4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tumble trimmert
    Banned
    • Mar 2010
    • 3610

    #61
    Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

    beunhazers komen er bij mij niet meer een.laats zou er eentje helpen knippen,kwam ie binnen met een bos maaier,wat een lawaai was dat zeg

    Comment

    • Bubba J
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 2376

      #62
      Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

      lol TT, waarom geeen haskelaar is ook al gemaald dan
      sigpic

      Comment

      • justforfun
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2010
        • 553

        #63
        Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

        Hey TT,

        Ik zie je draadje net pas. Ziet er naar uit dat de opbrengst niet gaat tegenvallen. In ieder geval beter dan de vorige ronde, haha.

        Je hebt inderdaad al vroeg herfstverschijnselen. Alleen die haze moet nog even, ben benieuwd hoe die het gaat redden.

        Veel succes met de laatste loodjes.

        Gr. JFF
        Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

        Comment

        • THC Dude
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 2405

          #64
          Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

          Altijd kut die spint, zeker als ze nog eens bijdehand gaan doen door briefje achter te laten.....bloedzuigers.....euh...bladsap zuigers

          Verder ziet er goed uit tumble, zal je een lekker rokertje aan overhouden, en met zo bosmaaier ben je wel snel klaar knippen

          Succes met de laatste loodjes.

          Grtz

          Comment

          • tumble trimmert
            Banned
            • Mar 2010
            • 3610

            #65
            Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

            nieuwe camera1 357.jpgnieuwe camera1 358.jpgnieuwe camera1 359.jpgnieuwe camera1 360.jpgnieuwe camera1 361.jpgnieuwe camera1 363.jpgnieuwe camera1 365.jpgnieuwe camera1 365.jpgnieuwe camera1 368.jpgnieuwe camera1 370.jpgde geur is niet normaal meer

            Comment

            • Bubba J
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2010
              • 2376

              #66
              Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

              De geur niet alleen, die toppen zijn ook wel niet normaal ^^
              sigpic

              Comment

              • tumble trimmert
                Banned
                • Mar 2010
                • 3610

                #67
                Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

                nieuwe camera1 372.jpgnieuwe camera1 373.jpgze staan nu 2 maanden,ik zelf denk nog een dag of 3,en dan zetten we de bosmaaiert erop

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #68
                  Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

                  Maaize alvast dan maar.
                  Ben benieuwd wat de maai brengt

                  Comment

                  • tumble trimmert
                    Banned
                    • Mar 2010
                    • 3610

                    #69
                    Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

                    ik gaa dit keer knippen,met alleen maar muziek van level 42,gewoon omdat het kan

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #70
                      Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

                      It's (almost) over.....

                      Comment

                      • Natures Finest
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2010
                        • 229

                        #71
                        Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

                        Ziet er lekker uit TT! Gaan met die bosmaaiert!

                        GreetZ,
                        NF
                        sigpic

                        Comment

                        • Bubba J
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2010
                          • 2376

                          #72
                          Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

                          Hop hop TT maai die dikke kop^^
                          sigpic

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #73
                            Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

                            Knip ze, og ja niet lummele tummele ghehe

                            Comment

                            • Fruitboer
                              Son of the Bong
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2011
                              • 412

                              #74
                              Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

                              Wow man, ziet er nice uit!!!!!

                              Als mijn oogstje er 1/3 zo goed uitziet zal ik al tevreden zijn!!!!!

                              Ben benieuwd naar het drooggewicht, zal wss alle schattingen overtreffen
                              Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                              Comment

                              • tumble trimmert
                                Banned
                                • Mar 2010
                                • 3610

                                #75
                                Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

                                nieuwe camera1 395.jpgnieuwe camera1 396.jpgnieuwe camera1 397.jpgnieuwe camera1 398.jpgnieuwe camera1 399.jpgnieuwe camera1 400.jpgnieuwe camera1 401.jpgnieuwe camera1 402.jpgnieuwe camera1 406.jpgde dames blijven wat langer staan,want het weekend is iets uit de hand gelopen.heb een flesje rippen gekocht,wat ik aan het hazje gaat geven.

                                Comment

                                Bezig...