TBD kweekt weer mee - 4x Gorilla Strawberry RF3 - FastBuds AF

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TheBigDudeski
    Moderator
    Lucky MemberModerator
    • Oct 2020
    • 583

    #166
    Alle zaden ontkiemd terwijl ze nog in het kopje water lagen te wellen haha, godver.
    Moet echt als een beest de tent weer opzetten, inrichten en alles klaarmaken voor de planten haha.
    Gelukkig is het maar 30 graden

    Comment


    • Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Pot ze vast in de aarde, kun je rustig je tentje opzetten

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Effe ventilator op je rug vastbinden.
  • TheBigDudeski
    Moderator
    Lucky MemberModerator
    • Oct 2020
    • 583

    #167
    Inmiddels zijn we draaiende. Wortels groeiden zo snel dat ze vanochtend wel de grond in moesten. Helaas smiddags ook werken, dus even alles geïmproviseerd gevuld en opgebouwd. Straks even alles strak maken en dan hebben we weer wat om handen voor de komende drie maanden. Voor de eerste keer mycotrex gebruikt, ben errrrrrrrrrrrg benieuwd of dat nou net zo'n wondermiddel is als dat ze doen voorkomen.

    Comment


    • Locogringo
      Locogringo commented
      Editing a comment
      Hier ook zoiets gebruikt, net of ze sneller groeien…mychorrzia ofzoiets.
      Vormt n symbiose met de wortels, (schimmel). “Zeggen ze”
      Maar ik geloof t wel..
      Ze gaan lekker en geen last van beestjes tot nu toe.

    • TheBigDudeski
      TheBigDudeski commented
      Editing a comment
      Da's hetzelfde spul. Was even in de war met de naam, maar jij hebt het bij het rechte eind. Heb een kuiltje gemaakt voor het zaadje, afgestreken theelepel met dat spul er in, dun laagje aarde daarop, vochtig maken, zaadje erin en licht aandrukken.

      Wou de kweek even wat uitbreiden ipv alleen biotabs en bloombastic, dus nu allemaal trex dingen erbij.

      WE ZIEN HET WEL!
  • TheBigDudeski
    Moderator
    Lucky MemberModerator
    • Oct 2020
    • 583

    #168
    Twee van de vier stonden vanavond bij thuiskomst fier rechtop en de andere twee zijn daarmee bezig.
    Vooralsnog ziet het er goed uit.
    PPFD is ongeveer 100 nu en de komende dagen ga ik dat verhogen naar 200 met een tussenstap op 150.
    Ben er echt verbaasd over dat de zaden zo snel zijn ontkiemd en binnen ongeveer een dag allemaal al boven zijn.
    Denk dat we morgen wel weer kunnen beginnen met tellen vanaf dag 1

    En het helpt me enorm om m'n gedachten op andere dingen te kunnen focussen.

    Comment

    • TheBigDudeski
      Moderator
      Lucky MemberModerator
      • Oct 2020
      • 583

      #169
      Nou, gaat lekker. Èèn plantje heeft er duidelijk geen zin in, de vervanger ligt momenteel te weken. Ook heeft èèn van beide dimmers het begeven, dus werk momenteel met met èèn lamp. Veel strek gehad ook. Niet echt bepaald een ideale aanvang van een nieuwe ronde haha

      20260625_075725.jpg
      20260625_075728.jpg
      20260625_075731.jpg
      20260625_075720.jpg Tja...

      20260625_075735.jpg Trekt wel bij denk ik. Heb de ppfd verhoogd naar 200 aan de randen en 250 in het midden.

      Inmiddels al dag twee, maar ik wil nog even een paar dagen aankijken hoe dit zich voortzet.

      !

      Comment


      • Minigrowcase
        Minigrowcase commented
        Editing a comment
        Welke dimmer zit er bij jou op? Vaak is zon pot metertje een paar euro
    • TheBigDudeski
      Moderator
      Lucky MemberModerator
      • Oct 2020
      • 583

      #170
      Nieuw zaadje in de grond gedrukt, komt hopelijk op vlak naast dat kleine steeltje rechts onderin en die gaat er daarna uit of in een kleinere pot. Zodra ze boven is beginnen we met tellen.

      20260626_173708.jpg

      Comment

      Bezig...