Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slurricane archive seedbank poging wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Slurricane archive seedbank poging wagen

Korting op 420shop
    Ben weer terug met een kweekverslag. Dit keer geen auto’s we willen gewone feminized zaadjes proberen. We hebben de slurricane van archive seedbank uitgekozen. 6 dagen geleden zijn ze uit de grond gekomen, en ze zien er volgens mij wel prima uit. Ze begonnen de eerste dagen wel te strekken met ppfd rond de 230, nu we op 315 zitten gaat dat beter. 2 potten had ik niet goed gevuld en die heb ik uiteindelijk opgevuld en daar zie je ook niet veel meer van. Wel te veel water gegeven waardoor er mos op de bovenkant zit, sowieso nog 2 dagen wachten met wateren denk ik want is 2 dagen geleden dat ik ze water heb gegeven.
    ?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.

Leuk ik volg!
    MGC 65W - Purple Lemonade
    MGC 65W - Blueberry Auto
    ​

Comment

Succes met je nieuwe ronde!!
      Groen uitslaan van de aarde is verzuring vind je plant niet fijn en gaat ze stil staan qua groei.
      Je kan wat kalk op je aarde gooien of wat lavagruis om je PH te bufferen.
      vis emulsie of kippenstront werkt ook goed maar werkt minder snel

Comment

• JarJarrz
        JarJarrz commented
        Editing a comment
        Oké fijn dat je het zegt. Op internet gelezen dat het niet zoveel kwaad kan. Kalk, lavagruis, visemulsie of kippenstront heb ik niet in huis, misschien dat ik wat lavagruis bestel en dinsdag een klein laagje over de lightmix strooi, heb er wel vaker wat over gelezen, thanks voor de tips, ze lijken wel gezond te groeien vgm.

Subke, succes deze ronde!
      Ganja always does the trick.

Comment

Net rond de 200ml water per plant gegeven met 0.5ml/l power roots en 0.5ml/l pure zym.
        This gallery has 1 photos.

Comment

Gisteren hebben ze 450ml water met 1ml/l power roots en 1ml/l pure zym. Ze zien er mooi uit en groeien goed. RV op 68-66 nu. We willen ze gaan toppen en dat combineren met LST. Binnenkort maar beginnen met voeding geven lijkt me.
          ?
          This gallery has 7 photos.

Comment

• Minigrowcase
            Minigrowcase commented
            Editing a comment
            Zou nog even wachten met toppen, wat voor potgrond gebruik je? Voeden is denk ik nog niet nodig

• JarJarrz
            JarJarrz commented
            Editing a comment
            Minigrowcase potgrond is lightmix met wormenmest, zou wel voor 3 weken aan voeding moeten zitten toch. Zitten nu op dag 14. En ja toppen en LST voor later pas zodra ze er klaar voor zijn

• Minigrowcase
            Minigrowcase commented
            Editing a comment
            Week of 4 bij voeden nu hebben ze maar weinig voeding nodig

Net 500ml met dezelfde verhouding. Ze groeien goed, alleen mer het hete weer de airco niet goed geregeld en ze hebben een dag in de hitte gestaan zonder verse lucht, daardoor zie ik schade bij wat bladeren, hopen dat ze goed verdergroeien.
          This gallery has 4 photos.

Comment

• Minigrowcase
            Minigrowcase commented
            Editing a comment
            Ziet er goed uit! 1 dagje kan geen kwaad. Hoe groot is je tentje?

• JarJarrz
            JarJarrz commented
            Editing a comment
            Minigrowcase de buitenste leafs zien er goed uit, alleen eronder die kleinere blaadjes zijn gekruld en hangen slap, komt wel goed denk ik, de ten is 1.20x1.20

2 planten 3 dagen geleden getopt en getrimt, eentje niet getopt. Ook begonnen met voeding, wel een lichte dosering van canna terra vega, 1.25ml-l, nog steeds met 1ml-l pure zym en power roots. Binnenste blaadjes zien er nog steeds gekruld en gek uit maar al wel beter.
          ?

Comment

Ze hadden dorst, 750ml deze keer alleen water

Comment

Bezig...
            X