Nieuwe start, nieuw jaar, nieuw journaal en zonder strains in de titel want 2 paginas later zit je toch iets anders te groeien.
Zit terug in deze tent, vandaar de naam.
IMG_2439.png
Update in de tent : AI gestuurde afzuiging
IMG_1766849933839.jpg
De strains ​
Super Sativa Seed Club Strawberry Cookies.... oftewel SSSCSC
(Strawberry Cough F1 x Thin Mint Cookies (OG Kush x Durban Poison))
7,5-9 weken
Medical Seeds Jack La Mota
(Northen Light's #5 x Haze x Skunk multi-hybrid)
8-10 weken
The Kush Brothers MassKush
(Confidential OG & Critical Mass)
7-8 weken
IMG_1766841247289.jpg
​
De Voeding, eerste keer dat ik de Plagron gebruik.. en kheb hem ook in combi met hun Promix substraat dat niet voorbemest is zodat ik van in begin controle heb.
IMG_1766840884964.jpg
Ze hadden nog iets langer mogen worden maar t'is ni aangeraden om je zaadjes langer dan 48hrs in het water te laten.
En nu zitten ze al in de potten.
IMG_1766849485362.jpg
​Alles klaar! Elho Aqua Greensense potten zijn gevuld. Dadelijk ga ik voeding maken en in elk reservoir al wat doen zodat de grond zich kan voltrekken en voeding kan beginnen aanmaken.
Ik heb terug de ringen gebruikt om in te zaaien, waar ik laagjes grond en perliet als afwisselende lasagna lagen in heb, daar wortelt een zaailing graag in en ik heb ook gemerkt als ik het zo doe dat ik dikkere stammen krijg, Denk zo simuleer ik een klein beetje een verpotting waar ze eerst in een kleinere pot tegen de kanten aanloopt en meer een rootball vormt en dan kan ze als ze dieper gaat vrijuit met de wortels in de grotere pot gaan zoeken en helemaal naar beneden het reservoir toe groeien.
IMG_1766850518828.jpg
Zit terug in deze tent, vandaar de naam.
IMG_2439.png
Update in de tent : AI gestuurde afzuiging
IMG_1766849933839.jpg
De strains ​
Super Sativa Seed Club Strawberry Cookies.... oftewel SSSCSC
(Strawberry Cough F1 x Thin Mint Cookies (OG Kush x Durban Poison))
7,5-9 weken
Medical Seeds Jack La Mota
(Northen Light's #5 x Haze x Skunk multi-hybrid)
8-10 weken
The Kush Brothers MassKush
(Confidential OG & Critical Mass)
7-8 weken
IMG_1766841247289.jpg
​
De Voeding, eerste keer dat ik de Plagron gebruik.. en kheb hem ook in combi met hun Promix substraat dat niet voorbemest is zodat ik van in begin controle heb.
IMG_1766840884964.jpg
Ze hadden nog iets langer mogen worden maar t'is ni aangeraden om je zaadjes langer dan 48hrs in het water te laten.
En nu zitten ze al in de potten.
IMG_1766849485362.jpg
​Alles klaar! Elho Aqua Greensense potten zijn gevuld. Dadelijk ga ik voeding maken en in elk reservoir al wat doen zodat de grond zich kan voltrekken en voeding kan beginnen aanmaken.
Ik heb terug de ringen gebruikt om in te zaaien, waar ik laagjes grond en perliet als afwisselende lasagna lagen in heb, daar wortelt een zaailing graag in en ik heb ook gemerkt als ik het zo doe dat ik dikkere stammen krijg, Denk zo simuleer ik een klein beetje een verpotting waar ze eerst in een kleinere pot tegen de kanten aanloopt en meer een rootball vormt en dan kan ze als ze dieper gaat vrijuit met de wortels in de grotere pot gaan zoeken en helemaal naar beneden het reservoir toe groeien.
IMG_1766850518828.jpg

Comment