zolang kan je toch haast niet te ziek zijn om in te loggen. dit is wel heel zorgelijk zo.jeetje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Takketoelli gaat voor bio - logisch 😀
Collapse
X
-
Comment
-
Heb 'm gemaild buiten het forum om. Op basis van zijn profiel kunnen mods niet meer zien als e-mail en woonplaats (ongeveer). Afwachten, maar hoopvol ben ik niet.Last edited by TheBigDudeski; 1 February 2026, 11:26.
-
-
Daar zijn we weer!!

Takketoelli en ik waren ff uit de running zullen we maar zeggen. Een aantal flinke tikken moeten verwerken, echt flinke, maar ben er denk ik weer sterker uit gekomen. Tijd zal het leren
Bedankt voor de berichten en zorgen enzo, dat is erg mooi
Alles gaat weer goed, en ik kan ook weer alsof doen als dat niet zo zou zijn
Altijd blijven lachen!!

"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
- Likes 15
Comment
-
Beetje ongerust wel ... blij dat je min of meer weer OK bent.
-
Zal defensie melden dat ze weer terug kunnen keren naar hun kazernes. Goed dat je er weer bent Takke, hopelijk lacht het leven je binnenkort weer toe
-
Mijn kaartje komt er aan....met dank aan Grow Co heb ik jouw adres gekregen.
Want we maakten ons zorgen en de conclusie dat er "iets" gebeurd moest zijn, heb ik getrokken.
Ik ben blij dat je na zo'n kutperiode weer vooruit kunt en je ding weer kunt doen.
-
Nou, nu is het wel goed hoor

Supermooi die reacties, doet een mens goed.
Je zou bijna gaan denken dat er wel 'sociale' media bestaat

Het zal nog wel een tijdje duren voor ik weer de oude ben, maar ik ga ervoor. Veel wandelen, proberen wat conditie te krijgen en aan te sterken
Het gaat boven verwachting goed nu zeggen de doktoren, ik ben tenslotte een bikkel he

- Likes 9
Comment
-
De morgen start ik meestal met een volcano ballon of twee
20260218_071540.jpg
Laagje wiet en dan wat brokjes cbd erop. Heerlijk kwa smaak, super kwa effect
20260218_071601.jpg
De cbd zorgt voor het 'entourage-effect', een niet te onderschatten toevoeging aan de normale stoned
Ik wordt er veel stoneder van, en het houdt ook langer aan. De smaak is echt geweldig, je kunt er een wat minder smakend wietje mee pimpen
CBD is altijd erg onderschat geweest door Takketoelli
Nu al een hele tijd niet meer. Het grote verschil tussen wiet van de jaren 90 en nu is het cbd gehalte. Nu zit er nauwelijks wat in, vroeger veel meer
Mijn Santa Maria is een oud soortje; daar zit ook veel cbd in. Je gaat het effect op een gegeven moment een beetje herkennen
Dus ik heb mij
Zamnesia heeft zich toegelegd op F1-genen om je Green Cure CBD F1 Automatic te leveren. Deze autoflower biedt een makkelijke, toegankelijke en betrouwbare thuiskweek en is daarmee geschikt voor elke teler. Al na elf weken beloont ze je met aanzienlijke oogsten en smaakvolle wiet die voor een helder effect zorgt; ideaal voor momenten van bezinning!
deze gehaald
18% cbd
Bedoeling is om daar droogijshash van te maken, olie en een beetje om zo te roken/dampen
Ik verwacht dat de wiet zelf niet zoveel zal doen, al is 18% wel erg veel
Vandaar de concentraten als ijshash en olie, net als ik nu ook doe met de terpsolate
Probeer het eens, jullie zullen versteld staan denk ik

- Likes 7
Comment
-
Dit heb ik van een kameraad gekregen, gehaald in een cbd winkel in België
20260218_111834.jpg
20260218_111920.jpg
Dit vind ik dus 10x niks eerlijk gezegd. Erg wazig allemaal en het heeft gewoon niks met wiet te maken
"not intended for consumption and smoking"

20260218_111948.jpg
Vandaar dat deze kwekert denkt dat ie dat veeeeel beter kan
- Likes 9
Comment
-
Ik ben gaan kweken zodat ik geen troep meer hoef te roken, en foto is troep.
H4CBD, dat maken ze industrieel zeg maar. Moet ik ook eens nazoeken.
Ik wil gewoon cbd wiet, geen infused of iets met toegevoegde terpenen ofzo. Dan doe ik dat zelf wel verwerken
Werkt jouw olie ook tegen artritis bob? Ik krijg volgende week uitslag of ik artritis of artrose heb, ik denk het eerste
-
Van CBD slaap ik wel lekker diep, Maja ik denk als je wilt dat het iets met wiet te maken heeft er toch wat THC in moet zitten, Kheb die CBD Skunk Haze van DP 8-9% THC & CBD ga ik volgend rondje eentje van zetten om eens te proberen.
-
Dit is denk ik gevolg van thc vrij te maken , om te voldoen aan de eisen dat er geen mag in zitten word de restwaarde vd thc er chemisch uit gehaald,
i kidd u not. Net zoals deca en 0.0 bestaat . Een onnatuurlijk iets vind ik ook die cbd. Je hebt natuurlijke cbd bloemen zondrr thc maar niet dit inderdaad. Sommige shops in brussel en kortrijk ook 1 zijn een wereld van verschil met dit.
-
Dus
Rouwvarenmugjes, of varenrouwmugjes. Je weet wel
Aquariumgrind is een fijne oplossing; mooi wit laagje op het zand en geen enkel mugje meer in de Tententuin
Trips
Die heb ik om de zoveel rondes, fukking irritant. Metselzand zou fijn genoeg zijn om ze tegen te houden. Eitjes kunnen niet gelegd worden of komen niet uit of zo
20260221_210432.jpg
Dus ik heb deze ronde voor het eerst een laag metselzand op de aarde gelegd
20260221_210658.jpg
De dames zelf gaan er super op, en ik zie een goede wortelgroei. Ik was df bang dat een zware dikke dichte vochtige laag fijne zand issues zou geven, maar nee hoor

20260221_210437.jpg
Ook mos, das minder

20260221_210450.jpg
Maar wat mij het meest verbaasd is dat ik ineens weer varenrouwmugjes heb!
Huh?

Jaren niet meer in de tententuin gehad, eerste keer metselzand en ze zijn er weer

De wondere wereld van de wiet

Flink aan de bladsnoei geweest
Mendo Breath
Shiskaberry
Tangerine Dream
Cookies Kush
Frozen Black Cherry
Dark Berry

Attached Files"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
- Likes 10
Comment
-
Ik heb sinds kort ontstoken gewrichten, vooral mijn vingers en enkels
20260227_192157.jpg Zie hier mijn pink die roodgloeiend is
Ook hier werkt wietolie geweldig goed. Verbazend eerlijk gezegd. Het broeierige is ervanaf, en het is sneller soepel na de oefeningen
Wat is het toch mooi he
Je wordt er ook nog stoned van
Mooi plantje

- Likes 7
Comment
-
Mooi balen dat je dat hebt
En heel fijn, dat de olie verlichting geeft
Het mooiste is
als je soorten hebt die hoog in mycreen en beta caryophylene zitten
En een combinatie van cbd en thc
Ik ben blij dat het buitenseizoen bijna begint
Kan ik weer olie maken van de autoflowers
Mijn pa is anti anti
Maar hij is dol gelukkig met mijn olie
-
Graveda
Rosinpersen en ballvapes
Ik heb een ballvape set van hun, en de controller is kaduuk aan het gaan
Iets meer als een jaar oud, en wordt elke dag gebruikt. Maar zou niet moeten mogen
20260301_065419.jpg
Na een minuutje stopt ie met opwarmen en geeft alleen naar achten aan
Dus ik stuur vanmorgen een mailtje met deze foto en uitleg. Op een zondag kreeg ik binnen een uur een antwoord; of ik deze op een milieuvriendelijke manier wil wegdoen, ik krijg een nieuwe opgestuurd

Goed man, zo moet dat. Geweldige klantenservice bij die duutsers

- Likes 6
Comment
-
Ik heb na jaren zonder tabak nog steeds wel eens zo'n peukhint. Maar die is ook weer erg snel weg. Ik ben 3-4 jaar geleden in één keer gestopt met roken van jointjes (sigaretten rook ik een jaar of 10 niet meer) en gestart met vapen. Was verdomd lastig eerlijk gezegd, maar dat duurde maar 2 weken. Daarna was ik gewend aan vapen. Lange, lange twee weken. Nicotine is een kutverslaving
Gek genoeg was het loslaten van oude en het wennen aan de nieuwe rituelen hetgene wat ik ook erg lastig vond. Nu is schoonmaken mijn ritueel, en alles mooi in doosjes verpakken en mijn 'vapetafel' inrichten enzo
En de keuzes zijn erg mooi nu:
Welke vape met welke wiet op welke temperatuur? Ga ik voor smaak of effect? Beetje van beide? Bankplakken of actief? Conductie of convectie of hybride?
-
Whooohoooohoooo

Graveda heeft een complete set gestuurd, nieuwste versie!
20260304_143646.jpg
Wat een geweldige service zeg, erg goed
20260304_143845.jpg Alles erop en eraan!
20260304_143849.jpg
Nieuwste versie

- Likes 11
Comment
-
Dus
Een nieuwe ballvape

20260304_143845.jpg
In de oude zitten glazen balletjes, in de nieuwe rode robijnen diamantjes. Dit is dus eigenlijk een diamondvape, klinkt ook meer premium zeg maar

De nieuwe versie is dan ook in alles verbeterd:
20260304_151448.jpg
Diamantjes dus. Ze houden langer en meer warmte vast én hebben meer oppervlakte als balletjes. Dus winwinwin wat betreft snel lucht opwarmen en op temperatuur houden!
20260305_122834.jpg
Ze moeten alleen wat langer opwarmen en ik merk een hogere weerstand met inhaleren. Met balletjes is er geen weerstand
Er zit nu ook een beschermkapje omheen
20260305_122923.jpg
Het kastje is zwaarder groter robuuster. Blijft beter liggen op tafel en is veel degelijker.
Kabel ingangen zijn beter maar heeft geen auto off meer

Glaswerk is steviger en dikker, en met een ontluchter of hoe je dat ook noemt. Met glazen 20260305_122754.jpg stop en twee reserve. Er zit een glazen zeef in en ze hebben nog wat zeefjes erbij geleverd. Mooi man
Nu ipv om de drie vier dagen om de zes acht dagen schoonmaken
20260305_122932.jpg
Wat meer accessoires zoals een kwastje en een lepeltje

Superdikke dampwolken, heel mild, erg lekker, waanzinig stoned
- Likes 7
Comment
-
Gaaf hoor, zul je veel plezier van beleven. Het grappige is dat je kunt experimenteren wat je in je ball vape doet, diamantjes, pearls of een mix. Je kunt ook pearls kopen van verschillende materialen die weer allemaal hun eigenschappen hebben en dus je een net andere ervaring geeft
Ooit komt er ook zo'n ding bij mij denk
Veel plezier ermee!
-
Is een super ding. Ik merk een dikkere damp en een egalere verkleuring van de kief. Dus een betere luchtverdeling en warmere lucht. Wel een hogere weerstand, maar goed te doen
Er zitten vaste glazen zeefjes in, als één geheel. Met kief zitten die na een keer dampen al zowat dicht. Dus ik leg een metalen zeefje op het glazen zeefje. Na dampen tik ik het zeefje eruit, na afkoelen veeg je alles er zo vanaf

Comment