Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

    Korting op 420shop
    na het afzuur drama,gaa ik weer gewoon verder met biobizz groei en bloei.en afzuuren doe ik niet meer.de meter gebruik ik nog alleen om de temperatuur van het water te meten.en om aarde monsters te meten.de pp hebben al 2 weken voorgroei gehad,en ik kreeg ze vandaag binnen.ze staan nog te nat om over te potten.moet nog aarde monsters nemen,want ik gaa de grond voor de 2e keer gebruiken.zonnodig kan ik de ec omhoog krikken,met plagron korrels.nieuwe camera1 124.jpgnieuwe camera1 125.jpgnieuwe camera1 126.jpg

    #2
    Re: nieuwe ronde nieuwe kansen.nu 5 pp 1200 watt erboven.

    Zit jij ff helemaal verkeerd met je topic!!!

    Je zit op de hydro afdeling THC Mcgeek, niet bij aarde.

    Veel succes verder met je kweekie

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: nieuwe ronde nieuwe kansen.nu 5 pp 1200 watt erboven.

      de opbrengst was matig,maar de zooi is goed rookbaar.de growshop waar ze biobizz groei en bloei verkopen was weer eens dicht.ben naar een andere gegaan,en heb de heele voedingslijn van b.a.c. gekocht.ik heb de wortel stimulator,en de groei,en bloei.en ook de biologische pk booster.heb ook van ghe ph down,is een organisch gebufferde oplossing,verlaagt de ph van het voedings water.maar of ik afgezuuren weet ik nog niet.gaa grondmonsters nemen,wat wortels verwijderen,en door elke kuip doe ik 10 liter cocos,zodat me grond wat luchtiger word.de bovenste laag van me aarde schep ik eraf,en gaat in de kliko.ik hoop de pp over 2 dagen te kunnen overpotten.en mischien kan ik vanavond een pp ruilen tegen een 9 wekenhaze.foto,s volgen

      Comment


        #4
        Re: nieuwe ronde nieuwe kansen.nu 5 pp 1200 watt erboven.

        nieuwe camera1 131.jpgnieuwe camera1 133.jpgnieuwe camera1 134.jpgnieuwe camera1 135.jpgnieuwe camera1 136.jpgnieuwe camera1 138.jpgnieuwe camera1 143.jpgnieuwe camera1 139.jpgnieuwe camera1 142.jpgnieuwe camera1 146.jpgnieuwe camera1 149.jpgwortel resten zijn eruit,de grond heeft per 65 liter,8 eetlepels opwaardeer korrels van plagron gehad,en tegen de larven van de enge vliegbeesten,heb ik 10 lier water met bioshark geven.de grond 24 uur laten inklinken,en de dames kunnen erin.ook zit er per kuip wat fijne coccos door heen.

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: nieuwe ronde nieuwe kansen.nu 5 pp 1200 watt erboven.

            de kuipen staan op een verhoging van 3 cm.ik zat er ook aan te denken om ze van ondere water te geven,want met 11 liter potten gaat dit ook super.maar wasmachine lekbakken zijn net te groot voor me hok.

            Comment


              #7
              Re: nieuwe ronde nieuwe kansen.nu 5 pp 1200 watt erboven.

              nieuwe camera1 150.jpgnieuwe camera1 151.jpgnieuwe camera1 152.jpgnieuwe camera1 153.jpgnieuwe camera1 154.jpgnieuwe camera1 155.jpgde dames gaan lekker onder 1 keer 600 watt son t.moet de kuipen nog een beetje aanvullen.de dame op de eerste foto is een 9 weken hazje,dus moet de topic titel aanpassen maar heb geen idee hoe dat te doen.ze hebben minimaal bac groei gehad en beetje wortel stimulator,neem van de week foto,s met de lampen uit.nu staan ze nog op 24 uur.

              Comment


                #8
                Re: nieuwe ronde nieuwe kansen.nu 5 pp 1200 watt erboven.

                lokes ,

                ziet er goed uit tumble

                veel geluk met deze ronde !!

                ik volg je
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  #9
                  Re: nieuwe ronde nieuwe kansen.nu 5 pp 1200 watt erboven.

                  Hey TT,
                  Suc6. zal meegluren.

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

                      nieuwe camera1 156.jpgnieuwe camera1 157.jpgnieuwe camera1 158.jpgnieuwe camera1 159.jpgnieuwe camera1 163.jpgde kuipen zijn voldoende bijgevuld,moet nog 3 rondjes uitknippen,om op de aarde te leggen.en heb het hazje maar in het midden gezet.hep me oude son t pia plus lampen uit belgieen maar weer opgepoetst.ook de kappen goed schoongemaakt.en de dames op 18 uur licht gezet.toen de lamp net uitging heb ik ze nog effe met bio protect van plagron bespoten,want meeldauw komt er bij mij niet meer in.vanavond gaan ze gewoon vol in de groei met 1200 watt erboven,de lampen hangen wel 90 cm boven de planten.gaa ze in een week tijd tot 60 verlagen.
                      Last edited by tumble trimmert; 14 August 2011, 14:19.

                      Comment


                        #12
                        Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

                        gaad lekker daar man ik ga zeeker volgen grt

                        Comment


                          #13
                          Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

                          nieuwe camera1 171.jpgnieuwe camera1 172.jpgnieuwe camera1 174.jpgde dames doen het goed.

                          Comment


                            #14
                            Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

                            Ziet er goed uit, suc6 met het vervolg

                            Grtz Ceristo

                            Comment


                              #15
                              Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

                              nieuwe camera1 179.jpgnieuwe camera1 180.jpgnieuwe camera1 181.jpgnieuwe camera1 182.jpgde pp dames gaan als een speer,het stek hazeje gaat iets minder snel.er staan ook 10 amnesia haze zaailingen bij van kera seeds.de zaailingen groei ik voor voor iemand,hij gaat ze op 1m2 zetten,dus bij hem kunnen ze gelijk in de bloei.ps dat zaailingen zo snel nieuw blad aan maken blijft me verbazen.
                              Last edited by tumble trimmert; 22 August 2011, 12:31.

                              Comment

                              Bezig...
                              X