Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slurricane archive seedbank poging wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Slurricane archive seedbank poging wagen

Korting op 420shop
    Ben weer terug met een kweekverslag. Dit keer geen auto’s we willen gewone feminized zaadjes proberen. We hebben de slurricane van archive seedbank uitgekozen. 6 dagen geleden zijn ze uit de grond gekomen, en ze zien er volgens mij wel prima uit. Ze begonnen de eerste dagen wel te strekken met ppfd rond de 230, nu we op 315 zitten gaat dat beter. 2 potten had ik niet goed gevuld en die heb ik uiteindelijk opgevuld en daar zie je ook niet veel meer van. Wel te veel water gegeven waardoor er mos op de bovenkant zit, sowieso nog 2 dagen wachten met wateren denk ik want is 2 dagen geleden dat ik ze water heb gegeven.
    ?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.

Leuk ik volg!
    MGC 65W - Purple Lemonade
    MGC 65W - Blueberry Auto
    ​

Comment

Succes met je nieuwe ronde!!
      Groen uitslaan van de aarde is verzuring vind je plant niet fijn en gaat ze stil staan qua groei.
      Je kan wat kalk op je aarde gooien of wat lavagruis om je PH te bufferen.
      vis emulsie of kippenstront werkt ook goed maar werkt minder snel

Comment

• JarJarrz
        JarJarrz commented
        Editing a comment
        Oké fijn dat je het zegt. Op internet gelezen dat het niet zoveel kwaad kan. Kalk, lavagruis, visemulsie of kippenstront heb ik niet in huis, misschien dat ik wat lavagruis bestel en dinsdag een klein laagje over de lightmix strooi, heb er wel vaker wat over gelezen, thanks voor de tips, ze lijken wel gezond te groeien vgm.
    Bezig...
    X