Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lange's tweede kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lange's tweede kweek

kink shit lange ..
    i like it ..
    blijf je volgen ..

x birdie

Comment

Kan me alleen maar aansluiten hé. Je bent goed man
      ** Green is the limit **

Comment

Yow peepz,

Vandaag lazy sunday voor ons maar weer werkendag voor de dames... Eergisteren had ik waterdosis terug naar naar 1liter per plant gebracht maar toch weer uitdrogingsverschijnselen bij het begin ven de 2de daarop volgende dag.... Dus vandaag weer anderhalve liter voor de grote dames en één liter voor de twee kleintjes...
        Toch begint mijn vrees al werkelijkheid te worden... M'n eerste kweek evenaren zal niet lukken. De blue haze is totaal het noorden kwijt, produceert zéér raar blad en ruikt zéér citrus-achtig. De toppen die ze produceerd hebben ook eerder geel/groenige kleur. De opgebonden G13-haze heeft nog steeds geen enkele vordering gemaakt wat topgroei betreft, en denk eerlijk gezegd dat er ook nooit meer aan zal komen. Daarom had ik graag van een ervaren sativa-kweker gehoord of deze topgroei normaal is? Ze maakt, volgens mij, totaal geen nieuwe pistels aan... En het grote signaal betreft de één, twee- én drievingerige bladeren niet vergeten... zucht...
        Ze neemt nu alvast veel minder plaats in, maar het is toch weer één plant minder waar ik iets van te roken ga hebben...
        En om de freakshow compleet te maken, heeft ons G13-haze nakomertje ook vreemde kuren, met wéér zwaar vervormde bladeren rond de koppen...
        De andere dames zijn op en top! Maar goed of het zou een compleet fiasco worden!! Klimaat is lekker sub-tropisch 28,2° max 18,9° min, LV 72% max 56% min.
        Hierbij heb ik meteen de afzuiging naar 40% continu gezet want een LV 72% is toch gevaarlijk... De waterbeurt vandaag bestond uit afgezuurd water inclusief normale dosis protector en kwart van een CO2 tablet met ph 6,2 en EC 0,74. Zo dan resteren nog de picca's:

foto1-3: My bondage girl, ze neemt marteling eigenlijk nog zeer goed op vind ik persoonlijk... met detail van hoofdtop van zijscheut, komen geen pistel bij...
        foto4-5: De amnesia lemon, boert lekker door... no probs hier.
        foto6-7: De super haze is eveneens een zeer mooi exemplaar, zeer grote calyx/blad verhouding.
        foto8-9: Dan hebben we de cannalope haze, eveneens een zeer mooi exemplaar met mooie topgroei. Zij is de zuipschuit onder de dames...
        foto10-11: Mijn blue cheese dame houdt zich kranig tussenin al dat geweld. Ze is misschien de kleinste maar aan toppen geen gebrek.
        foto12-13: Het "speciaal" geval, de blue haze... Weet dus nie wat ik ervan moet denken.... Toppen groeien meer als torentjes de hoogte in.
        foto14: De jongere G13. Ze maakte plots vreemd blad aan rondom de toppen, wat zeer goed op te merken is in de foto...

IMG_2477.jpgIMG_2478.jpgIMG_2479.jpgIMG_2480.jpgIMG_2481.jpgIMG_2482.jpgIMG_2483.jpgIMG_2484.jpgIMG_2485.jpg

IMG_2486.jpgIMG_2487.jpgIMG_2488.jpgIMG_2489.jpgIMG_2490.jpgIMG_2494.jpg

zo, dat was het weer... We blijven ze natuurlijk vertroetelen en houden jullie up to date...

greetz

de lange

Comment

lokes m8

gaat je goed af zo te zien , vind het wel jmmr voor je ivm G13 maar geef ni op he

hopelijk komt die dame nog goed

in ieder geval ik blijf je volgen

groetjes
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

dat ziet er lekker uit daar lange man

en mooie dames hoor

Comment

God damn lange, is da nu gold of de kweker ?^^ ik zeg de kweker, product is bijzaak ghehehe

Looking good man !!
              sigpic

Comment

Ik had, persoonlijk, die G13 eruit gehaald, want als ik dat zo bekijk wordt dat alleen maar fluf topjes en geen goeie toppen. Scheelt je ook weer ruimte, dan kunnen de planten die het goed beter dat licht krijgen, maar zo denk ik.....

Verder gaat het lekker met je plantjes, voor al die blue-cheese is een mooie dame met vette toppen, en die amnesia lemon is ook erg mooi om te zien, meer mijn soort plant redelijk klein

En van dat rare blad heb ik ook een keer gehad en toen was het bij de top erg warm, en ze maken dan meer blad aan om de rest eronder in de schaduw te zetten, weet niet of dat bij jouw ook het geval is...

Veel succes verder met je plantjes!!!!!

Comment

Hi peepz,

Even een update... De G13 heeft nog niet veel verandering getoont, is me dat een verrassing... Ach ja... Ne freak kan toch geen freakske gaan dumpen hé...
                  Voor de rest gaat alles "toppie" Alleen draait de afzuiger inmiddels op 50% continu om de LV toch nog wat naar beneden te krijgen. Momenteel op 67%...
                  Ik merk dat zelfs m'n normale waterbeurt van 1,5l/plant op twee dagen aan de lage kant is, zuipen da ze doen... Eveneens kan ik de dosis ABC niet verhogen van 2ml/l want nog steeds vertonen de bladpunten een lichtere verkleuring. Ben nog niet boven de 1,10 EC geweest, dat was bij m'n eerste run wel wat anders! (tot 1,70 EC!!!)
                  Maar soit, geen klagen in men tentje... Zoals reeds gezegd ben ik dus nog steeds volgens minumum aangegeven dosis aant werken, volgens principe: 1ste dag ABC mengsel met protector, 2de dag niets, 3de dag enkel water met protector, 4de dag niets, 5de dag terug ABC mengsel, en ga zo maar door... En dan zijn ze nog content als ze dán water krijgen... En toch, aan het randje van overvoeding.... Genoeg gezeverd, nu picca's:

foto1&2: bondage girl G-13 haze... still liking it, and going strong...
                  foto3&4: amnesia lemon,toch wel mijn favorietje. (Hoe zou het komen...)
                  foto5&6: de super haze, deze plant haar calyx/bladverhouding is zeer groot. Ook een pracht om te aanschouwen...
                  foto7&8: de cannalope haze, haar toppen glanzen al mooi van de kristallen.
                  foto9&10: de blue cheese, houdt haar nog steed kranig, alhoewel ze door haar groot aantal bladeren toch redelijk wat licht aan haar toppen ontneemt...
                  foto11&12: de blue haze... 2de vreemde eend in de bij. Maar ze maakt tenminste toppen aan! Maar ze ziet citroengeel en ruikt zo ook... een verstekeling?
                  foto13&14: de cheeseXG13, één van de twee nakomers. Deze is ook mooi op weg...
                  foto15: de G-13, de 2de nakomer met verdamingsprobleem aan de topbladeren. maar topproductie ondervind er blijkbaar geen last door...

Overzichtsfoto ben ik dus vergeten maken... next time.

IMG_2496.jpgIMG_2497.jpgIMG_2499.jpgIMG_2500.jpgIMG_2501.jpgIMG_2503.jpgIMG_2504.jpgIMG_2505.jpgIMG_2506.jpg

IMG_2507.jpgIMG_2508.jpgIMG_2509.jpgIMG_2510.jpgIMG_2511.jpgIMG_2512.jpg

Till next time!

greetz

de lange

Comment

kom maar op met de rest van de fotoos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lange1908 View Post
                      Ach ja... Ne freak kan toch geen freakske gaan dumpen hé...
                      tis dat je t zelf zegt
                      Last edited by crooltje; 29 July 2011, 23:59.
                      ​fuck you, you fucking fuck

Comment

Amaï, the picture 2505 is great Broer !!!

Comment

Ziet er allemaal heel netjes uit! Ik ben erg nieuwsgierig of je ondanks de afzuiger, de planten buiten je tentje al ruikt? ik heb nog nooit met tentjes gekweekt...

Comment

Hi peepz,

Hier alvast een update... We zitten nu bijna einde bloeiweek 5. Zoals menige al wel vernomen hebben, heb ik een serieus herma probleem gehad op twee planten...
                            De blue haze begon ermee met doodleuk een bal op bijna elke hoofdtop van een zijscheut te maken! Na een grondige controle heb ik er nog zeker 20 ballen uitgehaald, of banaantjes die rechtstreeks uit een calyx komen... zucht... De uiteindelijke schade zal ik pas bij de knip gaan merken, maar ik hou men hart al vast... De tweede, namelijk mijn ooh zoo mooie amnesia lemon begon ook herma te worden, met banaantjes in de calyxen... Elke dag worden ze grondig gecontroleerd op nieuwe aanmaak van ballen, zelfs zaad haal ik eruit... Ik weet dat een mens niet mag vloeken... maar godverdomme hé!
                            De G13 haze is volgens mij stilaan aant starten, in ieder geval maakt ze kristallen aan op de topbladeren, de topstengels groeien ook steeds bij waaraan dan telkens weer enkele nieuwe pistels aankomen... We zullen zien hé... Allen de superhaze vertoont een tekort, dewelke ik zeer dringend moet gaan aanpakken...
                            Aangezien ik morgen vrije dag heb, moet ik zien om haar tekort weg te werken... Alleen wel weer zo dom geweest om geen laatste foto te nemen van de verslensde fanbladeren... Ze trekken geel weg met opt einde een rode waas over het blad.. En enkel op de fanbladeren. Aangezien ik nog steeds de minimum hoeveelheid ABC-voeding geef (2ml/liter) ben ik toch overgeschakeld naar twwe keer mét voeding, één keer zonder, en dan opnieuw twee keer met... Blijf het raar vinden dat ik met aptus rond 1,70 EC zat, en hier nog niet eens 1,15 met wittere bladpunten als overvoedingssignaal!! Tevens blijf ik elke keer een kwart tabletje co2 bijvoegen en zuur nu af op 6,1 en 1,12 EC. klimaat blijft lekker sub-tropisch met 28,4° max 18,6° min en LV overdag rond de 62%. De fan staat sinds een 10dagen op continu 50%.
                            Genoeg gezeverd, nu foto's:

foto 1: mijn G13 haze.
                            foto 2&3: de amnesia lemon.
                            foto 4&5: de super haze, met haar voedingstekort.
                            foto 6&7: ons cannaloop'ke, met zzer fruitig ruikende toppen, de zijscheuten bezwijken onder het gewicht van de toppen... mjam mjam!!
                            foto 8&9: de indica dame misses blue cheese. Zeer stevige dame.
                            foto 10&11: de probleem dochter, de blue haze... maar ze groeit welig calyxen!!
                            foto 12&13: Bella's cheeseXG13, deze begint ook mooi aan te dikken.
                            foto 14: Bella's G13, buiten het vochtprobleem aan haar bladeren, dikken haar toppen ook mooi aan.
                            foto 15: en dan finaal ons overzichtsfotootje...

IMG_2567.jpgIMG_2568.jpgIMG_2570.jpgIMG_2572.jpgIMG_2575.jpgIMG_2576.jpgIMG_2578.jpgIMG_2579.jpgIMG_2581.jpg

IMG_2582.jpgIMG_2584.jpgIMG_2585.jpgIMG_2587.jpgIMG_2588.jpgIMG_2563.jpg

zo... dat was het alweer...greetz

de lange

Comment

Errug mooi daar!!
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

gaat nog steeds zeer goed zo te zien :d

volhouden m8

groetjes
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Bezig...
                                X