Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de kweek en ik blijf maar leren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2de kweek en ik blijf maar leren

    Korting op 420shop
    Nu mijn eerste kweek is voltooid met (succes) voor mij toch had er zo een 180 gr van 2 planten heb ik dus besloten om hetzelfde te doen maar uitgezonderd dat ik mijn licht rechtstreeks op 12/12 zet
    heb ik hier gelezen op het forum
    gebruikt heb ik:
    2x white widow
    2x indoor mix
    3 zijn uitgekomen en tot een plant gekreert
    nu kijk!!!!!!!!!!!!!!! [attachment=2:7qtz6pvh]PIC_0315.JPG[/attachment:7qtz6pvh]
    totaal verkeert!!!!!!! wat???? weet ik niet juist, maar ja omkappen die handel jammer maar ik heb geleerd licht op 12/12? voor mij toch niet. hier het resultaat[attachment=1:7qtz6pvh]PIC_0020.JPG[/attachment:7qtz6pvh]


    dus ben ik maar opnieuw begonnen ben gestart op 30 juli met mijn zaadjes weer heb ik hetzelfde gedaan
    2x white widow
    2x indoor mix
    weer hetzelfde 3 zijn er maar uitgekomen
    heb ze op 6 augustus in mijn tentje gezet en ze licht gegeven 18/6
    nu is mijn vraag moet ik ze al 12/12 zetten want naar 14 dagen 18/6 moet ik toch omdraaien maar mijn plantjes zijn noch maar een wip hoog [attachment=0:7qtz6pvh]PIC_0017.JPG[/attachment:7qtz6pvh]
    Attached Files

    #2
    Re: 2de kweek en ik blijf maar leren

    [attachment=2:37bt91ng]PIC_0015.JPG[/attachment:37bt91ng] deze is de white widow[attachment=1:37bt91ng]PIC_0016.JPG[/attachment:37bt91ng][attachment=0:37bt91ng]PIC_0017.JPG[/attachment:37bt91ng] en twee indoor mix
    ga ze wel noch een leuk naampie geven

    greet
    Attached Files

    Comment


      #3
      Re: 2de kweek en ik blijf maar leren

      hey luckysmoker ik zet mn zaadjes gelijk op 12 /12 zodra ze met hun koppie boven de grond uitkomen.t gaat wel en je plantjes blijven lekker klein.mzzl

      Comment


        #4
        Re: 2de kweek en ik blijf maar leren

        Mooie plantjes .

        Wanneer je de klok op 12/12 zet is jou keus, wanneer jij denkt dat ze groot genoeg zijn.

        Kijk naar je Lemon, hoelang heb je die laten groeien?

        Peace

        Comment


          #5
          Re: 2de kweek en ik blijf maar leren

          zou het verstandig zijn om noch 2 weken te wachten?
          weet niet precies hoeveel ze nog gaan doorgroeien in de bloei.
          Zou beter zeggen wat ik verwacht:
          3 mooie struikjes zoals kerstbomen een metertje mss of iets hoger mag ook.....
          maar nu heb ik gelezen dat indica dikke bebakte struiken zijn en sativa lang zijn en niet zoals een klein kerstboompje

          iemand raad

          greet

          Comment


            #6
            Re: 2de kweek en ik blijf maar leren

            Wat je ook kan doen is je plantjes 5 weekjes voorgroei te geven en dan wel te toppen, wat ik bij me volgende plantjes ga doen is ze 2 maanden voor te groeien en dan heel vaak te toppen , moet dan wel echt een bushy plant worden hoop ik

            Comment


              #7
              Re: 2de kweek en ik blijf maar leren

              ja man het ras bepaald erg hoe de vorm van je plantje is, maar das ok. Je kan een plant in vorm beinvloedden, maar een sativa zal nooit een indica worden en andersom ook niet. Er zijn wel mengel soortjes, die beide rassen in zich dragen. Verder kun je de groei beinvloedden, door toppen of ombuigen of scroggen. Maar al doende leerd men, das kool.. ga zo door!

              Comment


                #8
                Re: 2de kweek en ik blijf maar leren

                kleine update ze staan nu ongeveer 3 weken in de tent 18/6[attachment=2:n528ygu9]PIC_0021.JPG[/attachment:n528ygu9][attachment=1:n528ygu9]PIC_0022.JPG[/attachment:n528ygu9][attachment=0:n528ygu9]PIC_0023.JPG[/attachment:n528ygu9]
                de twee eerste zijn elk 14 cm en de laatste maar 6?
                iemand een gedacht waneer ik ze best op 12/12 zet?


                greet
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: 2de kweek en ik blijf maar leren

                  Je mag zelf bepalen wanneer je ze op 12/12 zet. Denk wel aan de ruimte. Als je niet al te veel ruimte overhebt moet je ze meteen op 12/12 zetten. En let op; je plantjes groeien nog even door als ze op 12/12 staan.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #10
                    Re: 2de kweek en ik blijf maar leren



                    mist de top zo te zien. heeft dus 2 toppen ipv 1. daardoor is ie kleiner omdat zijn energie elders is gegaan dan de lucht in groeien.

                    gaat goed

                    Comment


                      #11
                      Re: 2de kweek en ik blijf maar leren

                      je baby's zijn nog erg klein na 3 weken
                      voor te hebben gegroeid word het
                      soms te warm in je tent,
                      boven de 30 graden celsius
                      stopt de stofwisseling en
                      groeien ze niet verder.

                      Als ze ongeveer 40 a 50cm zijn
                      geef je ze 12/12 licht.

                      succes.[attachment=0:3o5lwsez]S8300062.JPG[/attachment:3o5lwsez]
                      Attached Files

                      Comment


                        #12
                        Re: 2de kweek en ik blijf maar leren

                        thx
                        inderdaad mijn temperatuur ligt soms wat hoog weet niet juist wat ik er aan kan doen de ruiten staan hier dag en nacht open
                        kan toch moeilijk een airco in da kot instaleren?
                        Iemand een tip?

                        greet

                        EDIT: Gelieve niet te dubbelposten! -S-

                        aja plaats heb ik noch voldoende heb zo een secret garden van 1.20x1.20x2.00
                        dus ze mogen wel noch even dan

                        greet

                        Comment


                          #13
                          Re: 2de kweek en ik blijf maar leren

                          What the hell???? er is iets mis met mijn plantjes wi
                          Welk beest zit er aan mijn weed te knabbelen.
                          Wantzen??[attachment=0:datgiulh]PIC_0054.JPG[/attachment:datgiulh]
                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            Re: 2de kweek en ik blijf maar leren

                            Heb je er al in gekeken of je zelf wat kon vinden ....het hoieft niet perse een insect te zijn

                            het kan ook zijn dat je plant gewoon iets te hard is gegroeit en dat is dat plekje niet kon kon mee groeien....

                            Comment


                              #15
                              Re: 2de kweek en ik blijf maar leren

                              ja her er 1 gevonden maar was te klein voor foto van te nemen dus ben op zoek gegaan op internet en heb de wantz gevonden zoals ik al vermoede
                              Ga snel naar aveve eens kijken wat ze daar hebben[attachment=0:11o5djc4]PIC_0051.JPG[/attachment:11o5djc4]
                              hier een foto van de kruin
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...
                              X