Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HappyHigh's eerste binnenkweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Op advies van Ketelhuis de potten aangevuld met aarde. 1 heeft voorzichtig de planten omhoog gehouden en de ander heeft er aarde bijgegooid. Ook nog een beetje water gegeven. Hopen dat de dames ermee ok zijn. 🙏
    Attached Files

    Comment


    • Bitterbal
      Bitterbal commented
      Editing a comment
      Ziet er goed uit... En ze hebben nu nog genoeg tijd om over de stress heen te komen. Happy grow 👍🏻

    #17
    1 van de dames doet nu ineens dit: krullend blad en lichte vlekken.Graag advies: Licht verhogen/verlagen of iets anders ?
    Attached Files

    Comment


    #18
    Het lijkt niet zo goed te gaan met het plantje en nu vertoont de andere Blue Dream ook beginnende lichte vlekken op het blad. 20230906_111304.jpg 20230906_111304.jpg 20230906_111252.jpg
    Attached Files

    Comment


      #19
      Niet zoveel te melden. Ik heb hier nog een topic geplaatst over het blad, maar het is niet erger geworden, dus ik denk maar afwachten?
      Gaat er iets niet goed? - Cannabis Forum (jointjedraaien.nl)
      Verder heb ik de dames vandaag totaal 1 litertje water gegeven met 0,1 ml Calmag.
      De Orions geven geen enkel probleem.

      Comment


        #20
        Hier even wat foto's.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 5 photos.

        Comment


        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Gaan lekker 👌👍

        #21
        Vandaag 2 liter water verdeeld met 0,2 ml Calmag en 0,2 ml alga Grow over de 4 dames.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 5 photos.

        Comment


        • Bobledsgrow
          Bobledsgrow commented
          Editing a comment
          Heeft de orion verbrande puntjes op de bladeren?
          De orion was hier snel overbevoed
          Ondanks dat groeide ze enorm hard door
          Ze eindigden bij mij rond de 110cm
          Mooie harde compacte wiet
          Niet appart qua smaak maar zeker een hele leuke dame je gaat versteld staan hoe hard ze gaan groeien vanaf dag 31 je kunt haar groei zien bij mijn halve kweek verslag
          1e x biologische kweken met greenhouse biolijn
          Staat bij voeding wietplanten inplaats bij de biologische voeding topic

        • HappyHigh
          HappyHigh commented
          Editing a comment
          De Orion bladpuntjes zijn niet verbrand, maar een beetje gekruld. Ik dacht dat dat niet erg. Lijkt een jong blaadje wat nog niet helemaal is uitgerold.

        #22
        Dit is de stand van zaken nu. Ligt het aan mij of schiet de Orion al in de bloeifase? Dat zou veel te snel zinn, volgens mij.
        Ze zijn wel droog, dus ik geeft ze weer 1 liter water met 0,1 ml calmag en 0,1 ml Alga Grow.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          De gele puntjes wijzen op lichte overvoeding.

          En bloei kan al na 4 weken bij autos.

        #23
        Inmiddels zijn we weer een weekje verder en is de Orion al in bloei. Ik heb nu een week geen voeding gegeven, maar de Blue Dream geeft nu gele puntjes. Kan dit ook met te weinig voeding te maken hebben? De afgelopen week hebben ze alleen water gekregen, maar misschien toch weer voeding toevoegen?
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment


          #24
          Sorry, foto's waren wat te ver weg genomen. Even wat duidelijkere foto's.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Niks van aantrekken van die puntjes. Focus op de toppen. Die moeten zwellen. Een keer extra water kan zeker niet kwaad met die smartpots.

          #25
          Gele puntjes is verbranding door te hoge voeding
          je hèbt water gegeven,
          maar er zit nog voeding in je substraat van de vorige waterbeurten
          Ik geef mijn schoonwaterbeurten met enzym
          Dat de oude voedingsresten en plantmaterialen her opneembaar laat worden
          en als je denkt dat de voedingswaarden te hoog waren
          Dan spoel je gewoon nog een x
          en ga daarna weer verder met voeding

          Comment


          • HappyHigh
            HappyHigh commented
            Editing a comment
            Ik heb echt maar hele kleine hoeveelheden voeding gebruikt. Zouden ze dan echt overvoed kunnen zijn? Kan ik wel Calmag geven?
            We hebben natuurlijk wel de potten aangevuld met lightmix. Daar zit natuurlijk ook voeding in. Zou het ook daarmee te maken kunnen hebben?

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Calmag tekort kan je aanvullen en vergelend blad door dat tekort word dan weer groen.

            Als je de rest verkloot gebeurt dat niet.

            Autos zijn gevoelig, altijd beetje geven of gewoon wat grond erbij doen ja.

          #26
          Vanaf dag 31 tot dag 48 knallen de orions pas de lucht in en dan ook in enorm tempo van 20cm naar 100/110cm

          Comment


          • HappyHigh
            HappyHigh commented
            Editing a comment
            Groeien ze ook nog gezien ze al in bloei staan?

          • Bobledsgrow
            Bobledsgrow commented
            Editing a comment
            Wat is jou lichtcyxlus geweest?
            Ik had 24 dagen 24uur licht daarna tot het eind 20uur licht
            Hoe meer ure licht hoe groter ze worden en hoe meer bloem ze geven

          #27
          Bij het kopje voeding g staat 1ex biologisch kweken greenhouse
          daar staan foto's en de dagen dat ze staan erbij vermeld

          Comment


            #28
            De Orion staat nu al enkele weken in bloei, maar de Blue Dream nog niet. Hebben jullie tips qua lichtschema?
            Volgens de fabrikant van Spider Farm moet het lichtschema in de groei op 18/6 en in de bloei op 12/12. Wat lijkt jullie het beste?
            Volgens het schema zou de Blue Dream is de periode waarin deze zou gaan bloeien 9-11 weken. Dit is over 1,5 week. Moeten we nu toch al wat aanpassen qua lichtschema?

            Comment


              #29
              Weer even een update: Inmiddels zijn beide Orion's geoogst. Deze leverden zo'n 90 gram per plant op.
              De Blue dream's zijn beide nog steeds niet in bloei. En 1 van de planten heeft op de top last van krullend blad. Wat zou hier de reden van kunnen zijn?
              Attached Files

              Comment

              Bezig...
              X