stekken in de tropen

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • komatsu300
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2019
    • 202

Compress_20260608_172359_9578.jpg Moest verpot worden, wortels kwamen onder de container uit.
    Dus gedaan, en ze staat er weer monter bij in een grotere jas.

Nu maar zien hoe dit zich ontikkelt in haar nieuwe omgeving.
    Attached Files
    Last edited by komatsu300; 8 June 2026, 22:31.

Comment

• komatsu300
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Feb 2019
      • 202

Een dagje buiten zetten en zien of het verschil maakt, binnen gaat ook maar het is soms knap warm . De vochtigheid loopt nu iets op en ik meette vandaag 70%, zuurgraad 6.5 bij een temp. van 28 graden.
      Buiten en vooral in de voormiddag is het buiten net even wat aangenamer.

Ziet er nog steeds fris uit, dus niks te klagen. Compress_20260614_082119_9798.jpg
      Attached Files

Comment

• komatsu300
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Feb 2019
        • 202

Compress_20260618_150305_5339.jpg Getopt en de eerste 2 bladeren zijn 7 vingerig. Dit zijn dus nu de hoofdtaken, ik hoop dat de andere zijtakken nu ook wat gaan aantrekken.
        Ruikt wel typisch zon Haze soortje, hoop dat ie ook lekker groot wordt en vol.
        Attached Files

Comment

• komatsu300
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2019
          • 202

IMG_20260619_085547.jpg In de toekomst gelukkig niet meer bezorgd te zijn om aanvoer van gerelateerde producten, een grossier gevonden in Nederland die alles heeft op dit gebied, perliet, beendermeel ..noem het maar op, ook goed voor de aardbeien die ik graag wil kweken. Iets anders maar wèl lekker en ook nog eens legaal.

Maar een vraag? Als ik de led lamp goed bekijkt heeft deze 2 standen, Led en full spectrum.
          Ik dacht bij full spectrum alle leds te zien branden maar dat is niet het geval.
          Bij de stand led daarintegen wèl, alles licht op wat maar kan oplichten.
          Is dit juist..!!

Comment

• kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Alles wat kan aan! En de gebruiksaanwijzing eens lezen.

• komatsu300
            komatsu300 commented
            Editing a comment
            Heb ik gedaan, zeer aandachtig zelfs. Alleen het was in het Chinees, AliExpress!
            Maar ik heb het op Led stand gezet, maar ik vroeg het me alleen maar af.

Verder denk ik dat wanneer ik alle supplementen in huis heb, beendermeel, kalk, potgrond licht zuur met kalk, perliet dat het onkruid wat Cannabis heet, het een stuk beter zal gaan doen meer explosieve groei.
            Het doet het allemaal wel, maar toch..zo gemakkelijk is het eigenlijk toch niet dat hybride gebeuren.

• kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Zelfs na 30+ ronde´s of zo gaat het regelmatig nog wel eens eens beetje mis.
        • komatsu300
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2019
          • 202

Deze staat als puber alweer ruim 2 weken buiten, toch checken of daglicht voldoende is, het leek me sterk dat het niet mogelijk was om buiten te volgroeien, en het tegendeel lijkt erop dat de plant gewoon groeit.
          Ik vind dat buitengebeuren gewoon super als het goed gaat tenminste, het is de natuur en max. zonlicht. Ze is nog niet groot, maar als ze blijft groeien moet het na 2 maanden toch wel wat zijn natuurlijk.
          Stekken nemen, de winterperiode overbruggen onder de lamp, etc...etc.
          Attached Files

Comment

Bezig...