerpiE commented
            Editing a comment
            Ik zou 1x per week ca/mg bijgeven maar dan eerder preventief. Wat ze niet nodig hebben blijft in de grond zitten en met 1x per week ga je ook niet overvoeden alleszins..

          • Ketelhuis
            Ketelhuis commented
            Editing a comment
            Ik heb lavameel door mn medium gedraaid.
            Bevat oa. Calcium,magnesium,silicum,en veel te veel om op te noemen.

            Normaal zou ik geen problemen moeten krijgen maar als ik merk dat ze t nodig hebben zal ik evt epsom geven, geloof niet dat ze extra calcium nodig hebben in de bloei (correct me if im wrong LR2 )

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            Als je het onnodig geeft krijg je ook veel eerder een overschot beste is als pas cal mag te geveb bij een tekort niet bijvoorbaat al geven bijna iedereen die cal mag geeft heeft ook veel bladproblemen

            Als je dat spul door de grond hebt gemixt zou je al helemaal.geen problemen mogen krijgen wand wat in de grond zit is slow release

          #38
          Heb t mestelzand weer verwijderd….
          niet omdat ik bang ben dat ze geen zuurstof krijgen maar vindt t lastig om in te schatten of ze dorst hebben… ja je ziet t aan t blad maar tijdens bloei laat ik ze liever niet hangen ;p

          Dusss zand weg en ineens voel ik aan de potten weer hoe nat/droog ze staan.
          De muggen maak ik me ook geen zorgen om, ze staan er gezond bij dus laat ze t maar proberen ghehe.
          F165AA0F-9600-4208-9B65-45FEA0206EFD.jpg
          Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

          Comment


          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            Irritant spul he die metzel zand is toch raar als je elke dag 1 liter drinken

            En als dat zand er op licht ineens in de 3 a 4 dagen k ben dr ook van overtuigt het enige waar dat zand goed voor is om de vliegen tegen te gaan

            Maar ze zeggen ook he als je planten in top conditie zijn heb je ook geen vliegen toen het wat minder ging met mijn planten ook veel.meer vliegen ineens

            Nu ze weer gezond zijn zo goed als geen vliegen meer dus dat zegt wel wat vaak staan ze net te nat waardoor die kut beesten gelijk de overhand hebben dus eigelijk is het het eerste teken dat er vaak iets niet goed js met de waterhuizing

          #39
          Dag 35:
          Gezellig met zn alle in de bloei, ben ik blij om.
          De vorige keer dat ik AFs had bleek ene gewoon een fem te zijn dus die groeide zowat de tent uit eer die in de bloei stond op 12/12.

          0034DB19-340F-4DC3-8DBA-1AC76A0CF9F5.jpg CC87DBBD-57C4-489E-8C90-06F1CE5FB638.jpg
          Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

          Comment


            #40
            Dag 37 boven de grond.
            Het wordt toch nog een prima gevuld tentje.
            9E1A5D1B-6B26-449B-A572-8DAD567B0CD2.jpg 5E07EE90-1745-4DB5-88F7-8CEF773029E6.jpg

            Ik denk dat deze plantjes ook wat calciumtekort hebben net als in me andere tent, misschien toch door t water gekomen wat ik een aantal keren heb gebruikt.
            (condenswater)
            Zal er later nog eens wat betere foto’s trekken.

            Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

            Comment


              #41
              Weed.
              45CE955E-766C-4620-A7D7-0531FCF7C9F5.jpg


              Beetje vergeling bij de nieuwe groei plantje linksachter.
              39A23CDD-7A36-4DC7-82D2-2F1459355272.jpg
              morge ff ph checken van t medium, lijkt me sterk dat ze echt iets tekort komen.
              Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

              Comment


              • Ketelhuis
                Ketelhuis commented
                Editing a comment
                Tja tis enkel deze plant, in t echt is t blad wel iets geler denk ik, kheb ze ook nog niet echt veel verwend ofzo😅

              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Dit gebeurt vaker als je te snel overgaat met de bloeivoeding.

              • Ketelhuis
                Ketelhuis commented
                Editing a comment
                Zou best kunnen Kunichika al begin ik wel met die bloeivoeding bij echte bloei maar wellicht te vroeg voor deze dame.
                Water onderkant van de pot was iets van 6.3 ofzo ,,, ff met ph strip gekeke.

              #42
              Dag 42 boven de grond.
              De lv liep alweer flink op, was ook helemaal dichtgegroeid en veel budsites bedekt dus heb ff een redelijke snoei gedaan.

              Ook nog wat topjes weggeplukt wat onder de rokjes groeide.
              Plantje rechtsachter beetje lopen buigen en nu ga ik ze verder laten relaxen.

              5BF5D48F-4DB8-4D72-BCA9-C45248B72D03.jpg 67817039-E93E-4276-82F6-0977E0BB96C6.jpg C8FD5448-617B-4A08-B703-3EA3C4991E26.jpg
              Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

              Comment


                #43
                tentacles

                nice5.jpg
                Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

                Comment


                  #45
                  Dag 48 boven de grond.
                  Geen idee hoeveel dagen bloei, moet ik eens terugkijken mja denk sowieso dat t met AFjes interessanter is hoeveel dagen van zaad tt oogst.

                  Veel zuipen ze niet, ik geef ze om de dag 500ml per plant via onder. De geur valt mee, ruik eigenlijk nog niks🤷🏼‍♂️😅

                  Komt nog allemaal, als t een lekker rokertje wordt zal t wel een ideaal guarilla soortje zijn.

                  Niet groot, geen geur, wel stoned.
                  Hoop ik

                  507B1BD3-ADFC-4D9A-B4FC-FD630E5F74EF.jpg 277DE6A3-9802-46AF-AD3E-869EE48F5EC1.jpg
                  Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

                  Comment


                  • Tijnie82
                    Tijnie82 commented
                    Editing a comment
                    Das niet erg veel water

                    K kijk vooral met afjes hoelang ze in de groei blijven en k zelf tel natuurlijk de bloei ook gewoon om.ceker te zijn dat je niet te kort oogst


                    Zie zo vaak met afjes dat er op staat van zaad tot oogst 9 week maar als k zoon zaadje zet is het vaak al bijna 9 week bloei in plaats van zaad tot oogst


                    Maar laat ze vaak ook lekker lang staan vind het wel appart met thrchomen checken van afjes lastiger dan van femm komt de oker altijd wel duidelijk in beeld met afjes zie k toch vaak stukken minder oker

                  • Ketelhuis
                    Ketelhuis commented
                    Editing a comment
                    Is niet veel water nee, verbaasde mij ook maar als ik meer geef merk ik dat de potten dagen lang zwaar blijven en de muggen je om de oren vliegen.

                    De plant laat vanzelf wel zien wanneer ze geoogst wilt worden.
                Bezig...
                X