Rond zonder naam

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wesley pipes
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2512

    #46
    Een inlaat actief gemaakt, gewoon met ducktape een badkamerfan voor de light baffle voorlopig . De andere light baffle heb ik een tweede exemplaar voor gehangen, in de hoop 2 beter is dan 1 ivm lichtlekken. Deze kan ik ook actief maken maar heb de juiste flensmaat niet maar morgen mooier afwerken .

    6 liter op 2 potten tweedagelijks, soms dagelijks .

    Wat blote wortels aarde gegeven , en wat green sensation en sugar royal .

    Ik twijfel toch nog ferm om plagron alga te kopen, wou es canna terra proberen opnieuw , maar geen bio , dus ik zoek bio , actio n vo3ding is ook bio , maar twijfel twijfel eeuwig twijfel

    Van de pakweg 10 bekende merken zitten er tussen die smaak promoten ? Wss allemaal mja , alles uitzoeken om opnieuw plagron te kopen , denkelijk


    Morgen fotos !
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

    Comment


    • Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Ik vond met alga beste smaak tegenover andere merken maar kan tussen de oren zitten

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Minigrowcase heb het vroeger nig gebruikt maar de eerste rondes , ik weet het niet meer , maar er moet iets van waar zijn . Ik ga afwisselen met wat batguano ook begin bloei en wat lavameel, ook ng es smaak verbeteren.

      Maar ook knippen , drogen en curen ga ik beter doen eens de potjes vol zijn !

    • Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Word een lekker wietje! Ik kweekte toen op batmix met alga lijn, opbrengst was niet zo hoog als op biotabs maar de smaak was echt goed.

      Als ik weer zou kweken zou ik weer voor de tabs gaan
  • Wesley pipes
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2512

    #47
    De x toppen worden nu al te zwaar voor de takken . Nieco rol heb ik liggen nog, eventjes zo doen , morgen nu een stokje voorlopig.

    20260619_115318.jpg

    Maar de andere maakt nog meer naantjes aan , rare topbouw , en bestuiving alom ...

    20260619_115245.jpg

    20260619_115251.jpg

    20260619_115258.jpg

    Hierboven dus cotton candy .

    Hieronder nog es de x

    20260619_115224.jpg

    En hier ga ik n patent op nemen

    20260619_121747.jpg

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Hehe, een dubbele lightbaflle bloempot shower fan , ook met zulke naam zou het verkopen , het product werkt

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Mijn afzuiging is vrij exact dat, die blaast wel in de vastgetapete filter. Vooral opletten dat je onderdruk houdt ivm.geurtjes.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      kelderkastje je aanzuiging of je afzuiging ? Aja de filter er recht achter . Ja idd met actieve uitlaat in kleine tentje heb ik r maar deze ruiken niet. Hier heb ik mooi wat onderdruk , thx !
  • Wesley pipes
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2512

    #48
    Vraagje , kheb al gevonden , wederom , waar ik mijn slagzin kon veranderen, nu wou ik een paar oude topics linken, ik vond bv oudere dieselverslag terug, maar enige ik kan voorlopig is de eerste post linken , en vervolgens niet anders noemen. Kzou er gewoon diesels van willen maken fzo, bv . Kheb het nog geweten, en wss al es gevraagd ook ... ? Nog wat verder zoeken terwijl
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Highrider ik doe alles via android , en redelijke pc newbie ondanks ze 40 jaar bestaan dus ja de link heb ik al , maar nu via pc de link vervangen met het woord die ik wil ? Es proberen thx

    • Highrider
      Highrider commented
      Editing a comment
      Nee, kan ook gewoon op je telefoon.
      Op de plaats van "link" vul je je url in.
      Positie "woord" is het gene wat getoond wordt op het scherm (kan je ook een zin van maken). -->

      Schale troost misschien..
      [Url =https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/forum/binnen-wiet-kweken/binnen-wiet-kweken-aa/kweekverslagen/1773035-t-geheime-spinnentuintje-in-2023?p=1818716#post1818716]X[/ url] werd bij mij ook herman.

      Schale troost misschien..
      X werd bij mij ook herman.
      Zie ook
      Last edited by Highrider; 1 week geleden.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Es proberen , dank !
  • Wesley pipes
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2512

    #49
    20260620_142718.jpg

    20260620_142713.jpg

    20260620_150408.jpg
    Zakje teruggevonden van vroeger .

    20260620_142740.jpg

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Naantjes ben ik minder schuw van dan stuifmeelzakjes in de oksels. Nu zit die cckush wel redelijk vol , maar ze springen niet echt . Die oksels bestuiven de hele hoop zonder moeite.. ik heb 1 weggesneden , kijk ik 3 dagen later zijn al de rest ofwel inactief of geraken ze overgroeid . Wel een verschil begin bloei en eind bloei ook. En ook zit ik meer in met toprot bij herma s weet ook niet echt waarom...

    • Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      Ja nee in de oksels das lang geleden dak da nog ben tegengekomen, kheb het zaad wel bijgehouden eens zien of er iets viable tussenzit. Nu het voordeel van bestuiving is je bent een stuk sneller klaar

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Inderdaad ik zit net aan 4 weken ...
  • Wesley pipes
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2512

    #50
    20260622_193038.jpg

    Cotton candy kush wat naantjes en wat lightbleach , lamp hangt nu op 25 cm denk ik

    20260622_193034.jpg
    EN de X v zamnesia zwelt wel mooi aan !

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

    Comment


    • Locogringo
      Locogringo commented
      Editing a comment
      Hier bij Zamnesia zaad, eerste x Herman. Door lichtlek.
      2e keer paar weken voor einde paar zaadballen gevonden en weggehaald.
      “Black runtz.”
      Gelukkig geen zaad! Eerste x wel bij “lemon cherry gelato.” (Vol sigaretten doosje)

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Locogringo ik dacht vorige x dat het meeviel maar klein onvolmaakte zaadjes zijn nog slechter soms.. hopelijk was het lichtlek en niet meer de volgende x . Is nu 2x op rij in de 120x60 ...
  • Wesley pipes
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2512

    #51
    20260624_132229.jpg

    20260624_132235.jpg

    Wat meer checken op rot nu dan naantjes , kom er niet meer aan .

    Warm is het zeker . Er hangt daar een sensor te bengelen onder het bladrrdek tegen de wand die zei 31 graden en 61 lv . Niks aan te doen of toch weinig .

    6 liter gieter soms een 10 liter gieter om de twee dagen, es met alga bloom, sugar royal en green sensation , soms gewoon water .

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

    Comment

    • Wesley pipes
      Elite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Mar 2020
      • 2512

      #52
      20260625_123519.jpg

      20260625_123459.jpg

      20260625_123510.jpg

      20260625_123524.jpg

      Spot het verschil
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

      Comment

      • Wesley pipes
        Elite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Mar 2020
        • 2512

        #53
        De x zwelt mooi aan , het dikker worden is niet door wat in te zoomen ..



        20260626_143155.jpg

        Ik ben veel te vroeg begonnen met green sensation maar ja was bijna verlopen ook.

        De starterpack is de moeite niet . Waarde 103 , van 39 naar 29 , en je kan er nog geen 4 planten mee grootbrengen . Seedbooster en wortelstim tja . 250 ml grow en bloom 50 ml gs .

        Ik ga overschakelen naar bio canna denk ik.

        Kent r iemand dit ? hun universele boosters dienen niet bij hun bio pack , dus heb je enkel

        Bio vega en flores , zelfde prijs als plagron
        Bio rizotonic , die eigenlijk wortelstimulator is , terwijl het eerder doelt op de rhizosfeer , toplaag?

        Ik ga hiervoor mycorhizza gebruiken, kostprijs nog geen halve euro per ronde .

        En de bio boost kost 38 euro voor 1 liter !

        Als ik me niet vergis zijn ze ook even geconcentreerd als plagron. Dus waarom niet .

        De reden waarom geen action voeding omdat dit toch gekeurmerkt is met vanalles , en bedoeld voor wiet . Keurmerken zoals zuiverheid vind ik toch niet mis hierin !
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

        Comment

      Bezig...