Mededeling

Collapse
No announcement yet.

globaal kweekverslag 3x do si dos 33 1x Blue gelato fems

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LED: globaal kweekverslag 3x do si dos 33 1x Blue gelato fems

Korting op 420shop
    Hallo Kwekers van de lage landen en beyond.

In mijn laatste verslag gaf ik eigenlijk aan geen kweekverslag meer te maken.

Maar aangezien ik nu 4 ipv 2 planten doe en feminised ipv auto heb misschien toch handig om een globaal verslag bij te houden voor stel dat ik tegen problemen aanloop.

Eerste kweek mag dan wel een knaller zijn geweest maar hoogmoed is zelden goed.

3x Do si dos 33 28% THC Feminised van BF

image.png

1x Blue gelato #41 26% THC feminised van BF
    image.png​

Zelfde stats als voorheen:

Spider farmer tent 70/70/160
    Spider farmer 100w lamp
    spider farmer inline fan

Eergisteren begonnen met het ontkiemen, alle 4 binnen een dag al klaar om gepot te worden.

Gister in red cups geplaatst, vorige kweek heb ik na ontkiemen direct in de pot zelf gestoken, dus deze keer een geupgrade process voor een beter resultaat, dat hoop ik dan maar

​image0 (5).jpg​

Rechtsonder zie je de duitse helm al naar boven komen

Gister erin gedaan, soil goed nat gemaakt voordat ze erin gingen.

EN KWEKEN MAAR DAMES EN HEREN. Deze keer ga ik ze wel toppen aangezien ik ze denk ik ong 2 maanden in veg wil laten. ik wil ze ook gaan scroggen om gebruik te maken van de gehele oppervlakte van de tent.

Eens kijken of dat we de 250-300 gram kunnen gaan aantikken deze ronde.

Dos si dos 33 is een gulle gever en een heel lekker fris zoet wietje
    Suc6

Comment

Met 100 watt gaat dat waarschijnlijk niet lukken.

2 maand groei gaat ook niet lukken, want je gaat scrog doen met 4 planten.

Daar heb je stevig gaas voor nodig en max 2 planten aan 1 zijde.

Dus wil je echt scrog gaan doen!?

Comment

• Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Net als ik

Heel veel succes, maar wees eerder blij met 100/150 gram. 250/300 gaat niemand lukken met 100w lamp.
      MGC 65W - Purple Lemonade
      MGC 65W - Blueberry Auto
      ​

Comment

oke dus zou het dan beter zijn om niet te scroggen, gewoon LST en misschien wat HST toe te passen? om te schakelen naar bloei wanneer het vol gegroeid is?

Minigrowcase ik had met 2 planten vorige grow 110g droog totaal, dus met meer planten hoop ik iig 200 te halen eigenlijk, maarja misschien moet ik die verwachting ook bijstellen.

Comment

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Het gaat niet om het aantal planten maar om het oppervlak wat je vol moet krijgen.

Scrog is een techniek om met 1 plant het hele oppervlak vol te krijgen.

SOG is een techniek om met zoveel mogelijk planten het oppervlak vol te krijgen, vloer vol zetten met 3 liter potten en gelijk op 12/12 zetten, en binnen 10 weken klaar.

En de fem/reg/triploide planten groeien nog 2/3 weken door na 12/12, dus schakelen bij een volle tent is dus veel te laat!!

• Minigrowcase
          Minigrowcase commented
          Editing a comment
          110 is netjes maar net hierboven word vermeld, meer planten betekend niet meer wiet.

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Meer licht en ruimte geeft meer wiet

Maandje voorgroeien is lang zat met 4 dames. Als je dan schakelt groeien ze in totaal 6-8 weken voor ze in bloei gaan
          Mooie keuze trouwens, dosidos moet ik ook nog eens proberen
      Bezig...
      X