Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smoke75
    Wicked Stoner
    • May 2010
    • 218

    #31
    Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

    08-10-2011 update , tijd voor nieuwe foto's

    2011-10-08 11.13.35.jpg2011-10-08 11.13.55.jpg2011-10-08 11.14.18.jpg2011-10-08 11.14.43.jpg2011-10-08 11.15.18.jpg2011-10-08 11.15.38.jpg2011-10-08 11.15.51.jpg2011-10-08 11.16.13.jpg2011-10-08 11.17.39.jpg


    Smoke
    Attached Files

    Comment

    • Smoke75
      Wicked Stoner
      • May 2010
      • 218

      #32
      Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

      Update : 14-10-2011 foto's

      De bloei zit er nu goed in , mooie besneeuwde buds beginnen te vormen nu !!!

      2011-10-14 19.20.20.jpg2011-10-14 19.21.07.jpg2011-10-14 19.21.20.jpg2011-10-14 19.21.34.jpg

      Smoke

      Comment

      • heaven
        Retired
        • Nov 2009
        • 446

        #33
        Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

        Lekker man, kijk uit dat je niet hele tijd te hoog zit met voeding.

        Comment

        • Smoke75
          Wicked Stoner
          • May 2010
          • 218

          #34
          Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

          Hoezo zou ik hoog zitten met voeding ???
          Kan jij zien dat ik veel voeding geef dan want dat vind ik super knap , aangezien ik tot nu toe nog weinig voeding heb gegeven ......

          Smoke

          Comment

          • Smoke75
            Wicked Stoner
            • May 2010
            • 218

            #35
            Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

            weer bijna een week voorbij dus tijd voor een foto update


            2011-10-22 10.29.48.jpg2011-10-22 10.28.02.jpg2011-10-22 10.29.02.jpg2011-10-22 10.28.30.jpg2011-10-22 10.28.19.jpg


            Smoke

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #36
              Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

              Dikken aardig nu die buds, keep on cruzing.

              Comment

              • Smoke75
                Wicked Stoner
                • May 2010
                • 218

                #37
                Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                30-10-2011 Update :

                De dames gaan goed , lekkere witte toppies al. "de Rhino dame gaat iets langzamer als de rest maar dat kan natuurlijk".


                2011-10-30 2 (1).jpg2011-10-30 5.jpg2011-10-30 6 (2).jpg2011-10-30 2 (2).jpg2011-10-30 3.jpg2011-10-30 4.jpg


                Smoke

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #38
                  Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                  Zou je willen aanraden om die toppen niet tegen de tent te laten hangen.
                  Dat is dé manier om toprot te krijgen.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • Smoke75
                    Wicked Stoner
                    • May 2010
                    • 218

                    #39
                    Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                    I know QnQ , draai de plantjes wel regelmatig even om zodat ze weer vrij staan en let goed op.
                    Zal voor de zekerheid maar even wat gaan jojo-en want de C99 word erg topzwaar
                    "iig bedankt voor de waarschuwing"


                    Smoke

                    Comment

                    • Smoke75
                      Wicked Stoner
                      • May 2010
                      • 218

                      #40
                      Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                      White Widow of Pink Autoflower widow ....... "Lang leve Sjamaan seeds "

                      Dit is dus "White Widow" van de sjamaan , maar 't was een AF en ze werd ipv wit dus rose. ( wel erg mooi vind ik )
                      En ze ruikt ook heerlijk ......

                      2011-10-31 18.29.18.jpg2011-10-31 18.29.33.jpg


                      Smoke

                      Comment

                      • misto
                        Advanced Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2010
                        • 1011

                        #41
                        Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                        Comment

                        • Smoke75
                          Wicked Stoner
                          • May 2010
                          • 218

                          #42
                          Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                          Oke weer even wat foto's :

                          03-11-2011.

                          White Rhino..jpgHerijuana..jpgC99..jpg

                          Smoke

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #43
                            Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                            Mooie wratten op je toppen hihi. ben benieuwd hoe ze nu uitzien.

                            Comment

                            • Smoke75
                              Wicked Stoner
                              • May 2010
                              • 218

                              #44
                              Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                              12-11-2011 Update :

                              Alles gaat nog steeds lekker , de rhino heeft iets meer tijd nodig dan de rest maar dat komt wel goed ......
                              De boel staat nu 8 weken te bloeien vanaf eerst bloeiverschijnselen dus ik gok nog een week of 2 tot oogsten.
                              Laatste week wil ik alleen spoelen met water.

                              2011-11-12 12.36.40.jpg2011-11-12 12.37.02.jpg2011-11-12 12.37.13.jpg2011-11-12 12.37.27.jpg2011-11-12 12.37.39.jpg2011-11-12 12.38.07.jpg

                              Smoke

                              Comment

                              • Smoke75
                                Wicked Stoner
                                • May 2010
                                • 218

                                #45
                                Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                                Update 19-11-2011 ...... 9 weken 12/12 dus ze zijn er bijna. ( behalve de rhino )

                                Foto's :

                                2011-11-19 12.18.22.jpg2011-11-19 12.21.11.jpg2011-11-19 12.20.48.jpg2011-11-19 12.21.20.jpg2011-11-19 12.19.53.jpg2011-11-19 12.21.01.jpg


                                Smoke

                                Comment

                                Bezig...