Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nature knows best. Photo's in living soil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Terwijl gaat alles pico bello in het 12/12 kastje. Gloeilampen lijken hun best te doen. Ondertussen 2 nieuwe plantjes ook in de 12/12 kast gezet na 2weken ofzo voor te groeien in mijn stekkenkastje. Citrus sap en Lazybone van Hoku seed co. 2 cbd dominante soortjes, de lazybone heeft ook wat cbg in zich. Het enige waar ik me zorgen om maak is die mogelijke hermie die de rest van de plantjes bevrucht.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


      #17
      Hier verloopt alles verder op rolletjes. Die mannelijke trekjes waar ik het over had blijken gewoon blaadjes te zijn met fox-tails, mss een trekje van de kali mist idk. Hopelijk geen zaad te bespeuren na oogst dus.

      Ze zwellen mooi alleen duurt het wat lang, maarja dat lijkt altijd wel . Speciaal geurtje wel rechts is redelijk spicy en links is super zoet kan er men vinger niet echt op leggen. Beide wel vrij uniek van geur.

      Tis wat warm wat niet ideaal is voor dit soortje dus volgende keer zet ik wat stekken van de linkse in de winter. Normaal heb ok een ontvochtiger opstaan om de VPD (verhouding tussen luchtvochtigheid - temperatuur simpel gezegd) wat binnen perken te houden maar dan wordt het veel te warm in mijn kastje. Had beter een andere soort gekozen om in de zomer te zetten maar was te benieuwd naar deze. Tis nie men beste run maar zeker niet men slechtste. Enkel water gegeven trouwens
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 5 photos.

      Comment


        #18
        De meiden
        ​​​​​​Bijna tijd om te oogsten.
        Citrus sap en Lazybone zijn te groot geworden heb ik weggedaan, wel stekken gepakt zodat ik ze terug kan zetten wanneer ze wortelen.

        Kleine plant in bovenste kast oogst ik morgen.
        Over een week ofzo de rest.
        ​​​​​​​
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 4 photos.

        Comment


          #19
          Alles is ondertussen geoogst, tis de bedoeling dat ik zsm de nieuwe plant maar nog geen zin gehad om mijn kast te poetsen, zal voor morgen zijn.

          Ik heb even terug een wijnkoeler gekocht om mijn toppen lekker traag te drogen bij een iets koelere temperatuur en deze kan ik nu eindelijk testen.

          Tis me al wel meteen duidelijk dat dit te veel ineens is voor het kleine frigo'tje. Heeft zelfs wat moeite om op temperatuur te geraken. Kheb dus al men toppen netjes opgehangen aan de wijnrekken maar natuurlijk de eerste dagen hebben ze veel vocht verloren en was het redelijk vochtig in de frigo, dit heb ik proberen op te lossen door eer een kleine ontvochtiger in te plaatsen gelinkt aan een inkbird controller om de vochtigheid in te stellen. Ik heb natuurlijk ook een ventilator geplaatst die naar de deur staat gericht.

          Door de warme lucht van de ontvochtiger was het de eerste dagen 21graden in de wijnkoeler, ondertussen is het gestabiliseerd op 18graden en 65% rh. Kan ik mee leven. Gelukkig maar anders had het niet veel nut. Ik hoop wel dat ik op 16graden en 60% geraak.

          Volgende keer ga ik proberen de laatste week / 10 dagen geen water meer te geven aan men plantjes zodat de toppen al wat droger de frigo in gaan, en niet meer zo veel ineens. Een ontvochtiger die minder hete lucht blaast zou ook wonderen doen (suggesties zijn welkom!)

          Hier wat sfeerbeeldjes van voor en na de oogst

          Om samen te vatten: links KC1, rechts KC2, en boven staat de bubba island kush die er heerlijk uitziet.

          KC1 ruikt fucking HEERLIJK, ik denk dat de helft van de verdorde blaadjes door mijn grijpgrage vingertjes komt omdat ik er zo vaak aan ruik. Soort van zoete overrijpe mandarijn beetje creamy beetje spicy heel nieuwsgierig naar de smaak.

          KC2 daarentegen heeft echt een gore smerige penetrante pittige geur. Moeilijk te beschrijven lijkt een beetje op kattenpis. Mss is dit wat ze bedoelen met een echte 'skunk' geur ipv die zoete skunks die we allemaal kennen.

          De Bubba Island Kush van DP ruikt ook zeer lekker, zoet en kushy, beetje minty. Maar ook wel niets speciaals, al die amerikaanse soortjes lijken op elkaar vind ik en de bubba is geen uitzondering. Gaat iig wel smaken hoor.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 7 photos.

          Comment


          • DerpiE
            DerpiE commented
            Editing a comment
            Mooi man, laat het smaken!

          • DennisBlackMagic
            DennisBlackMagic commented
            Editing a comment
            Thanks!!
        Bezig...
        X