Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de kweek en ik blijf maar leren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • ashdra
    replied
    Re: 2de kweek en ik blijf maar leren

    ja man het ras bepaald erg hoe de vorm van je plantje is, maar das ok. Je kan een plant in vorm beinvloedden, maar een sativa zal nooit een indica worden en andersom ook niet. Er zijn wel mengel soortjes, die beide rassen in zich dragen. Verder kun je de groei beinvloedden, door toppen of ombuigen of scroggen. Maar al doende leerd men, das kool.. ga zo door!

    Leave a comment:


  • janjaap
    replied
    Re: 2de kweek en ik blijf maar leren

    Wat je ook kan doen is je plantjes 5 weekjes voorgroei te geven en dan wel te toppen, wat ik bij me volgende plantjes ga doen is ze 2 maanden voor te groeien en dan heel vaak te toppen , moet dan wel echt een bushy plant worden hoop ik

    Leave a comment:


  • luckysmoker
    replied
    Re: 2de kweek en ik blijf maar leren

    zou het verstandig zijn om noch 2 weken te wachten?
    weet niet precies hoeveel ze nog gaan doorgroeien in de bloei.
    Zou beter zeggen wat ik verwacht:
    3 mooie struikjes zoals kerstbomen een metertje mss of iets hoger mag ook.....
    maar nu heb ik gelezen dat indica dikke bebakte struiken zijn en sativa lang zijn en niet zoals een klein kerstboompje

    iemand raad

    greet

    Leave a comment:


  • Smokey
    replied
    Re: 2de kweek en ik blijf maar leren

    Mooie plantjes .

    Wanneer je de klok op 12/12 zet is jou keus, wanneer jij denkt dat ze groot genoeg zijn.

    Kijk naar je Lemon, hoelang heb je die laten groeien?

    Peace

    Leave a comment:


  • markster
    replied
    Re: 2de kweek en ik blijf maar leren

    hey luckysmoker ik zet mn zaadjes gelijk op 12 /12 zodra ze met hun koppie boven de grond uitkomen.t gaat wel en je plantjes blijven lekker klein.mzzl

    Leave a comment:


  • luckysmoker
    replied
    Re: 2de kweek en ik blijf maar leren

    [attachment=2:37bt91ng]PIC_0015.JPG[/attachment:37bt91ng] deze is de white widow[attachment=1:37bt91ng]PIC_0016.JPG[/attachment:37bt91ng][attachment=0:37bt91ng]PIC_0017.JPG[/attachment:37bt91ng] en twee indoor mix
    ga ze wel noch een leuk naampie geven

    greet
    Attached Files

    Leave a comment:


  • luckysmoker
    heeft een topic gestart 2de kweek en ik blijf maar leren

    2de kweek en ik blijf maar leren

    Nu mijn eerste kweek is voltooid met (succes) voor mij toch had er zo een 180 gr van 2 planten heb ik dus besloten om hetzelfde te doen maar uitgezonderd dat ik mijn licht rechtstreeks op 12/12 zet
    heb ik hier gelezen op het forum
    gebruikt heb ik:
    2x white widow
    2x indoor mix
    3 zijn uitgekomen en tot een plant gekreert
    nu kijk!!!!!!!!!!!!!!! [attachment=2:7qtz6pvh]PIC_0315.JPG[/attachment:7qtz6pvh]
    totaal verkeert!!!!!!! wat???? weet ik niet juist, maar ja omkappen die handel jammer maar ik heb geleerd licht op 12/12? voor mij toch niet. hier het resultaat[attachment=1:7qtz6pvh]PIC_0020.JPG[/attachment:7qtz6pvh]


    dus ben ik maar opnieuw begonnen ben gestart op 30 juli met mijn zaadjes weer heb ik hetzelfde gedaan
    2x white widow
    2x indoor mix
    weer hetzelfde 3 zijn er maar uitgekomen
    heb ze op 6 augustus in mijn tentje gezet en ze licht gegeven 18/6
    nu is mijn vraag moet ik ze al 12/12 zetten want naar 14 dagen 18/6 moet ik toch omdraaien maar mijn plantjes zijn noch maar een wip hoog [attachment=0:7qtz6pvh]PIC_0017.JPG[/attachment:7qtz6pvh]
    Attached Files
Bezig...
X