Hi peepz,
Hierbij open ik plechtig mijn tweede kweekje. Deze is echter wel in mineur gestart...
Mijn tedergeliefde kat Sylver is afgelopen zondag van me heen gegaan...
Ik ga hem missen... Deze kweek is hierdoor ook aan hem opgedragen.
80806_misje20090413140831.jpg
Oké... dit gezegd zijnde...
De setup: Tent 150X150X200 belichting tijdens groei: 400w HPS en bloei 800w HPS
de genen: 1x amnesia lemon(f),1x super haze(f),1x cannalope haze(r),1x blue cheese(f)
2x blue haze(r) en 1x G13 haze(f).
de voeding: tja, wat gaan we nemen... eeuhm...lolz...
Ik wou enige tijd terug niet wachten met het ontkiemen van de aangekochte zaden omdat ik, eerlijk gezegd, niet vlug dingen win en dus ook van mening was dat het deze keer ook weer zó ging zijn... niet dus!
Maar om het eerlijk te houden heb ik gisteren enkele extra zaadjes in jiffy's gestoken...
de extra genen: 1x amnesia(?), 1x misty(?), 1x cheeseXC13 haze(r) en 1x G13 haze(r). De laatste twee met dank aan mijne lieve Belle!
Het is een mix van regulier en gefeminiseerd zaad dus we zullen zien wat erover blijft.
En wie weet is er misschien nog plaats voor "some lovemaking"
Ik heb het toch niet graag dat het té druk in de tent word.
maar...
...We zullen zien zei de blinde tegen de dove...
Als er vragen of bemerkingen zijn.. shoot!
IMG_2162.jpg
greetz
de lange
Hierbij open ik plechtig mijn tweede kweekje. Deze is echter wel in mineur gestart...
Mijn tedergeliefde kat Sylver is afgelopen zondag van me heen gegaan...
Ik ga hem missen... Deze kweek is hierdoor ook aan hem opgedragen.
80806_misje20090413140831.jpg
Oké... dit gezegd zijnde...
De setup: Tent 150X150X200 belichting tijdens groei: 400w HPS en bloei 800w HPS
de genen: 1x amnesia lemon(f),1x super haze(f),1x cannalope haze(r),1x blue cheese(f)
2x blue haze(r) en 1x G13 haze(f).
de voeding: tja, wat gaan we nemen... eeuhm...lolz...
Ik wou enige tijd terug niet wachten met het ontkiemen van de aangekochte zaden omdat ik, eerlijk gezegd, niet vlug dingen win en dus ook van mening was dat het deze keer ook weer zó ging zijn... niet dus!
Maar om het eerlijk te houden heb ik gisteren enkele extra zaadjes in jiffy's gestoken...
de extra genen: 1x amnesia(?), 1x misty(?), 1x cheeseXC13 haze(r) en 1x G13 haze(r). De laatste twee met dank aan mijne lieve Belle!
Het is een mix van regulier en gefeminiseerd zaad dus we zullen zien wat erover blijft.
En wie weet is er misschien nog plaats voor "some lovemaking"
Ik heb het toch niet graag dat het té druk in de tent word.
maar...
...We zullen zien zei de blinde tegen de dove...
Als er vragen of bemerkingen zijn.. shoot!
IMG_2162.jpg
greetz
de lange

Comment