Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bubba J
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 2376

    #46
    Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

    gaat lekker hier, veel plezier straks met het oogsten
    sigpic

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #47
      Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

      En hoe gaat het hiero¿ Zal nu toch bijna rijp zijn.

      Comment

      • Smoke75
        Wicked Stoner
        • May 2010
        • 218

        #48
        Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

        Ja gaat idd de goeie kant op Monty , morgen even wat foto's plaatsen.

        Smoke

        Comment

        • poepzak200
          Cronic Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2011
          • 3081

          #49
          Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

          Heb dit topic nooit eerder gezien, maar je hebt er toch nog wat (heel) moois van kunnen maken!
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment

          • Smoke75
            Wicked Stoner
            • May 2010
            • 218

            #50
            Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

            Aankomend kweekje :

            http://en.seedfinder.eu/strain-info/...Nirvana_Seeds/

            En .......

            http://en.seedfinder.eu/strain-info/...Nirvana_Seeds/

            Van de NL X Haze staan er 6 in de grond en van de Chrystal staan er 5 in de grond.

            Dus als alles goed gaat word dat het volgende verslag

            Smoke

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #51
              Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

              Oorspronkelijk geplaatst door Smoke75
              Ja gaat idd de goeie kant op Monty , morgen even wat foto's plaatsen.

              Smoke
              Waar zijn die foto's nu¿

              Comment

              • Smoke75
                Wicked Stoner
                • May 2010
                • 218

                #52
                Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                Oke nu even wat foto's , ik ga de Rhino dame iets vroeger oogsten want de rest is wel zo goed als klaar ( 11e week 12/12 ).

                2011-11-28 18.57.14.jpg2011-11-28 18.58.20.jpg2011-11-28 18.58.01.jpg2011-11-28 18.57.53.jpg2011-11-28 18.58.09.jpg2011-11-28 18.57.37.jpg


                Smoke

                Comment

                • 123harry
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2010
                  • 169

                  #53
                  Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                  Jammie
                  No-nonsens kweker

                  Comment

                  • exmember16357
                    Retired
                    • Jul 2011
                    • 768

                    #54
                    Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                    Veel suc6 met knippen.

                    Comment

                    • Smoke75
                      Wicked Stoner
                      • May 2010
                      • 218

                      #55
                      Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                      Morgen gaan de dames om ( ik maak wel wat foto's als ze hangen )
                      De Chrystal heb ik er 4 van overgepot ( doen t erg goed )
                      De NL X Haze leek aardig te gaan kwa kiemen maar willen niet boven komen
                      Ik heb voor de zekerheid een ander leuk Nirvana soortje kiemen ( mogt er dus geen NLXHaze boven komen ) , de Big Bud zal dan de kans krijgen om zich te bewijzen.
                      dus word het weer afwachten wat de volgende ronde gaat doen.

                      Smoke

                      Comment

                      • poepzak200
                        Cronic Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2011
                        • 3081

                        #56
                        Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                        Mooie ronde topjes
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment

                        • Smoke75
                          Wicked Stoner
                          • May 2010
                          • 218

                          #57
                          Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                          morgen ff wat foto's maken van de toppen , heb wel de Rhino geprobeerd ( beetje tegenvaller ). "mischien door 't vroeg oogsten "
                          de C99 en Heri zijn wel goed stoney na ze wat langer te laten rijpen.
                          ik ben nu druk bezig met de seedlings zover krijgen dat er een nieuwe ronde kan beginnen.
                          ( 5 X Chrystal , 1 NL X Haze en 3 Big Buds )

                          Smoke

                          Comment

                          Bezig...