Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chapter 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Dat het niet waterpas is is juist wel handig wanneer je het restant er uitpompt. Ik zou er langs onder 40 liter er in kiepen en na 15 minuten het restant er uitpompen.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Zodra ik een nieuwe dompelpomp heb gaan we dat is doen.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Kan ook wel met een simpel aquariumpompje. Met die jutezakken zeikt alles er direct weer uit dus is langs onder wateren een must.

    #17
    IMG_3916.jpg IMG_3913.jpg IMG_3915.jpg
    hoi..🙋‍♂️

    De strek is er wel z’n beetje uit nu, merk dat ze meer gaan drinken en dat nu de focus ligt op bloemen produceren🌻 en daar is boswachter het helemaal mee eens.

    We zitten een week of 2,5 in 12/12 en heb ze vanmorgen van de eerste voedingsgift voorzien.

    Verder heb ik van de week nog eens wat blad weg gehaald. Ben grotendeels wel klaar met snoeien.. even wachten tot de topjes wat verder gevormd zijn, als ik dan fluf zie haal ik dat gaande nog wel weg.

    Mijn meiden in de zon:
    IMG_3907.jpg IMG_3909.jpg IMG_3910.jpg en de meiden snachts, met de handjes boven de dekens:


    IMG_3919.jpg
    IMG_3923.jpg …. Nou ben benieuwd of dit bericht ook geplaatst wordt. Heb tijdens het schrijven tig meldingen gehad dat die server plat ligt. Het JD nog een rekening open staan bij de server ofzo?
    Attached Files

    Comment


    • Bobledsgrow
      Bobledsgrow commented
      Editing a comment
      Ziet er goed uit
      👌🏽

    • DenSchimmige
      DenSchimmige commented
      Editing a comment
      Mmm jammer dat ik het zo laat zie.
      Je had de plant tekort gesnoeid.
      Altijd een paar centimeter er op laten zitten i.v.m. indrogen etc.
      Die fout had ik ook gemaakt.
      Dan scheurt hij inderdaad in.
      En mocht iets dergelijks alsnog gebeuren..
      Vloeibaar kaarsvet werkt als een natuurlijke pleister op de wondjes.
      Helpt tegen vuil, uitdroging etc.

    #18
    IMG_3943.jpg weekje verder, as vrijdag staan ze 4 weken op 12/12

    dacht dat een indica ronde wat kleiner zou blijven..🤷🏼‍♂️ dingen blijven maar gaan 🚀 veel blad weg gehaald waar nu al niks meer van te zien is, dus we zullen er van de week nog eens goed door heen gaan.

    lv begint langzaam wat te stijgen, zitten op 50%. Nog een weekje en dan gaat de qlima weer aan het werk.

    alles gaat redelijk gelijk op. De LSD is wat verder in de bloei als de andere 2.

    mn 2 dames in de potten krijgen veelste weinig licht dus dat zal geen vet pot worden.

    De dames staan constant nat, krijgen elke dag 10L water + voeding. Ze krijgen ongeveer de helft van wat geadviseerd wordt. Nu geef ik de 2 dagen voeding 1 dag water en zo door.

    Volgende ronden ga ik weer beetje binden om een gelijk veld te krijgen.. oog wil ook wat ..

    wordt vervolgd
    IMG_3942.jpg
    Attached Files

    Comment


      #19
      Ziet er goed uit maar die lange kale stelten onderin hadden toch wel korter gekund of krijg je het zo dan niet?
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Hoe bedoel je? Minder moeten snoeien of eerder moeten schakelen? Met de gedachte dat het indica’S zijn heb ik ze paar dagen langer op 18/6 gelaten.. achteraf totaal niet nodig geweest🙂🤷🏼‍♂️

      • DenSchimmige
        DenSchimmige commented
        Editing a comment
        Lamp er korter op houden, dan hoeven ze niet zo te strekken om bij het licht te komen

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Lamp heeft er constant dicht op gehangen eigenlijk 🤷🏼‍♂️

      #20
      IMG_3983.jpg IMG_3984.jpg Zo jeugd, daar zijn we weer.🙋‍♂️

      zoals je ziet hangt de lamp recht… stoorde me een beetje dat ik de lamp voor 3/4 stengels zo hoog moest doen.. dus die hebben we geknakt en nu kan ik weer gerust m’n hok in kijken.

      verder nog wat groot blad weg gehaald. Iedere dag drinken ze 10L weg op 6 planten in 26L bags.

      de 2 planten die in de potten stonden liggen inmiddels in de kliko. Da werd niet veel en was kut met water geven dus weg.

      De lv zit constant rond de 40/45% de temp daarin tegen heb ik wat problemen mee die zakt me savonds ontzettend. Heb de laatste dagen tussen temp van 10 graden. 15/25-17/27 graden… kieke of we dat nog recht kunnen trekken. 🤷🏼‍♂️

      verder gaat alles wel goed volgens mij, geen gekke dingen verder.. voeding wordt nog eens verhoogd vrijdag. Dan beginnen we aan bloei week 6.

      wanneer bloei week 8 volbracht is gaan ze op dieet voor 3 weken en als alles beetje volgens planning gaat zit ik 26 april aan de knip ✂️✂️
      Attached Files

      Comment


      • DenSchimmige
        DenSchimmige commented
        Editing a comment
        Hoeveel warmte geven die leds nou eigenlijk?
        Mijn reden om vroeger s'nachts te draaien was inderdaad om de afkoeling in de nacht tegen te gaan met de warmte van de lamp.
        Alleen was dat dan met de HPS...

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Je kan je hand er op leggen, maar niet voor lang, verschilt onderling met balken/strips/qb/cob.

      #21
      Die zijn happy!
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        De vrouwen hebben ook nog nooit zo nat gestaan bij mij. Ben benieuwd wat het oplevert.

      #22
      Hoi 👋


      As vrijdag staan ze 6 weken op 12/12

      Alles gaat rustig z’n gang, enige bijdrage die ik momenteel lever is dat ik ze elke dag 10L geef. 3 dagen voeding 1 dag water.

      De LSD heeft heel m’n Fat Kid overwoekerd verdomme☹️😞. Volgende keer is wat meer aan het net binden.



      IMG_4037.jpg
      ⬆️= Panty Punch

      ⬇️= LSD

      IMG_4036.jpg ⬇️ = Fat Kids Cak
      IMG_4039.jpg

      Comment


        #23
        De watergift gaat nu super. Tot in de vroege bloei snoeien/toppen is misschien het proberen waard de volgende ronde en/of meer planten want met maar vijf is het lastiger een egaal veld te creëren.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Ik heb vandaag nog zitten snoeien om het wat luchtig te houden. T is echt een knusse bedoeling.

          Watergift gaat deze ronde idd zeer goed. Denk als ik net zo ga binden zoals ik de eerste ronde heb gedaan dat het dan wel enigszins beter gaat als hoe het er nu bij staat. We gaan t mee maken🙃

        #24
        IMG_4070.jpg 6 weken 12/12IMG_4071.jpg IMG_4068.jpg IMG_4069.jpg IMG_4072.jpg

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Yeah!

        • Bobledsgrow
          Bobledsgrow commented
          Editing a comment
          Die zijn straks blij dat ze tegen je netje kunnen aan leunen😍

        • norseman
          norseman commented
          Editing a comment
          Mooi spul!

        #25
        Ziet er supergoed uit!
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


          #26
          Mooi bos, je kan zien dat er goed op wordt gepast.

          Succes met afbloeien!
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #27
            Net tijdens het water geven kwam ik hun tegen.. iemand weet wie dit is? Mss LR2? IMG_4079.jpg IMG_4078.jpg

            Comment


            • Bo$wachter
              Bo$wachter commented
              Editing a comment
              Op naar de 2gr/watt!🚀💥🥳🤷🏼‍♂️

            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Op naar een goeie lamp dus.

            • Bo$wachter
              Bo$wachter commented
              Editing a comment
              Volgens mij heb ik al een goeie lamp

            #28
            Morgen staan ze 8 weken op 12/12

            normaal met 11 maar deze x gaan ze met 10 weken🪓🪓🪓 ivm vakantie.
            dussss nog 2 weken.

            temp 21/23
            lv 35-45%

            krijgen nog altijd elke dag 10L.
            IMG_4108.jpg groepsfoto

            IMG_4111.jpg fatkid die helemaal niet fat is…volgens mij had babz in dr Mirco box nog dikkere kids als dat hoe ze hier erbij staan. Mss voelen ze gewoon dat ik eigenlijk helemaal niks met dikke kinderen heb..🤷🏼‍♂️


            IMG_4109.jpg panty punch

            IMG_4110.jpg beetje lsd voor de liefhebbers

            Comment


            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Ke dan
              😀

            • DerpiE
              DerpiE commented
              Editing a comment
              Dunno hoeveel tenten je hebt, maar je kan altijd al een week vroeger beginnen voorgroeien. Dan kan je deze misschien toch de tijd geven die ze nodig hebben en verlies je niet teveel tijd aan de groei van de volgende.

            • Bo$wachter
              Bo$wachter commented
              Editing a comment
              Ik heb een klein voorgroei tentje idd. Langer voorgroeien gaat niet ivm hoogte. Oplossing is blumats denk ik. Dan kunnen we gewoon van huis wanneer we dat willen en niet wanneer het uitkomt. Toekomst plan.

            #29
            IMG_4120.jpg IMG_4122.jpg 🔥🚀💥🙋‍♂️

            Lsd nu net gerookt.. veelste vers maar smaakt al aardig. Ben benieuwd wat die over een maand of 4 doet met m’n smaak papillen IMG_4121.jpg
            Attached Files

            Comment


              #30
              Wat een toppen zeg!
              Horks Fototopic 2.0

              Comment

              Bezig...
              X