Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Anesia + fastbuds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: Anesia + fastbuds

    Korting op 420shop
    2x auto future Home anesia 2x auto OG Kush fastbuds
    Mars ts100/
    Petsplace potgrond dcm100dagen bemest
    250watt hps verwarming die in de kweekkamer 24/7 loeit.

    3 plants zijn al 4weken oud, de kleine is 2 weken later geplant. Ivm dat de voorganger een groen zaadje was, die niet op wilde komen. Ik heb al wat gele puntjes aan de leaves. Ik denk dat ze iets meer voeding in de dcm hebben gestopt. Eerdere kweken heb ik daar geen last van gehad, nog niks bijgevoegd!! De plant rechtsvoor heb ik 90graden plat gelegd na de 4de node. Puur omdat deze enorm aan het worden was. Eerder dan die 4weken moet je denk ik niet met autos gaan lst-en. DSC_3393.jpg

    #2
    Ben benieuwd wat die future#1 automatic gaat doen.
    ik verwacht toppen produceren.🍀
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment


      #3
      Succes!
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


        #4
        Fastbuds nu actie op zamnesia 3+3 gratis.

        kwam er pas achter in me winkelmandje ghehe.
        Heb voor de zomer de west coast OG besteld van fastbuds.
        Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

        Comment


        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Ohh das aardig wat, ik zag dat anesia ook nieuwe beans had. Dat word weer lastig uitzoeken!

        #5
        Subke, succes!
        Ganja always does the trick.

        Comment


          #6
          Die 90graden is wat verminderd maar het ziet wel nog netjes uit al zeg ik het zelf. 700ml afgezuurd water op, op de kleine na.
          DSC_3404.jpg DSC_3406.jpg DSC_3405.jpg

          Comment


          • Krisdc
            Krisdc commented
            Editing a comment
            Mooie LST👍 Ga je de kop nog eens naar beneden trekken?

          #7
          Ik heb vandaag de kop nog een cm naar benee getrokken, wil er nu vanaf blijven. Ze zal wel nog de spurt kriigen. Maar de kop staat buiten het vierkant van het board, dus daar is de par waarde lager dan onder het board

          Comment


            #8
            DSC_3439.jpg DSC_3438.jpg Linksachter begint nu meer te drinken, die stond er net toen de lamp aanging een beetje slapjes bij. Deze is ook al ik de bloei geschoten, terwijl haar zuster naar haar nog voller word zonder al te veel bloeiverschijnselen. Volgende week maar een beginnen met voeden denk ik, al zijn ze nog mooi groen.

            Comment


            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Zien er goed uit

            #9
            Mooie dames!

            Comment


              #10
              Vandaag de eerste keer wat groeivoeding meegegeven, linksachter is wel klaar met groeien. De planten rechts zullen haar gaan overschaduwen qua lengte denk ik, linksvoor heeft wat lange internodes. Dat komt doordat de lamp op haar oudere zusjes is afgestemd, deze heb ik maar getopt en 90gradrn platgelegd. Want ik heb het vermoeden dat die flink gaat groeien nog.
              DSC_3454.jpg ​​​​​​
              DSC_3456.jpg DSC_3455.jpg DSC_3453.jpg

              Comment


                #11
                De plant rechtsvoor bleef maar strekken, ik heb ze maar eens flink wat geknakt en hier en daar wat plat gelegd. Een paar gaten in de stammetjes veroorzaakt, door het knakken haar stammetjes lijken wel bamboe! Kijken hoe ze daarop reageerd. De andere dames gaan erg lekker de een in de bloei de andere half. Ze krijgen al een beetje gk batboost en plagron grow, donderdag komt de green sensation. En dan krijgt de bloeier langzaam wat mee
                DSC_3498.jpg DSC_3497.jpg DSC_3496.jpg DSC_3495.jpg DSC_3494.jpg DSC_3500.jpg
                Attached Files

                Comment


                  #12
                  Mooi hoor!
                  Horks Fototopic 2.0

                  Comment


                    #13
                    Prachtig stukje planttrainning

                    Comment


                      #14
                      Vandaag begonnen met bloeivoeding en green sensation voor de achterste 2 planten. Rechtsvoor zal nog een paar daagjes groeien dan hoop ik dat het klaar is. Linksvoor zal nog een week of 2groeien, zij is ook de grootste aan het worden. Gelukkig kan ik haar nog 10cm maar beneden zetten, ze staat nu op een baksteen. Ik zit bijna tegen het einde van me tent, gelukkig nog niet het einde van me weed!?
                      DSC_3582.jpg

                      Comment


                      • Corleone1933
                        Corleone1933 commented
                        Editing a comment
                        Ziet er goed uit Kunichika, en ga je buiten ook nog wat doen?

                      • Hork
                        Hork commented
                        Editing a comment
                        Een prachtig mooi fris gewas!

                      #15
                      Thanks gents, ik denk dat ik buiten eentje ga zetten dit seizoen ja.

                      Comment

                      Bezig...
                      X