Lange's tweede kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • member10463
    Banned
    • Sep 2010
    • 510

    #106
    Re: Lange's tweede kweek

    valt nog reuze mee , twee grote koppen en wat kleinere buds op eerste zicht
    hangt nog genoeg op
    fingers crossed dat de schimmel wegblijft voortaan
    bloei ze

    Comment

    • HJM
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 3714

      #107
      Re: Lange's tweede kweek

      Mooooooooooooooooooie plantjes sjef !!!
      Weinig blad, mooie koppen. Helemaal goed.

      Succes, HJM
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment

      • Bubba J
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2010
        • 2376

        #108
        Re: Lange's tweede kweek

        mm lange, het valt ind al bij al nog goed mee, redelijk wat schade maar niet alles is weg, ik duim mee tot de laatste loodjes !

        Good luck !
        sigpic

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #109
          Re: Lange's tweede kweek

          Wauuuuuuuuuu gaat lekker Lange daar
          God was never on your side..

          Comment

          • lange1908
            T.H.C. Master
            MemberLucky Member
            • Nov 2010
            • 543

            #110
            Re: Lange's tweede kweek

            Hi peepz,

            Hier alvast een update, gisteren is de eerste dame geveld... de super haze maakte geen enkele pistel meer aan en begon naar de amber over te gaan.
            Omdat ik, naar mijn mening, de eerste keer iets té lang heb laten rijpen waarbij ik slaapwiet gekweekt had... Dit wou ik nu wel wat beperken... Ze zit ook pal op de aangegeven bloeiweken van de breeder. Namelijk negen weken... alweer... de tijd vliegt... Ze krijgen al een week geen ABC meer wat ook duidelijk te merken is aan de planten, het bladgroen verdwijnt met rasse schreden. Maar ik heb niks tegen een zo zuiver mogelijk wietje... De amnesia lemon heeft beslist om amper pistels aan te maken... hier en daar tref ik er eentje aan maar ze steekt al haar energie in het maken van ballen, in calyxen wel te verstaan... Veel extra rookwaar ga ik er niet meer aan hebben maar ze krijgt nog een weekje om af te rijpen... De G13-haze maakt pistels aan maar de calyxen zwellen niet op, trichomen maakt ze wel aan op het blad en calyx dus daar gaat denkelijk boter van gemaakt worden... De blue cheese is de sterkste van allemaal, totaal geen last van herma-opstoten of bevruchting hierdoor... De canaloop maakt hier en daar een banaantje aan, heeft necroverschijnselen aant blad maar heeft nog een weekje nodig denk ik... De G13-cheese van bella verrast me ook meer en meer, ze ruikt heerlijk en maakt mooi harde koppen aan en dan de blue haze, ook enkele banaantjes maar mooie koppen die ook stilaan van milky naar dof amber veranderen... Ze gaan er allemaal doorkomen doordat het klimaat ook terug normaal waarden heeft. Int bijzonder de lv, zit nu op 55%, themp. op 27°dag en 18°nacht.

            Zo, nu alvast de foto's:

            foto 1: de fluffy freak G13-haze, maar ze ruikt oooh zo lekker hazy... De enkele watertekorten hebben haar echter geen goed gedaan... veel blad verloren.
            foto 2: de full-herma amnesia lemon, zal tijdens haarknip meer plukwerk van haar ballen dan bladeren hebben.. (wat een zin ghéhéhé)
            foto 3&4: de blue haze, na haar onthoofding toch nog een mooie dame geworden.
            foto 5&6: de cannaloop, heeft ook nog enkele kuren... bijvoorbeeld het strekken van de topsteeltjes met losse calyxen erop. (foto 6)
            foto 7&8: de blue cheese, mijn favo...
            foto 9: bella's G13
            foto 10-12: bella's G13-cheese, ook een beauty die belange nog niet uitgebloeit is...
            foto 13: een overzichtje
            foto 14&15: de slanke máár mooie super haze, vlak voor de knip.

            IMG_2724.jpgIMG_2727.jpgIMG_2730.jpgIMG_2731.jpgIMG_2734.jpgIMG_2737.jpgIMG_2738.jpgIMG_2740.jpgIMG_2742.jpgIMG_2745.jpgIMG_2746.jpgIMG_2748.jpgIMG_2750.jpgIMG_2711.jpgIMG_2721.jpg



            zo...dat was het alweer... foto's van de amneesjes en het knipresultaat ben ik vergeten, dus das voor morgen.

            greetz


            de lange

            Comment

            • Gonzo
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2010
              • 894

              #111
              Re: Lange's tweede kweek

              ziet er goe uit lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr hoor

              zal ook zeker een bankplaker zijn

              suvves met de oost en het knipwerk
              Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
              laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

              Comment

              • markster
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2151

                #112
                Re: Lange's tweede kweek

                is ook wel even genoeg.ziet er lekker uit!
                wbt de cannalope heb ik als t goed is geen foxtails!althans haar voorouders niet.
                maar zeker n mooie ,schiny canalope.heerlijk wietje.
                grtz

                Comment

                • HJM
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 3714

                  #113
                  Re: Lange's tweede kweek

                  tja, zou graag even zeiken...............................
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  • monty
                    Banned
                    • May 2009
                    • 11215

                    #114
                    Re: Lange's tweede kweek

                    Ziet er over het algeheel toch zeker niet verkeerd uit. Voor oogst droog en rook plezier van je tweede kweek. Ging met ups en downs deze rit he.

                    Grtz

                    Comment

                    • Bubba J
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2010
                      • 2376

                      #115
                      Re: Lange's tweede kweek

                      al bij al Lange, een redelijke kweek, beetje tegenslag maar dat is leerstof voor de volgende ronde

                      Wat er nog is ziet er allesins weer over heerlijk uit !

                      Gtrz bubbs
                      sigpic

                      Comment

                      • member10463
                        Banned
                        • Sep 2010
                        • 510

                        #116
                        Re: Lange's tweede kweek

                        mooi kleurtje die superhaze
                        valt al bij al nog wel reuze mee zoals je zelf ziet
                        tzal me een boeltje geven met knippen maar da hoort erbij
                        de laatste loodjes nog en
                        dan die amnees erin
                        die kan alleen maar beter

                        knip ze

                        greetz

                        Comment

                        • lange1908
                          T.H.C. Master
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2010
                          • 543

                          #117
                          Re: Lange's tweede kweek

                          High peepz,

                          Hier nog enkele picca's van wijlen miss super-haze. Ze hangt mooi in m'n kledingtentje te drogen, ditmaal zonder behulp van afzuiging. Enjoy!



                          IMG_2705.jpgIMG_2706.jpgIMG_2708.jpgIMG_2710.jpgIMG_2714.jpgIMG_2720.jpgIMG_2712.jpgIMG_2716.jpgIMG_2723.jpg

                          greetz

                          de lange

                          Comment

                          • markster
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2151

                            #118
                            Re: Lange's tweede kweek

                            zou er zo in willen bijten.lekker man!

                            Comment

                            • Gonzo
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2010
                              • 894

                              #119
                              Re: Lange's tweede kweek

                              zo ziet er goe uit daar

                              die zal lekker stinken
                              Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                              laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                              Comment

                              • k1
                                Wicked Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2011
                                • 3660

                                #120
                                Re: Lange's tweede kweek

                                ziet er idd lkkr uit daar

                                next pics !! :p
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                                Comment

                                Bezig...