Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2xMadshack, 2xHericules, 2xHaze 120x120x180 Secret Jarden DarkstreetII

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dag

Growers/Blowers

Ik kom net thuis en bekijk mijn dames en tot grote schrik zie ik dat de bladluis weer trug aan het komen is. Mijn vraag is : Is het schadelijk zo in de laatste week spoelen en drogen ben bang dat ik het wwg moet gooien. Ik moest me geen zorgen maken ma dat doe ik wel ik wil er niet aan denken om beestjes te roken. AUB help
    sigpic

Comment

Hier nog wat foto's van de afgebroken top
      Weegt nu 3,4g
      Attached Files
      sigpic

Comment

Re: 2xMadshack, 2xHericules, 2xHaze 120x120x180 Secret Jarden DarkstreetII

Een eerlijke weger, geweldig, prachtig, schitterend!

Ziet er smakelijk uit, vreemd je het nog hebt laten liggen.

Comment

Help kan iemand mij vertellen of bladluis nu in de laatste week schadelijk thx
          sigpic

Comment

Ja, voor het blad, die eet waarschijnlijk bladeren. Ik weet niet of jij die wilt bewaren.

Comment

Dag Blowers/Growers,

Ik heb vandaag naar de trichomen of trichodes gekeken de haze begint amberkleurig te worden de rest is nog doorzichtig, maar door de bladluis ben ik bang dat de planten het niet redden, en wilde graag weten hoelang de procedure grofweg duurt voor de trichomes goed ze zijn? Thx allemaal
              sigpic

Comment

Dag Growers/Blowers

Ik heb vandaag de daad gedaan bij de dames Heb ze allemaal omste beurt genomen en gesnoeid en gewogen omdat dit mijn eerste keer is snap ik er nix van maar in ieder geval heb er uit 5 planten samen 1323,9gr
                Lemonhaze 300,8gr
                Madshack1 267,_gr
                Madshack2 266,9gr
                Hericules1 242,1gr
                Hericules2 247,1gr
                ________
                Totaal 1323,9gr Alles is dus nog nat hoeveel haal ik er droog uit en hoe lang moeten ze drogen ze ruiken ziekelijk . Wat mij opvalt is dat de planten qua gewicht niet veel van elkaar verschillen. Hieronder een foto van mevr. Lemonhaze
                Attached Files
                sigpic

Comment

Kun je mij uitlegge hoe je alles had aangeslote en waarop. ... Mooie toppe die haze man.

Comment

Droog is het ongeveer 1/5 van het natgewicht.
                    Goed gedaan!
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Leuk oogstje, succes met rustig drogen en curen en smoren.

Comment

Dag Growers/Blowers

Ik heb mijn wietjes goed gedroogd het takje krakt lekker door is goed krokant en lekker stinkend. Als ik het langer ga laten drogen dan valt alles uit elkaar dat wil ik niet. Het uiteindelijke gewicht van al de dames samen was 316,2 Gram . Heb ik het goed gedaan of kan het nog beter ik weet het niet heb eentje gerookt shit hey we waren voor 5 uurtjes goed stoned dikke shit Nu ff goed laten curen kan iemand me vertellen wat het beste is om te curen of hoe lang thx.

Groetjes B2b
                        sigpic

Comment

Curen doe je in luchtdichte potten, liefst ook lichtdicht of je moet ze donker wegzetten. een inmaakpot werkt prima. De eerste weken open je dagelijks je potten voor een 10 minuten en husselt de wiet een beetje om. Zo kan het restvocht uitwasemen. De eerste tijd hoor je een lichte plop al je de pot open doet veroorzaakt door een lichte overdruk van de gassen die bij de fermentatie vrijkomen. De lucht ruikt ook lichtjes naar ammonia die er uitkomt. Zolang je dit hoort blijf je luchten. Is er geen plop meer dan mag de pot dicht blijven. Best laat je die dan een maand of 3 ook dicht en zet het koel en donker weg. Na 3 tot 6 maanden is je wiet op zijn best.

Comment

Netjes gedaan Blaze.
                            Het kan altijd beter, maar zou wel tevreden zijn. Meerdere soorten is altijd wat lastiger voor een goed rendement
                            De haze heb je goed gekweekt, ziet er lekker uit, de rest ook.

Als tip kan ik geven, volgende keer wat meer met voeding en water experimenteren, namelijk eerder meer voeding, en minder voedingswatergeven. Pas vanaf begin vruchtvorming.
                            Dan kun je nog meer eraan krijgen en het belangrijkste meer hars (gewicht) in de toppen krijgen.

Zorg ook voor genoeg luchtverversing altijd, vooral in de bloei, maar volgens mij zit dat wel goed daar.

Laat het smaken, en succes met de volgende

Comment

Als je alles in 4 dagen gedroogd hebt, dan mag je zeker wel een paar maanden curen.
                              Over een maand of zes proef je pas de echte smaak
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                              X