Lange's tweede kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • HR83
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 1046

    #31
    Re: Lange's tweede kweek

    Kijk daar worden we blij van op de vroege morgûh!!

    ziet er lekker uit lange....

    Bizar trouwens wat je dames in 3 agen zijn gegroeid!

    Goed werk lange, houden je in de gaten

    succes
    __________________________________________________ ______________

    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


    sigpic

    Comment

    • limburg
      Retired
      • Aug 2010
      • 503

      #32
      Re: Lange's tweede kweek

      zien er goed uit hooe lange en idd dat fanblad lol misschien teken dat ze het tog naar hun zin hebben daar

      Comment

      • Weedjewel
        Special member
        Lucky Member
        • Nov 2010
        • 808

        #33
        Re: Lange's tweede kweek

        Vooral de foto's met het licht uit, kijken het prettigst............ziet er mooi uit!!

        Comment

        • Gonzo
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2010
          • 894

          #34
          Re: Lange's tweede kweek

          nettjes mooi donker groen
          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

          Comment

          • lange1908
            T.H.C. Master
            MemberLucky Member
            • Nov 2010
            • 543

            #35
            Re: Lange's tweede kweek

            Hi peepz,

            Kleine update omdat de feitelijke bloei sinds gisteren zichtbaar was... Ze zien er zeer gezond en vitaal uit, goe bezig growstar!
            Themperatuur is ook op kruissnelheid gekomen sinds de tweede lamp aanstaat. Klimaat is 27,6° max. 19° min. dit mede door de oscelerende fan... Lv zit rond 60%
            De amnesia lemon heeft de de hele tijd bedot want ze staat even mooi in bloei als de rest, denk dat haar voobloei zeer goed verstopt zat,of gewoon geen voorbloei heeft geproduceerd... who knows... Vandaag elke dame 1l afgezuurd water met aangegeven dosis protector erbij (ph 6.2 en ec... gewoon vergeten... oeps...)


            de G13 haze:

            IMG_2278.jpgIMG_2284.jpg
            de cannalope haze:

            IMG_2279.jpgIMG_2285.jpg
            de blue cheese:

            IMG_2280.jpgIMG_2287.jpg
            amnesia lemon:

            IMG_2281.jpgIMG_2286.jpg
            super haze:

            IMG_2283.jpgIMG_2289.jpg
            blue haze:

            IMG_2290.jpg... ja weet bij god niet waar de foto van de hoofdtop naartoe is...


            En dan heb je nog de twee nakomelingen en nog 2 overzichtsfoto's van zojuist...

            IMG_2291.jpgIMG_2292.jpgIMG_2293.jpg

            Greetz

            de lange

            Comment

            • Popos
              Retired
              • Feb 2011
              • 217

              #36
              Re: Lange's tweede kweek

              Ziet er mooi uit daar!
              Keep on growing

              Comment

              • AinO
                Advanced Stoner
                Member
                • Jun 2011
                • 68

                #37
                Re: Lange's tweede kweek

                nice mijn plantjes zijn ook zo ver, kunnen we racen

                Comment

                • member10463
                  Banned
                  • Sep 2010
                  • 510

                  #38
                  Re: Lange's tweede kweek

                  mmm , wat een mooie selectie
                  die G13haze , das nogal ne "strekker" , da wist ik niet
                  mooie donkergroene planten dat beloofd aardig wat
                  ze hebben (sub)tropische condities bij jou . nice!

                  ik ga hier ook maar eens aanschuiven om te mogen genieten van al dat schoons

                  <thumbs up>

                  Comment

                  • Bubba J
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2010
                    • 2376

                    #39
                    Re: Lange's tweede kweek

                    Was je beetje stoned m'n beste dat jeje foto's niet terug vind^^
                    ziet er goed uit, het gaat vooruit, het geweldig goed vooruit
                    sigpic

                    Comment

                    • Gonzo
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2010
                      • 894

                      #40
                      Re: Lange's tweede kweek

                      foto kwijt maak me nie uit zie er nog steets lekker uit
                      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                      Comment

                      • THC Dude
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2010
                        • 2405

                        #41
                        Re: Lange's tweede kweek

                        Dat gaat goed daaro!!!!

                        Mooi om te zien ook, de duidelijk verschillen van sativa en indica dominante type's.

                        Houden zo, lange!!!!

                        Grtz

                        Comment

                        • lange1908
                          T.H.C. Master
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2010
                          • 543

                          #42
                          Re: Lange's tweede kweek

                          Hi peepz,

                          Even een update'je om de vooruitgang van de dames te tonen... Sinds zondag heb ik de watergift met een dag moeten vervroegen want de dames hadden dorst, vooral de amnesia lemon en de cannalope drinken meer, maar de laatste staat wel in een kleinere pot. Int algemeen vind ik de cannalope ook de gevoeligste plant van allemaal, of is het niet toevallig dat ze in de verste hoek van de afzuiging, ventilator en luchtaanvoer staat...? Ik moet wel toegeven dat ik daarstraks vergeten was om het kleine fannetje terug aan te zetten, waardoor de cannalope weer geen briesje kreeg en denk ook dat ze morgen weer blij zal zijn met opnieuw wat water...
                          We zullen zien en opvolgen hoe ze het verder doet...
                          Afgelopen maandag had ik bij de watergift 2ml/l ABC en normale dosis protector gedaan, 1l per plant (ph 6,2 en EC 1.04) Aangezien dat alle dames reageren met lichtere bladpunten ga ik de dosis voeding nog niet verhogen, werk natuurlijk ook met voorbemeste grond. Nogmaals bedankt iedereen voor de positieve feedback, laat ons hopen dat we ze weer mooi kunnen afbloeien. Dit maal toch iets minder lang dan m'n eerste run... Té lang is ook niet goed... Maar hier zijn de picca's, enjoy!

                          foto1: G13 haze
                          foto2: amnesia lemon
                          foto3: super haze
                          foto4: cannalope haze
                          foto5: blue cheese
                          foto6: blue haze
                          foto7: top van blue haze (Ja, is de enigste foto van de hoofdtop die niet wazig is, en als ik nu één ding HAAT dan zijn het wazige foto's) xcuses Michel...
                          foto8: cheese X G13
                          foto9: G13 (ook hier zie je weer het duidelijke verschil tussen de twee jonkies... zoals haar oudere soortgenoot strekt deze G13 ook graag...)
                          foto10: de lange zijn harem...

                          IMG_2311.jpgIMG_2315.jpgIMG_2319.jpgIMG_2321.jpgIMG_2324.jpgIMG_2327.jpgIMG_2328.jpgIMG_2329.jpgIMG_2330.jpg

                          IMG_2332.jpg


                          Gelieve al bavetten, zakdoeken en kwijllapjes te stockeren, zodat je binnen enkele weken niet zonder komt te zitten.

                          greetings peepz

                          de lange

                          Comment

                          • HR83
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2011
                            • 1046

                            #43
                            Re: Lange's tweede kweek

                            Nou ik heb doekjes zat... ook voor andere doeleinden... dus zit niet zonder,....

                            maar lekker hoor, staat allemaal heerlijk in de bloei!!

                            Je kleine grut doet het ook goed zo te zien! Fris en fruitig bij je Lange.. lekker


                            Greetzz
                            __________________________________________________ ______________

                            When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                            sigpic

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #44
                              Re: Lange's tweede kweek

                              goed_gedaan_pl.jpg
                              GoGOGo
                              God was never on your side..

                              Comment

                              • limburg
                                Retired
                                • Aug 2010
                                • 503

                                #45
                                Re: Lange's tweede kweek

                                dat gaat de goede kant op lange met de dames

                                Comment

                                Bezig...