Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 60x60 1x tripleG autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Dat is echt jaren 80logica. De bloeiharem van mijn autoflower buiten zijn 4weken bruinig oranje. Doe vrienden van mij hadden ze al meteen omgedaan. Toen heb ik ze uitgelegd dat ze over een paar weken. Erg aanzwellen. Ze werden toen een beetje boos. Maja nu 4weken verder zien ze dat ik toch gelijk heb. En zij dus al 20jaar weken te vroeg en dus veel grammen minder.

    80% van de haren bruin omdoen, whahahah

    Comment


    • LastnameFirst
      LastnameFirst commented
      Editing a comment
      Zoals ik vermeld heb, van fouten mag je leren en dit wat mijn eerste echte plantje. ben nu opnieuw begonnen en hoop de lessen die ik geleerd heb toe te kunnen passen

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Wel een beetje lullig dat je ze dat pas na 20 jaar hebt verteld😂 denk dat ik ook wel beetje kromme zin had dan

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Nee nee, dat vertel ik ze elke keer, als ze weer tegen mij zeggen. Die plant is allang klaar. Dan zeg ik weer; de haartjes zijn bruin maar de toppen zwellen nog aan als ik ze nu omdoe dan is de wiet niet potent. En dan loop ik zeker 30% van het gewicht mis.

      En dan is de weed klaar dan kunnen ze roken en dan hoor je ze er niet meer over. Alleen maar dat de weed dit keer erg lekker is haha. Dan zeg ik als kind knze 3welem geleden had omgedaan dan waren jullie weer aan het zeuren dat ze niet stoned worden. Dus ja probeer het elke kweek weer. Whaha

    #32
    Updateee, ondertussen ligt de oogst al een poosje te curen.
    Het is niet helemaal wat ik er van verwachtte maar al met al mogen we niet klagen voor de eerste keer met een hoop foutjes.

    38 gram droog.
    Het ruikt naar hooi met een lichte geur, maar het rookt prima fruitig weg en een paar 'ervaren' vrienden hadden toch wel een goede ervaring. Smaakte goed fruitig en de high was goed.

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment

Bezig...
X