Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rond zonder naam

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Rond zonder naam

Korting op 420shop
    Nieuw rondje 3 dames op een rij , keuze uit 5 waarvan een ny diesel opnieuw moeilijk doet . Was vroeger mooie genetica ik weet niet wat er mis is met dit pakje mss ? Vorige ronde de duidelijke mannelijke trekken in sprieterige plant zonder toppen , bijna paars, en de ander stopte van aandikken en rare wiet ook uiteindelijk.

20260415_223346.jpg

Hier op de voorgrond .

De andere wortelen zodanig goed dat ze in het tapijt groeien . Rare bodem idd maar na een dag sloegen de wortels aan lol. Nee was per abuis.

20260415_223258.jpg

Verplanten van bierpong cup naar rozenpot naar growbag doe ik het liefst.

20260416_112732.jpg

De soortjes zijn

Og kush -zamnesia
    X - zamnesia
    cotton candy kush - delicious seeds
    Sensi skunk - sensi seeds

20260415_230641.jpg

Og linksboven , sensi linksonder, x midden boven, cotton candy kush rechts en de kleine vliegt dus naar buiten. 4 maar 1tje eruit wss de kleinste alhoewel .? Welke zouden jullie houden ?

Tent en lamp proper gemaakt met alcohol, stuifmeel weg als er was en hopelijk afdoend. Klaar voor een snelle ronde , heb n voorgevoel

Ach en alweer vergeten ik durf de post niet te veranderen.

Gerecycleerde grond aangevuld met extra perliet, lavameel, hoornmeel , in de buitenlucht want gevaarlijk voor de longen, alsook laatste bio granules , die nog actief waren in de grond, op het eind dus geen vrm in die grond aanwezig , binnenkort dus aquariungrind erop asap.

Wss toch een 4 e pot , sneller vol en schakelen . Geschrankt hebben ze mooi plaats .

De x van zamnesia toont wat genetische foutjes of stress, nieuw blad ziet r beter uit . Vrm misschien maar deze keer niet denk ik. Ze groeien te snel en de biogranules doen hun werk . De nieuwe granules bovenop de oude , en binnekort dus toplaag .

De og kush was de vorige ronde er later bij gezet, en nooit tot haar recht gekomen dus wil ik ze er nu bij .

3 word 4 , gelukkig geen getal in de titel
    Attached Files
    Last edited by Silas; 16 April 2026, 21:31.
    Ganja always does the trick.

Lekker bezig wesley, ik volg je!

Ik zelf ben ook van wat meer en sneller naar 12uur, kost wat meer zaad maar wel minder elektra, en als er eentje herma is heb je niet zo een groot verlies!

Groetjes,
    Ricky

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Idd , en meer variatie ook niet onbelangrijk , meerdere smaakjes altijd leuk. Thx , welgekomen! Wat experimenteren ook met minder wattage nu in de groei ook deze keer .

Ik heb je berichten samen gevoegd en je moet gewoon je post kunnen veranderen

Mocht dat toch fout gaan dan kan ik het origineel terug toveren

Heb je ongewild toch een Titel, nl. Rond
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    ?
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Domme refernce naar Bond zonder naam , vzw die totaal niks met dit te maken heeft , wat vergezocht . Ook niks te maken met 007 , wat wel cooler had geweest. Ben ni echt voor octopussy maar you only live twice he

• Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Als er problemen zijn altijd mij even een PM sturen, dan komt dat vooraan te staan.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ok , thx , ja vergeet ff dat je pm kan sturen gebruik dat weinig . Willco ! Thx !

mooi!
    goed bezig!

(De x van zamnesia toont wat genetische foutjes of stress, nieuw blad ziet r beter uit . )

Hier black runtz, ook van Zamnesia,
    in t begin rare bladeren
    groot dik en net koolbladeren.
    daarna wel gewone bladeren.

bij de vorige ronde lemon cherry gelato ook van Zamnesia, die had dr geen last van.
    ( wel allebei Herma gevoelig )

Comment

• Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      Een echte Afghani Kush of Indica is wel interessant om hier buiten te zetten, die kunnen vaak goed met dat bar weer hier om, is TLT mss wel een goeie source.
      Last edited by Fenderbender; 17 April 2026, 19:09.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Wel ik ben dan aan het denken wat waren de ouders van de soorten die wel veel aanwezig waren vroeger, ww , nl , bubblegum, k2 , orange bud enz... alsook idd welke gaan gedijen binnen en of buiten, ja malawi of acapulco gold, of afghani , mooie planten, wss op zijn mooist buiten, met speciale vormen soms . Zou het voor het visuele alleen al willen doen eigenlijk ook.

• Locogringo
      Locogringo commented
      Editing a comment
      Highrider ; oké nice!
      Ben benieuwd!
      Succes.

Ff een growbag bijgevuld , en verpot en water gegeven . Wat gele puntjes verder niks.

20260417_193827.jpg

20260417_200045.jpg

20260417_201628.jpg

20260417_193815.jpg

20260417_200035.jpg

20260417_193900.jpg

Mooi , perfectie met het voorgemaakt gat. Een halve 6 liter gieter verdeeld over 4 growbags.

Comment

• Locogringo
      Locogringo commented
      Editing a comment
      Goed bezig,

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Thx !

Leuk, ik volg!!
    MGC 65W - Purple Lemonade
    MGC 65W - Blueberry Auto
    ​

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Welgekomen !

Ik ben weer van de partij subje!

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Smijt u in zetel of stoel , ik hou het hoofd koel, en doe het op het gevoel

Sensi Skunk!

Eindelijk eens iemand die een skunk kweekt. Succes!

"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Was het laatste vd de drie deze gaat een mooie worden . Ik denk eentje mislukt en 1 buiten die redelijk groot geworden was in lage bak, maar kzou es moeten kijken . Lekker van smaak . Deze word een goeie !

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Gaan we voor!

Nou Wesley ik ga je ook volgen deze keer

Comment

20260422_214743.jpg

Hopelijk niet opnieuw met beestjes ik dacht iets te zien. Morgen es met de microscoop . En ik geraak niet aan aquariumgrind winkel en of metselzand ... morgen ...

Ze hangen wat van te droog, heb ruim water gegeven met de gieter meer dan 6 liter wss

Comment

• Locogringo
      Locogringo commented
      Editing a comment
      Gebruik hier metsel/speelzand.
      Maakt niet veel uit, als t maar scherp is.
      Vind vrm niet leuk.
      Laagje van paar cm is genoeg.
      Spoel je hoop van weg langs binnenkant pot op den duur,maar is makkelijk bijvullen.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ga het zo es proberen maar de winkel lijkt gewoon veraf maar is niet zo maar heb ik thrips dan ga ik anders te werk moeten gaan mss es opzoeken...

Hebben jullie een 420 deal gevonden? Zoek ik een breeder hebben ze geen deal , vind ik 1 met een deal vind ik niet de juiste soortjes in die deal, vind ik de juiste heb je twv 5 zaadjes verzendkosten, of is er geen paypal of bancontact of moet je mailen? Dan ga je van armoede terug naar zamne ofzo, om dat geld nog altijd er toe doet ook, en je toch het gevoel krijgt van een cadeau, zelfs met 420 voel je je wat afgeript , niet ? Ik zit nu bij ssedstockers , sensi, barneys , dp, vision enz... en uren later tja nog niks

Comment

• TheBigDudeski
      TheBigDudeski commented
      Editing a comment
      Moest bij fastbuds ook idd handmatig overschrijven ipv PayPal of iDeal. Maarja, dat is niet veel anders als een rekening betalen. Volgende dag werd het spul al verzonden.

Alles 1+1 en je krijgt er ook nog een mysterybox bij.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Es gekeken bij fastbuds, weinig soortjes wel en duur, wel 10 afjes voor 19, verzending is dan weer duur... maar heb knoop doorgehakt , barneys farm . Wel geen mail, dus ben ik naturlijk alweer vergeten wat ik precies besteld heb

• Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      bij Fastbuds moet je autos nemen hé, femis hebben ze niet veel, autos toch wel wat.. en ja wat Dude nu gaat groeien die RF3 lijn, doen er fel over zou heel uniform moeten zijn tussen zaad van smaak en groei.. dus ja testen of da is en als je daar dan iets goed tussen vind kan je het herhalen.

20260426_134754.jpg

Wat mankementjes maar ze groeien er wel uit, gedraaide blaadjes en wat plekken , nieuw blad is goed . alle vier getopt, de x van zamne groeit wat sneller, lamp verhoogt, op het gevoel wat , meten is weten nochtans .

Nog geen zand, maar de laatste der biogranules doen nog hun werk .

Comment

Er zat jammer genoeg geen t shirt bij ...

17773752974273235645325681724191.jpg

Nu pas besef ik dat ik altijd dacht dat f1 enkel sloeg op autoflowers ? Hopelijk zijn dit fems want feminized , afjes zijn ook feminized he.

Was 35 kwijt en geen t shirt wel jammer. Vind het onhandig hoe te sorteren onoverzichtelijk ook op de site . Ook dus geen factuur geen besteloverzicht , en geen account ? had bijna maar de helft besteld, had beter in 2 bestellingen geprobeerd in hoop voor meer goodies ? Ach ja . Ik twijfel nu wel of dit alles is wat ik besteld had voor dat geld ? 9 zaadjes voor 35 is niet slecht toch he ?

Wel benieuwd naar de soortjes ! Komt goed ! Je kon op smaak filteren ook, en dacht dat deze op top stonden mja had gewisseld met runtz en gelato die er ook op stonden , maar wou es iets anders . Runtz is gelato ook of omgekeerd van ouders.

Rs11 - Pink guava x ozk , sweet berry, fruity cherry, earthy pine

Lemon tree - lemon skunk x Sour diesel , limonene en myrceen .

Dat kan niet slecht zijn ! Voor een volgende ronde 4 , 2 van elks !

Comment

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Die lemon tree ben ik benieuwd naar. Citrus in de wiet vind ik erg lekker

Goede deal ja, zeker voor barneys!
        Beste zaadboer die ik ken

Vorige ronde twee van anesia; beide slechter als de barneys. Eentje viel ronduit tegen.
        Dit keer eentje van zamnesia. Frommelplantje; heel klein gedrongen stug met frommelbkad. Loopt enorm achter op de barneys, die allemaal super gaan
        Ook twee afjes geplant, ook nu weer is die van barney beter dan zamnesia

Barneys dus

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ik ga net te laat geweest zijn Fenderbender , de deal was veranderd , wss ook de goodies dan. Maar ik had
        wel meer keuze alsof uit 3+3 . Anders had ik runtz en gelato gekocht , ben wel blij dat ik veranderd heb.

Ja ik klaag wat over prijs soms maar, je bind je er wel 3 maand aan, en steekt er energie in, als de start goed is via de genetica dan mag het meer zijn, en nu was het zelfs niet meer , 4 e pr zaadje
        nog niet . Als ik dan nog es start met goeie grond en geen lichtlek of dommigheden, dan is het weer een topronde. Altijd twijfelen liegt het aan niet meten, of iets anders, maar goeie start is alles . altijd mooie dames van jou van barneys in
        je verslagen Takketoelli en lekker uitziende wietjes, we gaan proberen te evenaren

• Fenderbender
        Fenderbender commented
        Editing a comment
        Sja uiteindelijk is besparen op zaad een beetje gek, waarom zou je dat doen je wilt toch een te gekke plant en eindproduct, aan de andere kant hoeft ook niet duur te zijn, favoriet die nu uit de tent gekomen is is die MassKush was een pakje van 21 euro, smaakt en riekt naar lekkere florale hash. erg straf en heel uniform elke hijs is exact hetzelfde ik hebt het al gezegd in men thread maar ik sta er echt versteld van. Kga ook topje aan kameraad laten proeven die liefst hash rookt en zien wat ie ervan vind.

Maar je wilt natuurlijk ook geen geld kwijt aan iets wat mogelijks meh kan uitdraaien.
        Nu ja Barney's heb ik ook al gezegd, ik denk dat je zeker mooie planten en toppen gaat zien dat was toch mijn ervaring.. enkel ze mogen meer op terpenen kweken dan op vorm en opbrengst voor mij.

Met bankpas betaald of per bank overgemaakt?
      Of kun je daar alleen met visa betalen??
      zijn maar onduidelijk vind ik.

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Idd , je krijgt niet echt n bewijs van betaling en factuur, maar snel verzonden. Als je meer besteld pak n screenshot

• Locogringo
        Locogringo commented
        Editing a comment
        Wesley pipes ; thanks voor de info!

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Gg!

3 platgelegd met touwtje naar handvat , hoofdtoppen 4 dagen geleden getopt of eerder 2 . 9 liter water na 2 dagen niks , sugar royal erbij. De og kush blijft het kleinst...

Na een dag of 4 als zijtakken beginnen te gedragen als hoofdtoppen, deze nog es toppen en erna in bloei steken .

20260430_204954.jpg

Nog altijd geen toplaag voorzien . Geen vliegjes of 1 enkeling maar ja s het minste.

Comment

• Cannanibol
        Cannanibol commented
        Editing a comment
        Ik heb toen ik een paar vliegjes zag gelijk aaltjes uitgezet en plaatjes geplaatst . Daarna geen vlieg weer gezien . Heb nu 2 kleine spinnetjes in mijn kast . Die mogen blijven

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Cannanibol zolang het geen spint - etjes zijn

• Cannanibol
        Cannanibol commented
        Editing a comment
        Nee echt een spinnetjes
    Bezig...
    X