Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Anesia + fastbuds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ziet er super uit Kunichika!

    Doe je LST met oude stroomkabels? Of wat zie ik daar tussen de planten hangen?

    Comment


      #17
      https://www.bol.com/nl/p/binddraad-3...pdp_androidapp

      Werkt ideaal

      Comment


        #18
        De plant rechtsachter, gedroeg zich ik net begin ook al een beetje raar. Ze begint nu echt serieus geel te worden met wat highlights. Haar voeding een beetje aangepast, maar het wilt niet vlotten. De rest tiert welig op de guanokolong-boost en de green sensation.
        DSC_3619.jpg DSC_3618.jpg DSC_3615.jpg

        Comment


          #19
          Daar gaan we weer, linksachter laat alweer veel amberkleurige kopjes van de trichomen zien. Terwijl de steel nog kraakhelder is. De toppen an zich laten nog steeds nieuwe witte pistels zien. Dus op het oog mag ze nog paar weken. Als je op internet gaat zoeken naar fotos over trichomen kom ik hier niks over tegen.
          DSC_3628.jpg
          DSC_3629.jpg

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Heb geen verstand van kweken uit zaad, maar zo vroeg amberkleurig is vreemd, is ze niet herma geworden?

          #20
          Hier heb je wat over trichomen

          When To Harvest NL.jpg
          buiten-2020, 2021, 2022, 2023
          Hydro-met afjes-2022

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Bedankt voor deze plaatjes, ze zijn me reeds bekend. Dit is nu precies het euvel mijn trichs staan nergens. Met een amberkop en heldere steel. Lijkt net of er een stadium is overgeslagen. Hork ik heb geen Hermakenmerken gespot, hoop niet dat de zaadjes dadelijk diep in de toppen zitten. Even afwachten nog ze staan net 8weken.

          #21
          Ik ga toch maar stoppen met de voeding voor de plant rechtsachter, ze zal wel binnen 2 weken klaar zijn. De eerste foto is van haar toppen. De andere plantjes worden nog volgestopt met greensensation en guanokolong-boost.
          DSC_3632.jpg DSC_3636.jpg DSC_3634.jpg DSC_3635.jpg

          Comment


          • Ketelhuis
            Ketelhuis commented
            Editing a comment
            Als die nog 2 weken moet denk dat ie niks meer nodig gaat hebben, blad is nog mooi diep groen.

          #22
          De plant lijkt nog niet klaar. Ik herinner me een zaadkweek van iemand waar de toppen ook vroegtijdig amber werden en dat was doordat een herma ze had bevrucht. Alles zat vol zaad. Misschien een klein topje openen om zeker te zijn?
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


            #23
            Ja dat zou ik eventueel kunnen doen. Even over peinzen maar ben daar normaal niet zo van dat snoepen of plukken voor de oogst. Deze kweek redelijk wat sativa-dominante planten. Erg zuur als ik een blad af trek of knip. Dat word wat met roken ben niet held met sativa, dat worden dan cowboyperikelen!!!!

            Comment


              #24
              Nog een paar blaadjes en beetje een topje afgeknipt voor trich-check, dit keer alleen maar heldere gevonden. De hoofdtoppen zijn nu zichtbaar compact aan het worden van de plant rechtsachter. Al is de foto niet zo scherp geloof ik van de top.
              DSC_3646.jpg DSC_3645.jpg DSC_3642.jpg DSC_3643.jpg DSC_3644.jpg

              Comment


                #25
                DSC_3662.jpg DSC_3660.jpg DSC_3665.jpg DSC_3661.jpg Op planet trichome is nog alles helder. Verder ben ik een beetje pissed op de voorste 2plants. Daar komen maar kleine rare topjes aan, dat zijn de kusjes. En rechtsachter zijn ook maar vreemde kleine topjes. Linksachter heeft monstertoppen als je het mij vraagt, dat is de laatste foto.

                Comment


                • Bo$wachter
                  Bo$wachter commented
                  Editing a comment
                  Klein maar fijn moet je maar denken, πŸ™‚

                • Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  Wie het kleine niet eerdt is het grote niet waard

                #26
                Het is een paar weekjes geleden voor een update, 1 plant is al geknipt en droog 35gr compacte toppen en 20 gr fluff. Ik was helemaal vergeten deze plant die achteraan stond te dieven. Resultaat veel fluff en nog witte fliffie toppen. Magere opbrengt helapidaka!!

                ​​​​​​Plant 2 zojuist geknipt, deze tool heerlijk na citroen maar ook piney. De voorste 2 blijven nog wel een poosje staan. Maar geen autoflowers meer voor mij in de tent. Dadelijk ben ik er 16-18 weken mee bezig.


                DSC_3746.jpg DSC_3745.jpg DSC_3744.jpg

                Comment


                • Kunichika
                  Kunichika commented
                  Editing a comment
                  Ik ga even commentaar op mezelf geven, ik zei hierboven dat ik dadelijk 16-18weken bezig ben. Ik heb een klein rekenfoutje gemaakt. Ik ben nu pas 13weken(of ja pas, ook al 3weken langer dan de bonenboer aangaf) bezig met deze kweek het zal wel eerder 15weken worden.

                #27
                Een half jaar wietje waar veel fluff aan zit knap je als kweker niet van op. Wel een mooie dikke hoofdtop zo te zien!
                Horks Fototopic 2.0

                Comment


                  #28
                  Ja deze vers geknipte plant zat veel meer compact aan, bijna geen fluf gelukkig.

                  Comment


                    #29
                    Netjes 48gr compact en dit keer maar 8gr fluf. Dit is een van de grotere toppen.
                    DSC_3791.jpg
                    Deze foto is wat over is gebleven van het testtopje wat ik helemaal onderzocht hebt op trichs. Ze is overnacht trouwens paars geworden 😎. Ik laat haar nog zeker 5dagen staan is nu 14weken 2dagen
                    DSC_3795.jpg

                    Comment


                    • Rietslang
                      Rietslang commented
                      Editing a comment
                      Lekker hoor, waren je bladeren niet volledig geel had je een nog betere score maar oogt wel lekker

                    • Kunichika
                      Kunichika commented
                      Editing a comment
                      2weken te kort gevoerd, dacht dat die afjes wel na 12weken klaar zouden zijn.

                    • Rietslang
                      Rietslang commented
                      Editing a comment
                      Hangt af van hoe goed ze gaan + hun potgrootte.. in volle grond kunnen ze wel een paar maandjes doorgroeien.

                    #30
                    Plant nummer drie word op dit moment op het gemak geknipt, deze heb ik onder de kweek niet kunnen dieven en ontbladeren vanwege een blessure. Erg veel fluf en sheisse wat nog niet eens fluf is. De bovenste toppen zijn redelijk compact maar geen compacte nugs. Al smaakt deze wel uber, ik had al een topje gesnoept namelijk. Met mooie paarsachtige accenten!!
                    DSC_3815.jpg DSC_3817.jpg DSC_3818.jpg

                    Comment


                    • Corleone1933
                      Corleone1933 commented
                      Editing a comment
                      Snoepkont

                    • NewNoobie
                      NewNoobie commented
                      Editing a comment
                      Ziet er lekker uit

                    • Remco
                      Remco commented
                      Editing a comment
                      πŸ‘πŸΌΓ¨Γ©πŸ‘πŸΌ
                  Bezig...
                  X