Goeiemorgen jointjedraaiers.
Hier is de Waterval terug met een uitmuntend projectje. Vol benieuwing ga ik de strijd aan met de veel besproken Apple Fritter zaden van Barneys Farm.
Op 9 April zijn er 7 zaadjes ontkiemt en daar blijven 5 gezonde zaailingen van over.
De andere 2 hebben nooit het daglicht gezien...
Genetica Animal Cookies Strain x Sour Apple Strain
Buiten kweek opbrengst (g) 1000 gr/plant
Opbrengst Binnen kweek (g) 650 gr/㎡
Bloeitijd (dagen) 65 - 70
Hoogte (cm) 90-110cm
Hoogte binnen kweek (cm) 90-110cm
Indica % 50%
Sativa % 50%

De ruimte is 70x70x160 en de bedoeling is om er weer een scrog van te maken gezien de bewezen goeie resultaten uit het verleden. (1g per watt in dezelfde setting)
De ronde draait onder een Mars Hydro FC E 3000 met Bridgelux Diodes.
Ze hebben al een nieuwe schoen gekregen en ze hebben het goed naar hun zin sinds gisteren
Ik hou de temperatuur relatief hoog op 26 a 27 graden omdat ze in mijn mening dan iets sneller gaan.

Ik heb diy vloerverwarmingske gemaakt voor de eerste 14 dagen, vanaf mei acht ik het niet meer nodig, het schiet enkel aan in de donkere uren
20250419_074055.jpg
Goed deze morgen stonden ze er zo bij, daags na het verpotten

Lamp staat op 30% op 45 cm van hun kopjes
De potten zijn gevuld met DCM Huis en Tuin potgrond, gemengd met perliet, knijpnatte aarde en 10ml Power Roots verdeeld over het water die in de aarde werd gemengd. Dat da boeltje goed kan verdampen en zo de LV op 60% houden.
Alles is afgezuurd op 6.5 en het EC onder de 1.0 gehouden.
Als alles goed loopt is het plan de klok te draaien rond de 15de mei.
De I Fan (smart) van Mars Hydro is een hele leuke tool, je kan hem instellen dat hij een constante LV behoud, alles met de app, alsook het licht is volledig van op afstand te bedienen!
Er zal 1tje verdwijnen en zo met 4 planten in de bloei gaan!
Ik probeer wekelijks een update te geven!
Geniet van jullie Pasen!
Hier is de Waterval terug met een uitmuntend projectje. Vol benieuwing ga ik de strijd aan met de veel besproken Apple Fritter zaden van Barneys Farm.
Op 9 April zijn er 7 zaadjes ontkiemt en daar blijven 5 gezonde zaailingen van over.
De andere 2 hebben nooit het daglicht gezien...
Genetica Animal Cookies Strain x Sour Apple Strain
Buiten kweek opbrengst (g) 1000 gr/plant
Opbrengst Binnen kweek (g) 650 gr/㎡
Bloeitijd (dagen) 65 - 70
Hoogte (cm) 90-110cm
Hoogte binnen kweek (cm) 90-110cm
Indica % 50%
Sativa % 50%
De ruimte is 70x70x160 en de bedoeling is om er weer een scrog van te maken gezien de bewezen goeie resultaten uit het verleden. (1g per watt in dezelfde setting)
De ronde draait onder een Mars Hydro FC E 3000 met Bridgelux Diodes.
Ze hebben al een nieuwe schoen gekregen en ze hebben het goed naar hun zin sinds gisteren
Ik hou de temperatuur relatief hoog op 26 a 27 graden omdat ze in mijn mening dan iets sneller gaan.
Ik heb diy vloerverwarmingske gemaakt voor de eerste 14 dagen, vanaf mei acht ik het niet meer nodig, het schiet enkel aan in de donkere uren
20250419_074055.jpg
Goed deze morgen stonden ze er zo bij, daags na het verpotten
De potten zijn gevuld met DCM Huis en Tuin potgrond, gemengd met perliet, knijpnatte aarde en 10ml Power Roots verdeeld over het water die in de aarde werd gemengd. Dat da boeltje goed kan verdampen en zo de LV op 60% houden.
Alles is afgezuurd op 6.5 en het EC onder de 1.0 gehouden.
Als alles goed loopt is het plan de klok te draaien rond de 15de mei.
De I Fan (smart) van Mars Hydro is een hele leuke tool, je kan hem instellen dat hij een constante LV behoud, alles met de app, alsook het licht is volledig van op afstand te bedienen!
Er zal 1tje verdwijnen en zo met 4 planten in de bloei gaan!
Ik probeer wekelijks een update te geven!
Geniet van jullie Pasen!

Comment