Hallo Kwekers van de lage landen en beyond.
In mijn laatste verslag gaf ik eigenlijk aan geen kweekverslag meer te maken.
Maar aangezien ik nu 4 ipv 2 planten doe en feminised ipv auto heb misschien toch handig om een globaal verslag bij te houden voor stel dat ik tegen problemen aanloop.
Eerste kweek mag dan wel een knaller zijn geweest maar hoogmoed is zelden goed.
3x Do si dos 33 28% THC Feminised van BF
image.png
1x Blue gelato #41 26% THC feminised van BF
image.png​
Zelfde stats als voorheen:
Spider farmer tent 70/70/160
Spider farmer 100w lamp
spider farmer inline fan
Eergisteren begonnen met het ontkiemen, alle 4 binnen een dag al klaar om gepot te worden.
Gister in red cups geplaatst, vorige kweek heb ik na ontkiemen direct in de pot zelf gestoken, dus deze keer een geupgrade process voor een beter resultaat, dat hoop ik dan maar
​image0 (5).jpg​
Rechtsonder zie je de duitse helm al naar boven komen
Gister erin gedaan, soil goed nat gemaakt voordat ze erin gingen.
EN KWEKEN MAAR DAMES EN HEREN. Deze keer ga ik ze wel toppen aangezien ik ze denk ik ong 2 maanden in veg wil laten. ik wil ze ook gaan scroggen om gebruik te maken van de gehele oppervlakte van de tent.
Eens kijken of dat we de 250-300 gram kunnen gaan aantikken deze ronde.
In mijn laatste verslag gaf ik eigenlijk aan geen kweekverslag meer te maken.
Maar aangezien ik nu 4 ipv 2 planten doe en feminised ipv auto heb misschien toch handig om een globaal verslag bij te houden voor stel dat ik tegen problemen aanloop.
Eerste kweek mag dan wel een knaller zijn geweest maar hoogmoed is zelden goed.
3x Do si dos 33 28% THC Feminised van BF
image.png
1x Blue gelato #41 26% THC feminised van BF
image.png​
Zelfde stats als voorheen:
Spider farmer tent 70/70/160
Spider farmer 100w lamp
spider farmer inline fan
Eergisteren begonnen met het ontkiemen, alle 4 binnen een dag al klaar om gepot te worden.
Gister in red cups geplaatst, vorige kweek heb ik na ontkiemen direct in de pot zelf gestoken, dus deze keer een geupgrade process voor een beter resultaat, dat hoop ik dan maar
​image0 (5).jpg​
Rechtsonder zie je de duitse helm al naar boven komen
Gister erin gedaan, soil goed nat gemaakt voordat ze erin gingen.
EN KWEKEN MAAR DAMES EN HEREN. Deze keer ga ik ze wel toppen aangezien ik ze denk ik ong 2 maanden in veg wil laten. ik wil ze ook gaan scroggen om gebruik te maken van de gehele oppervlakte van de tent.
Eens kijken of dat we de 250-300 gram kunnen gaan aantikken deze ronde.

Comment