Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strawberry Cookies & Sugar Bomb Punch onder Sanlight

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Die knopjes zien er goed uit, der zal wel iet opkomen

IMG_1749064574254.jpg

Comment

Wiet zal er zijn!
      Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

Kheb effe geteld we hebben 20 takken en de hoofdtop.
        IMG_1749329707191.jpg

Comment

Jeetje wat was dat zeg.. die hittegolfjes paar weken terug niet goed!
        Plant binnen onder de lamp heeft afgezien, kheb 1 lamp moeten uitdoen en dan stond ze nog veel te heet.
        Kheb ze geoogst... niets bijzonder te melden, geen mega toppen, ben al blij dat ze het gehaald heeft want ze hing er maar slap bij na die tweede week hitte.. het was de langere variant van bloei, 9,5 weken en ze is ook niet erg Strawberry helemaal niet zoals de vorige die was echt uitgesproken aardbeien van smaak met wat haze en toets munt, deze is ook lekker maar eerder gewoon Bubblegum.
        Goh sja als je van gekocht zaad groeit moet je dus altijd klonen en iets bijhouden zodat als er iets geweldig uitkomt je het tenminste nog eens kunt herhalen.

97459707-2BA3-47D8-9CB5-EC0F41F52E31.jpg

F25541E3-0205-415F-9B0C-75D0A71DB499.jpg

Maja men kloontjes, khad er 5 hebben ook maar 2 de hitte overleefd want op een erg felle dag lagen er plots 3 helemaal slap om, die twee ander getuind.

En de planten op de veranda waar ik de kloontjes van gepakt heb hebben ook afgezien, bladeren helemaal verbrand, die hadden hun wel herpakt en dan wou ik ze binnen onder de lamp in de bloei steken, maar daar zijn ze tegelijkertijd groener beginnen worden maar ook vergelen met rode stelen, dus ja pff daar begin ik niet aan.

IMG_6615.jpg

Kga gewoon opnieuw beginnen.. perliet is besteld want die was op, en ja daar heb ik wel wa van nodig.

Comment

• Grow Co
          Grow Co commented
          Editing a comment
          Balen man. Stawberry cough schijn meer aardbei haze achtig te zijn
          Suc6 met de nieuwe start

• Fenderbender
          Fenderbender commented
          Editing a comment
          Grow Co ja ma de vorige die ik geplant had met de korte feno was fantastisch, men tent rook letterlijk naar aardbeien en de smaak was ook veel meer uitgesproken dan wat er nu is uitgekomen, dus het hang toch veel van wat er uit het zaadje komt. Strawberry cough is de parent van Strawberry Cookies, dus mja idd mss daar eens gaan kijken zonder de invloed van die Berner strains.

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Die hittegolf heeft mij m'n stekken gekost, het was bizar!

Zammy heeft me nog eens verleid, als ze een bonnetje toesturen voor een gratis pakje Mckennai Cubensis kon ik niet laten om toch iets te bestellen, Vrijdag komt Strawberry Cough van Dutch Passion toe en Jack La Mota van Medical Seeds, hun take op de Jack Herer.

Comment

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          ben bezig maar een volledig dag tot dag kweekverslag ga ik hier niet meer maken

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Slappeling.

Vind de ploegbaas daarvan?

• Grow Co
          Grow Co commented
          Editing a comment
          Remco Gewoon n wekelijkse update toch wel zeker?

Doosje is binnen, de champies ga ik meteen men matje effe zoeken en dan water geven.
        Ze hebben der Pink Rozay bijgegeven, en een F1 Auto benieuwd of dat opleeft naar de marketing.

Hun nieuwe scratch cards trekken wel op niks, krijg het er niet af zonder de code te beschadigen.

Hmm ja kga wss gewoon een Jack La Mota & Strawberry Cough proberen want ja daarom heb ik ze gekocht.
        Dacht drie te planten maar kheb een pot te kort, mijn Blueberry leeft nog kheb die terug in de Zon gezet. Met het idee van ja wat eraan komt komt eraan als ze blijft gaan.

C7AEFE4F-1811-47DE-B223-5AFA0502CFC5.jpg

Comment

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          De grootste zijn denkelijk die xxl zoals think different enzo , en dan 1tje met meer sativa . Die dutch treat en kitsune kush autos zijn beide al 10-11 weken ipv 9 a 10 . Maar idd ik heb ng geeneen afje gehad die echt heel groot word, maar think diff enkel binnen gehad in kleinere potten. Omgekeerd mss word ze heel groot.

• Fenderbender
          Fenderbender commented
          Editing a comment
          Wesley pipes Oh ja Think Different.. die heb ik vroeger nog gegroeid, buiten ist wel anders, zeker in volle grond, beetje hit en mis ook, of ze blijven mini of ze pakken en kunnen wel een serieuze struik worden. In potten kan ook maar dan moet er een stuk meer gezet worden.

• Zazaris
          Zazaris commented
          Editing a comment
          Ik heb momenteel de gratis milky way staan. Ik heb ook een train wreck auto staan die erg traag ging. Is ook veruit het grootste. Ze is dik een meter vanaf de stam en ik heb haar hoofdstad nog “geknakt. Hierdoor zijn er twee hoofdtaken ontstaan

Tot 700gram per plant buiten
        begint vanaf de bloei pas echt te stretchen
        Zoals ik lees moet dit een buffel worden
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

Comment

• Minigrowcase
          Minigrowcase commented
          Editing a comment
          Glueberry OG van dutch-passion 130/150cm hoog en dikke opbrengst

• Fenderbender
          Fenderbender commented
          Editing a comment
          Ja buiten is een ander verhaal, binnen heb ik er ook al autos zien opblazen tot idd kilo of meer, maar is meestal Hydro/DWC + veel licht!

Dutch Passion heeft idd weer leuke opties blijkt
          Toch enkele waar ze zeggen buiten in een grote pot kan het toch +- de halve kilo zijn. En zijn idd planten die meer dan 11 weken moeten en tussen de 1 en twee meter worden.

• Minigrowcase
          Minigrowcase commented
          Editing a comment
          Ik heb die binnen gekweekt echt een aanrader

Jeej het Champignon kitje heb ik al 4 keer kunnen oogsten, groeide wiet maar zo snel.

En kheb ook eindelijk terug planten onderweg, 2 keer Dutch Passion Strawberry Cough en Medical Seeds Jack La Mota wel een moeilijke start.. Khad nog 1 plant op de veranda in de zelfwaterende pot en kheb zitten wachten tot die pot vrij was, kwas de zaadjes wel al begonnen in kleinere potjes en da​ar hebben de wortels te lang zitten uitgroeien, en het zijn ook sativa dominante soorten 75 en 80% en de Strawberry Cough lijkt de potgrond (supermarkt) of de constante bewatering niet zo fijn te vinden.. maar kheb ze nog maar vorige week verpot en ze krijgen nu water en great white shark myco en ze zijn toch al goed gegroeid en de Jack La Mota lijkt al een heel pak gelukkiger want die was ook wat gelig vorige week.
        Denk gewoon nog effe doorploeteren als de bacteriën en schimmels hun werk doen draaien die twee ander ook nog wel bij zijn ook al een stuk beter en terug groener maar wel aant klauwen. :/

Dat voor groeien ga ik niet meer doen, kzaai liefst meteen in de pot zodat de plant meteen aan het systeem en waterpeil kan gewend raken.
        Denk dat ik uit tuindraad drie kleine trelissen ga knippen die ik rond de plant plooi en dan te takken wa naar beneden en buiten trekken en budsites plaatsen en dan topje eraf.
        40152525-84C0-4378-94D0-2B3415954EC8.jpgDB561F95-37B9-4B66-93CD-561D0EA95011.jpg

Comment

• Minigrowcase
          Minigrowcase commented
          Editing a comment
          Ga je ze weer kerstboom vorm laten groeien? Zien er best goed uit hoor

• Fenderbender
          Fenderbender commented
          Editing a comment
          Minigrowcase neenee, kheb er gisteren nog tuindraad rond geplooid, kga strak de onderste laag verwijderen, nog een paar takken laten bijkomen en dan de top eraf. De linkse is iets later want één zaadje was gestopt met groeien in de kleine potjes en heb ik herstart. En mja die rechtse Strawberry daar ben ik toch niet blij mee, zo klauwen en zo hele dunne lange vingers die helemaal vaneen geblazen zijn die vind de grond te heet en te nat peins ik.

Onderste lagen geknipt, nu nog effe groeien en dan toppen, en de takken een vak lager trekken.
        E08BBC13-7114-4559-9F02-3D0CAB33C947.jpg

Comment

En net ook met de stofzuiger en met nat door de tent, en alles wat er niet in moest eruit.. Alle kabels en koordjes terug strak.
          Dat voelt meteen een heel stuk cleaner, kheb er al direct meer goesting in.. en als ik het zo van boven bekijk jaja da gaat leuk worden.
          Extra lamp voor te bloeien hangt ook nog klaar.
          Effe alles lekker dicht zodat ik kan zien hoe warm het wordt, staan nu al effe op 27°

IMG_1761415555584.jpg

Comment

Alles groeit toch goed, de klauw van de strawberry cough lijkt mij het meeste op teveel N maja kan ni veranderen wat er in de pot zit. ben nog niets extra aan het geven, buiten de great white myco
            Denk nog 2 dagen en dan kan de top eraf heb ik 6 lagen per plant elke plant 12 toppen en als ik die dan allemaal terugplooi naar 2 lagen op de rooster en rondom plaats.. of mss moet ik er maar 8 overhouden per plant dan kan ik in elke windrichting 1 plaatsen en die onderste stengels nog af, want er is veel stam tussen de nu eerste en tweede laag want ik heb er al afgehaald, mss beter dak alles wat kort bij elkaar zit laat staan.
            Bij de Jack zit alles veel compacter.

IMG_1761588633478.jpg
            Last edited by Fenderbender; 27 October 2025, 20:29.

Comment

De kopjes zijn eraf, kheb 12 takken op de Jack La Mota en 10 op de Strawberries.
              ok het plan is paar dagen laten herstellen en takken laten groeien tot ik ze allemaal onder de draad kan steken, dan de stam kuisen dat ik enkel budsites heb, die paar dagen laten groeien en dan in bloei steken en zien waar we uitkomen.

IMG_1761761387956.jpg

Comment

• Fenderbender
                Fenderbender commented
                Editing a comment
                Minigrowcase ja nee ma ben niet per oppervlakte bezig want heel de tent is niet belicht

• Fenderbender
                Fenderbender commented
                Editing a comment
                Grow Co Ja dat heb ik ook gemerkt dat die eerste niet zoals de rest was..die ander waren ook lekker maar helemaal niet zo uitgesproken als die eerste plant. Deed me wel vloeken, mss is zo'n moeder/kloon tentje wel de moeite waard, eerst plant groeien, dan stekjes en zien of het iets is, en als het lekker is moeder bijhouden en anders op zoek naar de volgende.

• stef273
                stef273 commented
                Editing a comment
                De pheno van strawberry cookies had ook een erg uitgesproken aardbeien geur en smaak, was echt lekker vandaar dat ik nu ook een strawberry cough ah kweken ben. Hopelijk ook een erg uitgesproken aardbeien geur en smaak.

Effe piepje in de tent.
              Kheb ze woensdag geschakeld en dan loopt het natuurlijk snel uit de hand.
              De Jack is wel meer gebleven waar ik hem getopt had maar zet zich lekker bossig uit.
              De ander zijn nog serieus beginnen schieten met lange internodes de rechtse nog het ergst want die stak ver boven iedereen uit heb ik de hoofdstengel nog maar eens omgeplooid onder het hek zodat ie meer gelijk blijft met de linkse.
              Kga ze binnenkort wat meer plaats geven dan krijgt de Jack zijn eigen lamp en de strawberries onder de sanlight.

IMG_1762714628025.jpg

Comment

​Zucht kheb men planten gekookt vorig weekend als ik weg was, 2de lamp erbij en de timer van de afzuiging is niet terug aangesprongen met de lamp is nog zo'n analoog ding begint te verslijten lijkt me want hij blijft hangen.
                Dan hebben de planten paar dagen op 39°c en maxed out luchtvochtigheid meegemaakt en nu zijn ze redelijk bleek geworden vroegtijdig en de voeding in het reservoir rook nogal onfris, beetje golfbreker geur aan de zee.
                Nu we gaan door en zien waar we uitkomen. kheb ze wel terug herzet naar originele positie met 1 lamp dat als het nog eens voorvalt de boel niet oververhit.
                De Medical Seeds Jack La Mota is wel toppen aant gooien daar komt nog iets van.

IMG_6751.jpg​​​

1 van de Strawberry Coughs is ook aan toppen bezig.
                Maar wa smaller.

IMG_6752.jpg ​​

En de tweede Strawberry heeft het moeilijk. Stam staat ook met purperen strepen op de stam.

IMG_6753.jpg

Kmoet dringend mijn omgeving aanpakken als men afzuiging temp en LV niet oké is ga ik nog vaker terug in de problemen geraken.
                Ben bij greensell aant kijken naar zo'n afzuiging die je kan automatiseren AC Infinity, Spider Farmer of Mars Hydro.
                Enige aanraders?
                Ander optie lijkt me een variac te kopen zodat ik mijn fan kan regelen en dan mss zo'n Cli-mate humi controller daar kan je dan ook alles op aansluiten, lamp, verwarming die kan aanspringen als het licht uitgaat, ventilator en bevochtiger of ontvochtiger nu niet dat ik die heb want ja vocht moet vooral uit de tent waar ik op de afzuiging op reken.

Comment

• Grow Co
                  Grow Co commented
                  Editing a comment
                  Nee ik heb de afzuiger, heater, clipfan, canopy en uv verlichting van hun. Maar alleen de afzuiger op AI programma
                  Die transmitters zijn voor mijn clipfan en afzuiging zender in de controller ontvanger in t apparaat
                  Elk apparaat heeft n eigen stekker/voeding de controller 69Pro word gevoed door de signaalkabels. De AI controller heeft n eigen voeding

• Fenderbender
                  Fenderbender commented
                  Editing a comment
                  Grow Co kogel is door de kerk, t'is de T4 Pro geworden met de langere filter en acoustic clamp, effe HAL9000 ai nog niet int huis halen, kheb de handleidingen zitten lezen en de pro doet alles wat ik wil eigenlijk en kan ook geavanceerd programma draaien met lichtsturing. Koop ik binnenkort nog eens een UIS type A adapter en de trollmaster plug voor mijn sanlight en nog zo'n clipfan en dan staat alles op de controller en hoor ik geen analoge klokjes meer ratelen!, alles gestuurd via pulse-width modulation!

Hoewel dat kan me mss nog meer irriteren of mss de katten want ik kan bij veel apparaten die hoge piepjes van die aansturing horen, ofwel iets in het systeem dat mee resoneert op die frequenties.

Super benieuwd in elk geval want dat gaat een hoop uitmaken nu schommelt men tent eigenlijk heel de tijd tussen extremen, want ik heb een 2 speed vent maar als die aan blijft staan is men tent kurkdroog 25%, dus staat ie geschakeld maar dan blijft de lv stijgen tot ie de tent weer effe droog trekt. Maar das ideaal voor de AC want dan kan geleidelijk van 65%lv tot 25% zakken voor laat bloei. Ja daar kijk ik wel naar uit naar een stabielere tent.

• Grow Co
                  Grow Co commented
                  Editing a comment
                  Mooi man. Met de 69pro werkt t ook super. Ga je echt blij van worden.
                  Vind t grootste voordeel dat je alles ook in n app kan afstellen en zien.
                  En je afzuiging word constant geregeld geen omkijken meer naar als je ingesteld bent.
                  Veel plezier ermee 🫶🏻

Aie ze worden enkel maar geler, ja redden is daar niet meer aan maar ik laat ze hun ding doen.

AC Infinity is besteld volgende groei is mit klimaanlage, dat men LV en temperatuur in de juiste zone blijft, dat zal wel schelen.
                Nu ist wel ni de moment om pakjes te bestellen, men Zamnesia BF bestelling staat sinds maandag al op ready to send, ze boden weer een champikitje aan da kan ik dan niet laten om iets te bestellen, wat hete pepers en zaden, CBD Skunk Haze van Dutch Passion 8% CBD en 8% THC benieuwd om eens te groeien.. Paar Cheese zaden en enkele van die Grove terplock bags om eens te proberen

Comment

• Fenderbender
                  Fenderbender commented
                  Editing a comment
                  stef273 greensell laten juist weten dat het pakje meegegeven is, die weten wel! en ze schatten zelf morgen al hier, hoewel t'is met dpd die weten amper men huis te vinden :%

• Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Pittige pepers.nl al gecheckt?

• Fenderbender
                  Fenderbender commented
                  Editing a comment
                  @Rreppellsteeltjam ja die hebben alles zo te zien, scotch bonnet rood is net wel uitverkocht, Adjumas vink ook wel leuk, maar ja ik heb er nu eerst die groeien van de zomer.
              Bezig...
              X