Afghani Delicious fotoreport

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Vdb
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 368

    #46
    eilaba, ventilator is echte antiek é
    Hier nog een mooie foto van 1 van de dames
    Attached Files

    Comment

    • Hasje87
      Retired
      • Sep 2008
      • 38

      #47
      ziet er nice uit

      Comment

      • weedlover
        Banned
        • May 2008
        • 975

        #48
        Is hier zijn toetsenbord onder aan het kwijlen

        grtz

        Comment

        • haze'o'lator
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 1273

          #49
          je plantjes zien er goed uit,ze vertonen ook geen tekens van te warm ofzo!

          als ik jou was zou ik je lamp nog wat lager hangen tot zover ze geen tekens geven door te veel hitte! licht hebben ze graag dus hang ze zo laag je kan zolang ze er maar geen problemen van ondervinden...

          grtzzz

          Comment

          • Vdb
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 368

            #50
            En wat zijn de tekens van te laag hangen?

            Comment

            • leo
              Retired
              • May 2008
              • 659

              #51
              ziet er mooi uit vdb

              Comment

              • Vdb
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 368

                #52
                42dagen bloei= 6weken.
                Haartjes beginnen bruin te worden bij de 1 meer dan bij de andere.
                Krijgen vanf nu geen voeding meer.
                Attached Files
                Last edited by Vdb; 15 November 2008, 18:50.

                Comment

                • Robba
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 809

                  #53


                  Ziet er erg goed uit

                  Comment

                  • markster
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 2151

                    #54
                    hoelang moeten ze nog staan vdb?

                    Comment

                    • ijscoman1
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2008
                      • 1768

                      #55
                      Ziet er hier ook fijn uit. Leuke foto's hoor! Die toppen zien er wel lekker dik uit week of twee-drie nog?

                      Greetz

                      Comment

                      • skoeky
                        Retired
                        • Aug 2008
                        • 42

                        #56
                        ziet er echt lekker uit man!
                        ik zou rond nieuwjaar ook zover moeten staan...
                        volg u kweet al vanaf de bloei is makkelijk dat we met zelfde soort bezig
                        zijn zo kan ik wa vergelijken en corrigeren
                        greetz (die ventilator draait die constant? )

                        Comment

                        • Vdb
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2008
                          • 368

                          #57
                          nog een 2tal weken , ventilator(by the way=is nieuwe) draait alleen wanneer lamp brand, afzuiging constant
                          Thanks 2 all voor de positieve reakties

                          Hey, vind je dat je iets had aan deze topic, bedank me dan in eerste post van mij.
                          Last edited by Vdb; 15 November 2008, 20:52.

                          Comment

                          • haze'o'lator
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2008
                            • 1273

                            #58
                            als de bladeren van de plant beginnen te krullen door te veel warmte dan moet je ze weer wat omhoog hangen!
                            maar ik zou ze met de paar cm per keer verhangen dat je zeker je bladeren niet verbrand...

                            grow ze!

                            grtzzz

                            Comment

                            • darkiess
                              Retired
                              • May 2008
                              • 1645

                              #59
                              ziet er zeer goed uit

                              Comment

                              • beowulf
                                Exquisite Grower
                                MemberLucky Member
                                • Nov 2008
                                • 6495

                                #60
                                Ahoihoi. Ik ben bezig met dezelfde soort en heb een paar vraagjes. Weet je nog hoe hoog ze waren toen je ze in bloei gezet hebt en hoe hard ze nog doorgroeien? Ik kweek ook onder een 400 watt hps dus normaal gezien zouden we hetzelfde groeischema moeten hebben Mijn afghanen zijn nu 4 weken oud en schommelen rond de 30 cm in hoogte. De zijtakjes komen net boven de bladeren piepen. Hoe hoog zijn jouw plantjes nu na 6 weken bloei? Ik heb maar een klein hokje (120X80X125- l.b.h) dus ze kunnen nog maar een 30-40 tal cm meer groeien. Kan ik ze nog even laten groeien of zet ik ze best op 12-12?
                                Thanks en greetz van een zuiderbuur.

                                Comment

                                Bezig...