Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Tententuin van Takketoelli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Vapen. Mooi man. Je gebruikt sowieso minder wiet maar je kunt de wiet ook nog eens 2x gebruiken!



    20240314_112117.jpg Literpot vulcano AVB. Deze is nog mooi lichtbruin, nog erg potent. Normaal gooi ik wat hiervan bij de oliewiet, dit keer ga ik olie maken van alleen deze pot. Eens kijken hoe sterk dit spul nog is!


    20240314_112111.jpg
    Eet olie en vape olie ga ik ervan maken


    Mooi man



    Attached Files
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Storm pen ken ik ik niet, zal ik eens opzoeken. In mijn dynavap is het ook een stuk donkerder, dat bewaar ik daarom ook in aparte pot

    • norseman
      norseman commented
      Editing a comment
      Hork dat heet ook wel een butt-bucket

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Smullen zeg!

    #32
    Dit is de Dynavap vape. Stuk bruiner.

    20240315_083448.jpg
    Ik warm hem één keer goed op en neem drie vier trekken. Erg lekker altijd


    20240315_083455.jpg

    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Ze zeggen wel eens, een tinymight is een ripper en een mighty is een sipper. En dat klopt ook wel, een mighty kun je rustig aan chill vapen en met een tinymight trek je snel je oventje/capsule leeg (voelt als of je aan een bong hangt). De mighty doe je wat langer mee met je vulling imho. Met beide proef je je wiet erg goed, goed op smaak, maar de tinymight is nog net wat puurder.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Oke dan!
      Bedankt voor de info

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Voor pure smaak vind ik de dynavap het beste.

    #33
    Ik zal binnenkort even een foto maken van mijn pot. Ik zet de storm pen altijd op de middelste stand en neem een paar trekken, dan leg ik hem weg en pak hem later op 1 stand hoger en neem nog een paar flinke trekken. Dan klop ik hem leeg in een blik als ik zin heb om op te staan.
    Baas in eigen brein.

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      200 graden dus? Daar damp ik ook mee. Eerst 190, dan 200. Ben wel benieuwd hoeveel er in een kamer zit.
      Fijn discreet ding, vervangbare baterij is altijd fijn

    #34
    Ik heb geen idee hoeveel graden dat is. Middelste lampje eerst (groen??) en daarna 1 warmer, iets wat lijkt op blauw of paars.

    Liter pot vape.jpg
    Baas in eigen brein.

    Comment


    • Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Koekjes lijkt me niks, alle knipafval doe ik altijd in de vriezer, dan een paar dagen (of langer als ik geen zin/tijd heb) in 95%. Dat in een glazen distilleeropstelling in laten dampen en het laatste beetje au bain marie. Op die manier hergebruik ik een groot gedeelte van de alcohol. Die olie smeer ik puur op m'n vloei. Ik denk dat als ik dat met deze troep ga doen dat het niet echt lekker is.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Dat doe ik ook zo, alleen damp ik mijn olie in de dynavap met wat vapewool. Ook hash is zo goed te dampen, superlekker

    • Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Ok cool, ik heb geen ervaring met een dynavap maar whatever works is goed.

    #35
    Goedenmorgen vrienden en vriendinnen van de kweek!!






    De week is weer begonnen. Tijd voor een tussenstandje. Bij deze



    VOORGROEIKASTJE

    20240318_072649.jpg

    Het groeit vrolijk verder in het voorgroeikastje. De Critical Runtz krijgt al een beetje voeding, en gaat binnenkort de Tententuin in. De Northern light begint nu echt te groeien, en de Big Bud is het kleinst



    20240318_072657.jpg
    Critical Runtz


    20240318_072704.jpg
    Northern Lights


    20240318_072700.jpg
    Big Bud



    Tis wat

    20240318_072711.jpg
    Op de achtergrond 8 potjes met nog hopelijk uit te komen pepertjes
    Dus





    TENTENTUIN


    20240318_072834.jpgAlles staat weer in bloei ondertussen. De The Bird heeft gisteren de Tententuin verlaten en hangt nu te drogen


    Kan de lamp weer wat lager eventueel. En de andere weer wat hoger... de beide dames aan de linkerkant zijn de laatste week de hoogte in geschoten. Och ja, plaats zat, komt goed. De kleur is veel spannender


    Ik krijg bij sommige foto's de kleur niet goed erop, maar het is wel duidelijk aan de goede foto's hoe groen ze zijn



    PURPLE KUSH
    20240318_072901.jpg
    Veel topjes bij deze dame. 4 dagen bloei nu


    20240318_072906.jpg
    Mooi man





    WHITE SKUNK
    20240318_072911.jpg
    Flink de hoogte in gegaan. Staat er een beetje pips bij en is ook wat bleker in de hoogste regionen. Lamp is verhoogd en de ventilator verplaatst, dat zal een hoop schelen. Krijgt deze week iets extra voeding

    20240318_072919.jpg



    TANGERINE SUGAR
    20240318_072926.jpg
    Mooie frisse en fruitige dame. Ben benieuwd naar deze sativadiva



    Weekje bloei nu 20240318_072931.jpg




    PURPLE BUD
    20240318_072937.jpg
    Loopt naar het einde toe, zodra het huidig vaatje leeg is mag ze oppe spoele. Staat 8,5 week in bloei, boer zegt 9. Nog een paar weekjes!


    20240318_072950.jpg
    Dikke vette lekker geurende plakkende toppen. Mooi man



    SILVER HAZE
    20240318_072955.jpg
    Aan alles is te zien dat ze aan net eind van de bloei zit; toch zit ze pas in week 7 van de 9 tot 11 die de boer zegt. Tja, de plant bepaalt he. Spoelen dus, zodra het huidig vaatje leeg is. Overmorgen dus



    20240318_073000.jpg
    Heel erg mooie toppen, prachtig. Veelbelovend!!



    20240318_073015.jpg
    Ergenis van de dag: dat witte bolletje is aquariumgrind, dat ik met verwijderen pot The Bird over de Silver Haze heb gestrooid.... gvd, dat was ff kut. Dat wordt flink nakijken met de knipknip



    Dus



    .... .... .... .... .... .... .... .... ....




    20240318_072841.jpg
    Lege plaats wordt waarschijnlijk deze week weer opgevuld. Twee dames oppe spoele, de rest mag flink aan de bloei. De The Bird gaat de potten in


    Mooi man





    ​​​​​​​
    Grote Groeten!!
    Attached Files
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


      #36
      Goedenmorgen vrienden en vriendinnen van de kweek!!





      Was een vroege vanmorgen, om half vijf eruit om Max drie rondjes te zien rijden. Mooi man




      VOORGROEIKASTJE

      20240324_071909.jpg
      De Runtz heeft het kastje verlaten, de rest is aan het groeien. De Northern Lights is gisteren getopt


      20240324_071920.jpg
      Northern Lights




      20240324_071914.jpg
      Big Bud


      20240324_071926.jpg
      Pepertje





      TENTENTUIN

      20240324_072151.jpg
      Tententuin staat weer vol na toevoegen Critical Runtz. De rest is of net begonnen met de bloei, of is aan net eind van de bloei. Lijkt mij duidelijk wat wat is


      WHITE SKUNK
      20240324_072214.jpg
      Is wat aan de bleke kant, maar gaat verder wel ok. Bladpuntjes zijn wat geel dus kwa voeding zou het goed moeten zitten. We zien wel, voorlopig volle dosering

      20240324_072243.jpg
      Skunk!




      PURPLE KUSH
      20240324_072210.jpg
      Gaat prima, weinig over te zeggen verder. Alles okiedokie. Staat net als de White Skunk nu anderhalve week in bloei


      20240324_072248.jpg
      Mooi man




      PURPLE BUD
      20240324_072225.jpg
      Staat nu een weekje op spoelen, is wachten op iets meer amber


      20240324_072253.jpg
      Dikke vette toppen





      TANGERINE SUGAR
      20240324_072219.jpg
      Erg mooie sativadiva. Heeft al veel 'suiker' op het blad, erg snel. Dat beloofd wat!

      20240324_072314.jpg
      Gaaf
      Tweeeneenhalve week bloei




      SILVER HAZE
      20240324_072230.jpg
      Is al zowat klaar, twee weken eerder als de boer aangeeft. Das best bijzonder, nog nooit gehad.
      Staat op spoelen en zal eind volgende week geoogst worden verwacht ik

      20240324_072302.jpg
      Erg mooi gevormde toppen bordevol glinsterende trichjes!





      CRITICAL RUNTZ
      20240324_072235.jpg
      Is vollop aan de training. Is wat klein nog, maar ze trekt wel bij

      Mijn eerste Runtz!





      .... .... .... .... .... .... .... .... ....






      20240324_072158.jpg
      Nou, beetje trainen. Beetje voeden, beetje spoelen, en wat oogsten. De net geoogste The Bird zit nu in de potten te rijpen. De al gerijpte Master Kush is geweldig geworden, later meer





      ​​​​​​​
      Grote Groeten!!
      Attached Files
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Ziet er al zeker niet verkeerd uit maar 7 dagen na stop voeding je vroeg afgebloeide bud al oogsten dan?

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ze staan vanaf de 19e oppe spoele. Nog een weekje erbij en het is twee weken ongeveer. Dat is voldoende

      #37
      Ziet er mooi uit! Durf je ze nog wel zo lang te laten staan na die planten met al die bolletjes er in?

      Zo vroeg uit je nest heeft wel wat, ik doe dat soms ook en dan lijkt de dag veel langer wat in werkelijkheid niet zo is natuurlijk want 12 uur is 12 uur.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ik ben af en toe best een lefgozer
        Die purple bud zou misschien wat bolletjeswiet kunnen hebben, maar dat zal wel meevallen hopelijk. Ik verwacht niks bij de Silver Haze

      #38
      MASTER KUSH van Sensi





      Een maand geleden ofzo geoogst, en inmiddels gerijpt en rookklaar!


      20240329_153048.jpg
      Is een echte Kush met veel blad in de toppen. Ze was dus ook een bitch om te knippen!



      20240329_153111.jpg
      Ziet er mooi uit, maar is niet erg compact. Heel open structuur waardoor ze ook geen last van schimmels heeft gehad. De Sensi Skunk van dezelfde periode zat vol toprot, deze dame helemaal niks.
      Mooi man




      20240329_153218.jpg
      Mooie groene wiet met bruine pistels, met melkie en amber trichjes! Normalerwijze laat ik het wat meer amber worden, maar dat blijkt totaal niet nodig te zijn. Het is een stevig potent wietje met een heerlijke stoned. Erg relaxed. Je moet de dingen van de dag al gedaan hebben zeg maar, anders komt het er niet meer van. Bankplakker


      20240329_153057.jpg
      Geur is erg uitnodigend en heel sterk. Alle hoofden draaien mijn kant op als ik de pot open. Erg aanwezig



      De smaak is waar deze Master Kush in uitblinkt. Wat is dit een heerlijk wietje zeg, niet normaal. Erg lekker. Heel kushie, aardse smaak die wat zuursig is. Beetje zoet ook. Zoetzuur.
      Eigenlijk precies zoals wiet moet smaken. Ze proeft zoals ze eruit ziet en ruikt; je verwacht gewoon een lekkere eerlijke smaak!
      Ik heb een potje apart gezet om over een maand ofzo wat over te hebben als ie écht gerijpt is



      Opbrengst was goed, geen kiloknaller maar zeker ook niet te weinig

      20240329_163420.jpg

      Al met al dus weer een erg goed soortje van Sensi. Enigste min was het knippen eigenlijk. Ik was pas rond 04.00 klaar als ik mij goed herinner, 5 uurtjes bezig geweest! Maar dus wel een mooi fijn gaaf superfijn lekker eerlijk wietje als resultaat!!



      Vier stonetjes!!


      .... .... .... .... .... .... .... .... ....


      Komt er nog wel eens, alleen dan wel wat hulp inschakelen met knippen, daar begin ik niet meer aan






      Grote Groeten!!
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ziet er lekker uit, enjoy!

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Mss dat men daarom beweert dat Kush iets minder opbrengt, door het overwegend blad in de toppen? Dat zou het (en het teringknippen) wel moeten goedmaken want jawel kush een delicatesse soortje.
        Zo te zien dat spul hier kan wel naast de groten, ziet der wel erg smakelijk uit👍

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Dankewel mensen!

      #39
      Ik vond de Master Kush meer dan tien jaar geleden helemaal geen bankplakker, eerder een prettige hoofdhigh. De Amerikanen zeggen dat veel Nederlandse pioniers de originele lijnen kwijt zijn en het gewoon x of y noemen.
      Baas in eigen brein.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Dat zou ik ook zeggen als concurrent!

      • Eclecticon
        Eclecticon commented
        Editing a comment
        Dat is te kort door de bocht. Neville's C5 haze bijvoorbeeld is nergens te krijgen. YoSammy heeft hem nog en heeft Ace seeds en dampkring genetics een cut gegeven voor een Kali China kruising en een nl5 c5 kruising genaamd Isaacs Haze. Dat lijkt me vrij dicht bij de bron. Neville's haze ligt bij wietzaadjes als 100% sativa (wat onzin is) als huismerk en o.a. bij greenhouse als Neville's haze. Ik geloof er niks van. Greenhouse kocht de cups ook hoorde ik in meerdere podcasts. De amnesia van nu lijkt in niets op die van het begin, en zo is dat met veel soorten.

        Mede daarom gaan sommige serieuze breeders terug naar IBL. Passion Seeds heeft dat gedaan met de White Widow.
        Last edited by Eclecticon; 4 weken geleden.

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Twee weekjes eerder oogsten en je hebt een stuk minder bankplaksel. Ander phenotype, andere voeding, grond, kweekomstandigheden enz enz enz allemaal invloed op het eindresultaat

        Bij sensi en barneys heb ik de meest vergelijkbare resultaten. Je weet wat je krijgt zeg maar, heel stabiel

      #40
      YEAH





      Zijn beste riff


      Come on over, and do the twist
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


        #41
        Gisteren was het alweer een knipdag

        20240404_231755.jpg
        Ik weet, ikweet.... was echt tijd

        8 tot 9 weken zegt de boer, Takketoelli zegt 11+. Had nog meer gemoeten eigenlijk, er zit nog wat te weinig amber in.
        Tja, wat te vroeg begonnen te spoelen dus. Ze heeft wel meer dan 2 weken gespoeld, dus lekker mild voor het keeltje is de verwachting

        20240404_231801.jpg

        Veel bud, weinig purple. Maar een best goede opbrengst, ik denk een pot of drie


        20240404_231816.jpg
        Mooi rijp met genoeg amber....


        20240405_014546.jpg

        .... versus 'fluff' met zonder amber. Beetje


        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Takketoelli nu ik nog eens kijk had ie inderdaad nog wel een week of twee gemogen!

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Liefst wel ja

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Ik heb soms ook geen energie om te knippen en daarom doe ik dat droog zodat het niet op een dag aankomt.

        #42
        Verpottijd!!

        20240405_214626.jpg
        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Een mooie old school strain, ook al eens gekweekt.

        #43
        Goedenmorgen vrienden en vriendinnen van de kweek!






        Twee weekjes geleden geloof ik alweer, hoogste tijd voor een tussenstand. Er is wel een en ander gebeurt de laatste tijd



        VOORGROEIKASTJE

        20240408_085705.jpg
        De Northern Light is verhuisd naar de Tententuin, de Big Bud wordt steeds groter. Big Bud is gisteren getopt

        20240408_085710.jpg

        Onder de bekertjes zitten pepertjes die nog op moeten komen. Ze staan in actioncocos, wat ik nooit meer ga gebruiken. Schiet gewoon niet op, de pepertjes in de lightmix gaan 10x beter. Alles wordt ook een stuk smeriger. Weten we dat ook weer

        20240408_085742.jpg Pepertjes in potgrond/lightmix




        TENTENTUIN

        20240408_085212.jpg
        Sinds de vorige keer zijn er twee dames geoogst en is er eentje bijgekomen



        WHITE SKUNK
        20240408_085237.jpg
        Is erg bleekjes en heeft hier en daar bruine pistels. Ik dacht een tekort, maar nu zijn de bladpunten verbrandt. Voorlopig dus maar weer wat minder voeding. Is ook een lichtdingetje denk ik, de takken die niet direct onder de lamp staan zijn een stuk groener

        20240408_085245.jpg
        Och ja, wiet zal er zijn



        PURPLE KUSH
        20240408_085227.jpg
        Gaat prima, mooie toppen mooie dame, wordt een mooi wietje zo te zien


        20240408_085231.jpg
        Nog een maand ongeveer





        TANGERINE SUGAR
        20240408_085304.jpg
        Gaat heel goed tot nu toe. Erg veel trichjes op het blad, soms denk ik dat ik schimmel zie. Maar het zijn toch echt allemaal trichjes. Mooi man. Sugar!


        20240408_085325.jpg


        NORTHERN LIGHTS
        20240408_085353.jpg
        Vollop in training



        CRITICAL RUNTZ
        20240408_085358.jpg
        Trainen is bijna klaar, nog een paar dagen en ze staat in bloei

        .... .... .... .... .... .... .... .... ....




        20240408_085220.jpg
        Nou, beetje trainen nog, voeden en toekijken. Dat is het zo'n beetje de komende tijd. Mooi man







        Grote Groeten!!
        Attached Files
        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


        • Bobledsgrow
          Bobledsgrow commented
          Editing a comment
          Geef jij er ook enzym bij?
          En zoja tot welke week?

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Wel green sensation, daar zitten enzymen in geloof ik. Dat geef ik mee zodra ik stop met de calmag, in bloeiweek 5

        • Bobledsgrow
          Bobledsgrow commented
          Editing a comment
          Eerder had ik een schema dan moest ik ook stoppen met de enzym vanaf werk 5
          Als je de enzym nog 2weken door geeft
          Blijven ze vaak langer groen
          De laatste keer had ik alle voedingsbeurten enzym mee gegeven
          En 3 weken gespoeld 1.5week met enzym 1.5week zonder enzym
          Ik kreeg ze helaas niet voor het eind geel
          Dus dat was te lang door geven van enzym

        #44
        Hey Toelli, bij Holland & Barrett

        IMG_3197.jpg
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • stef273
          stef273 commented
          Editing a comment
          Iemand deze al geprobeerd? Ik maak vaak mn eigen CBD tinctuur (voor het slapen) van CBD wiet die ik haal in de coffieshop. Deze coffeeshop waar ik het altijd haal heeft het al een tijdje niet op voorraad en ik ben zelf ook door mijn voorraad heen. Ik zit te kijken naar deze Jacob Hooy CBD olie van 10%, het is wel full spectrum zie ik. Zal dit een goed alternatief zijn? En net zo "sterk" zijn als de tinctuur die ik zelf altijd maak?

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Danke Flip!

          Mam heeft er veel baat bij met haar parkinson. Het helpt een beetje om alles wat draaglijker te maken. De 10%. Een ander heeft ze nooit genomen, dus een vergelijk is er niet. Maar als ik zie wat dat spul bij mam doet kan ik alleen maar zeggen dat het goed werkt. Goede ondersteuning zeg maar

        • stef273
          stef273 commented
          Editing a comment
          Fijn dat je moeder er zo veel baat bij heeft Takke! Ik ga het ook proberen. Bedankt voor de tip Flip!

        #45
        Goedenmorgen vrienden en vriendinnen van de kweek!!





        Klein weekje verder weer


        VOORGROEIKASTJE
        20240414_074219.jpg
        Stuk drukker nu. De Big Bud gaat bijna naar de Tententuin, en er staan nog een op te komen Blue Skunk, Tezla OG en een White Ice


        20240414_074224.jpg
        Mooi man







        TENTENTUIN
        20240414_074623.jpg
        Lente, zomer en herfst in de Tententuin. Winter houden we niet van




        WHITE SKUNK
        20240414_074704.jpg
        Ik heb al besloten dat dit een oliewietje wordt. Ze is overvoedt en dat gaat niet meer goed komen. Bruine pistels en onderontwikkelde toppen. Bruine bladpuntjes en verkleuring over de hele dame. Paar giften zonder voeding en de rest zien we wel

        Dus


        20240414_074710.jpg
        Oliewiet





        PURPLE KUSH
        20240414_074641.jpg
        Gaat super, mooie dame. Is al begonnen aan de laatste bloeifase zo te zien. Snel nog ff wat green sensation geven, ze zit nu bijna in bloeiweek 5


        20240414_074645.jpg
        Mooie toppen, dit wordt er weer eentje!





        TANGERINE SUGAR

        20240414_074715.jpg
        Ook de Sativadiva gaat erg goed; mooie topvorming en bomvol 'sugar'! Ze ruikt erg lekker



        20240414_074742.jpg
        Nog een paar weekjes, ze krijgt deze week de eerste green sensation





        NORTHERN LIGHT
        20240414_074807.jpg
        Staat er nu voor de vijfde keer ofzo. Toch wel leuk hoe goed je een soortje leert kennen als je ze wat vaker kweekt

        Is een favoriet en zal dat ook altijd blijven. Nog een weekje denk ik en dan start de bloei, nu nog een beetje trainen. Mooi egaal bladerdek





        CRITICAL RUNTZ
        20240414_074748.jpg
        Staat nu een paar dagen in bloei. Mijn eerste Runtz, ben benieuwd



        .... .... .... .... .... .... .... .... ....




        20240414_074630.jpg
        Nou, deze week de Big Bud deTententuin in. Beetje trainen, beetje voeden.
        Mooi man





        Grote Groeten!!
        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Beide van Sensi Flip! Sensi is the shit, positief bedoeld 😀

          Danke Babz, aar dat is wel erg veel teveel eer! 😉😘

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          critical runtz? ik heb een critical en een runtz. grappig toeval

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
      Bezig...
      X