Dag allemaal! En hallo aan mezelf,
5 jaar terug een eerste poging tot een kweekverslag gedaan, maar door omstandigheden de kweek en het verslag niet af kunnen maken.
De afgelopen maanden begon het weer te kriebelen en ben ik weer kweekverslagen gaan lezen op dit forum, en kreeg weer verschrikkelijke zin om een poging te wagen m’n eigen wiet te kweken.
Dit verslag is bedoeld om mijn kweek voortgang en handelingen te documenteren ( voor eventuele volgende rondes), maar lees vooral mee als je dat leuk lijkt!
Tips en tricks zijn altijd welkom. (Trips en spint niet)
Mijn huidige setup is als volgt:
- tent: royal room 40diepx80breedx120hoog
- lampen: 2 x Viperspectra p600 (100 watt per stuk) dimbaar
- afzuiger : Spider Farmer 2 in 1?!
- 2 of 3 potten van 11 liter (afhankelijk van hoeveel goede zaadjes er uit komen.
- biobizz lightmix aarde met perliet
- Biobizz voeding. (root/calmag/grow/bloom/topmax)
- Scrog net om de planten zo laag mogelijk te houden.
- PH meter om het water zo goed mogelijk af te stellen qua zuur/basis graad.
- Eenvoudige temperatuur en LV meter
Begin volgende week ga ik de zaadjes ontkiemen, dit zal ik hier ook in documenteren.
het wordt het “natte koffiefilter op een donkere warme plek” principe.
De lampen kunnen maximaal op 55 cm van de bovenrand van de pot. Dus scroggen en trainen wordt een must.
Ik ga er vanuit deze kweek en bijbehorend verslag helemaal af te kunnen maken na het debacle van 5 jaar geleden. Mocht het nodig zijn, excuses daarvoor bij deze.
tot volgende (k)week!?
IMG_5357.jpg
5 jaar terug een eerste poging tot een kweekverslag gedaan, maar door omstandigheden de kweek en het verslag niet af kunnen maken.
De afgelopen maanden begon het weer te kriebelen en ben ik weer kweekverslagen gaan lezen op dit forum, en kreeg weer verschrikkelijke zin om een poging te wagen m’n eigen wiet te kweken.
Dit verslag is bedoeld om mijn kweek voortgang en handelingen te documenteren ( voor eventuele volgende rondes), maar lees vooral mee als je dat leuk lijkt!
Tips en tricks zijn altijd welkom. (Trips en spint niet)
Mijn huidige setup is als volgt:
- tent: royal room 40diepx80breedx120hoog
- lampen: 2 x Viperspectra p600 (100 watt per stuk) dimbaar
- afzuiger : Spider Farmer 2 in 1?!
- 2 of 3 potten van 11 liter (afhankelijk van hoeveel goede zaadjes er uit komen.
- biobizz lightmix aarde met perliet
- Biobizz voeding. (root/calmag/grow/bloom/topmax)
- Scrog net om de planten zo laag mogelijk te houden.
- PH meter om het water zo goed mogelijk af te stellen qua zuur/basis graad.
- Eenvoudige temperatuur en LV meter
Begin volgende week ga ik de zaadjes ontkiemen, dit zal ik hier ook in documenteren.
het wordt het “natte koffiefilter op een donkere warme plek” principe.
De lampen kunnen maximaal op 55 cm van de bovenrand van de pot. Dus scroggen en trainen wordt een must.
Ik ga er vanuit deze kweek en bijbehorend verslag helemaal af te kunnen maken na het debacle van 5 jaar geleden. Mocht het nodig zijn, excuses daarvoor bij deze.
tot volgende (k)week!?
IMG_5357.jpg

Comment