Goedenavond heren (en dames uiteraard)
Altijd al de gedachte gehad om mijn eigen planten te kweken maar het kwam er maar niet van.
2 weken geleden de knoop doorgehakt en een complete kweektent besteld.
Tentsetup:
- Secret Jardin DR60 (60x60x140)
- G-Tools afzuiger (420m³) met fancontroller
- Koolstoffilter (480m³)
- Philips 250 watt
- 5 x 3 literpotten met 5 WW
Uiteraard de overige benodigde electra, zoals VSA, Hygro-/thermometer en timer om het goed te laten verlopen.
Aangezien het mijn eerste kweek is en ik niet te hoog wil beginnen heb ik gekozen voor 5 feminised WW zaadjes.
Deze heb ik laten ontkiemen in een shotglaasje met een stuk natte keukenrol. Na 3 dagen waren ze allemaal ontkiemd en klaar om in de potten te gaan.
Na een aantal ongeduldige dagen kwamen de eerste kopjes boven.
De zaadjes zijn zaterdagavond 18-06 in keukenpapier te gaan om te ontkiemen en op de 21e zijn ze in de potten gestopt.
De onderstaande foto's zijn van vandaag, behalve de 1e. Deze is van de 23e.
Heb een aantal van jullie al lastig gevallen in de chatbox en ben goed op weg geholpen, bedankt nog!
Zal in dit topic de vorderingen bijhouden en uiteraard vragen stellen aangezien het mijn eerste kweek is
Adios
!
Picture (1).jpgPicture (2).jpgPicture (3).jpgPicture (4).jpgPicture (5).jpgPicture (6).jpgPicture (7).jpg
Altijd al de gedachte gehad om mijn eigen planten te kweken maar het kwam er maar niet van.
2 weken geleden de knoop doorgehakt en een complete kweektent besteld.
Tentsetup:
- Secret Jardin DR60 (60x60x140)
- G-Tools afzuiger (420m³) met fancontroller
- Koolstoffilter (480m³)
- Philips 250 watt
- 5 x 3 literpotten met 5 WW
Uiteraard de overige benodigde electra, zoals VSA, Hygro-/thermometer en timer om het goed te laten verlopen.
Aangezien het mijn eerste kweek is en ik niet te hoog wil beginnen heb ik gekozen voor 5 feminised WW zaadjes.
Deze heb ik laten ontkiemen in een shotglaasje met een stuk natte keukenrol. Na 3 dagen waren ze allemaal ontkiemd en klaar om in de potten te gaan.
Na een aantal ongeduldige dagen kwamen de eerste kopjes boven.
De zaadjes zijn zaterdagavond 18-06 in keukenpapier te gaan om te ontkiemen en op de 21e zijn ze in de potten gestopt.
De onderstaande foto's zijn van vandaag, behalve de 1e. Deze is van de 23e.
Heb een aantal van jullie al lastig gevallen in de chatbox en ben goed op weg geholpen, bedankt nog!
Zal in dit topic de vorderingen bijhouden en uiteraard vragen stellen aangezien het mijn eerste kweek is
Adios
!Picture (1).jpgPicture (2).jpgPicture (3).jpgPicture (4).jpgPicture (5).jpgPicture (6).jpgPicture (7).jpg

Comment