Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2xMadshack, 2xHericules, 2xHaze 120x120x180 Secret Jarden DarkstreetII

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2xMadshack, 2xHericules, 2xHaze 120x120x180 Secret Jarden DarkstreetII

mooie hoofdcola's

Comment

zo dat zijn lekkere colas jammer van die rot beestjes maar ff volhouden en die knoflook kan wel werken.
      Last edited by vapoman; 10 October 2011, 16:27.

Comment

Goedemorgen,

Growers/Blowers

Gelukkig gaat het weer beter met de dames heb gelukkig de bladluis klein gekregen mijn lampen gaan zo uit, dan kunnen mijn dames lekker slapen. Als iemand me advies kan geven zal mooi zijn. Ik zit nu laatste week voeding vrijdag de laatse x. Iemand vertelde mij om de dames te stressen ????????? Wat, en hoe, en wanneer, en waarom ? Hier nog wat foto's van de dames . Ben zeer tevreden over mijn eertste keer van 6 planten 5. De toppen zijn net iets groter dan een liter fles. O ja vanaf vrijdag wil ik spoelen en volgende week zaterdag knippen hoe weet ik wanneer ?? Anybody
        Ik ben best wel trots voor mijn eerste x in iedere geval bedankt,
        Vale
        Sir Smoke Allot
        Monty
        Creooltje
        Q&Q
        Vadertje
        En natuurlijk al die mensen van JD die me advies hebben gegeven Thx
        Attached Files
        Last edited by BLAZE2BLAZE; 13 October 2011, 08:12.
        sigpic

Comment

Mooie hoofdtoppen man, hoe zien de trichomen eruit ? Is alles al milky ? Dan kun je stoppen met voeding, en een (minstens) weekje alleen water geven.
          Makkelijkste manier van stressen is ze 48 of 72 uur donker te laten staan voor de knip.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Sorry? Neem het me niet kwalijk ik weet niet wat dat is en waar zie je dat het milky is ? Vanavond nieuwe foto's maar close up.

Like i always say : Just blaze it !!!!
            sigpic

Comment

Voor je 1e keer heb je het zeer goed gedaan, mooie vette toppen!

Trichomes kun je met een microotje bekijken, aan de hand daarvan oogst je;
              Wanneer oogsten? Trichomes

Als je bepaalt hebt dat ze klaar zijn zet je ze 2 of 3 dagen in het donker zodat ze nog ff door gaat met aanmaak.

Minimaal een week voor de oogst stoppen met voeding om je plant schoon te krijgen van overtollige voeding.

Ben benieuwd naar de close-ups

Comment

Topwerk!

Kan niet wachten tot de mijne zo groot zijn

Comment

Ok heb geen microtje en waar zou ik dat kunnen halen? En wat zijn de kosten ervan?
                  sigpic

Comment

Zijn via het internet wel te vinden, kosten ~ €10,-

Comment

hey hey Growers/Blowers

Omdat er gisteren een tak is afgebroken laat ik hem drogen. Hierbij een foto'tje van een topje .
                      Wil graag weten of het nog goed gaat morgen laatse x voeding.
                      Hij was behoorlijk wit en na het drogen heeft ie rode haren gekregen ik ben bang dat ik iets verkeerd doe!
                      Graag aub advies/tips welkom.
                      Attached Files
                      sigpic

Comment

Nee hoor, bruin/oranje worden is normaal

Comment

mooi man en dat voor de eerste keer, iemand heeft hier groene vingers ^^
                          sigpic

Comment

Goedenavond

Growers/Medeblowers

Ik begin vandaag met spoelen. Ik heb een probleempje heb vandaag gezien dat mijn temp zwaar gedaald was toen de lampen uit waren ik was echt geschrokken 17,5 graden. Nou was mijn vraag is dit schadelijk op het laatste moment van de kweek.
                            Hieronder wat foto's van de afgebroken top hij woog 9,3g en weegt nu 5,4g ik laat jullie wel weten en zien wat het eind resultaat. Graag aub wat advies over de temperatuur thx

B2B

Like i always say : Just Smoke It !!!!
                            Attached Files
                            sigpic

Comment

Ja die top heb je er vast en zeker gewoon afgehaald om te snoepen!
                              Dat mag ook wel.

Ziet er netjes uit zo, geen problemen.

Comment

Nee, da's niet schadelijk, eerder positief.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X